
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Πυροβεστικής, Νίκος Λαυράνος, μίλησε στο MEGA για την καταστροφική φωτιά στην Αττική και για τις δυνατότητες του πυροσβεστικού σώματος να την αντιμετωπίσει, αποφεύγοντας ωστόσο να κρίνει το επιχειρησιακό σχέδιο που ακολουθήθηκε.
Ακόμα, σημείωσε ότι η εικόνα παρουσιάζει βελτίωση εξαιτίας της υποχώρησης των ανέμων το βράδυ της Δευτέρας προς Τρίτη, αλλά υπάρχει ακόμα ανησυχία καθώς τις βραδινές ώρες οι ισχυροί άνεμοι επιστρέφουν. Έκανε λόγο ακόμα για την πρώτη megafire που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι πυροσβέστες.
Ανά δευτερόλεπτα χρειάζονταν αναθεώρηση του επιχειρησιακού σχεδίου γιατί προκύπταν συνεχώς νέες εστίες
«Η πτώση των τιμών της εντάσεως των ανέμων επέτρεψε το βράδυ στις επίγειες δυνάμεις να δουλέψουν και να αντιμετωπίσουν τις διάσπαρτες εστίες. Η εικόνα δείχνει να είναι καλύτερη. Υπάρχει ανησυχία για την αύξηση των ανέμων το βράδυ.
Εκρηκτικό κοκτέιλ
Κανείς δεν περίμενε την εξέλιξη αυτή της πυρκαγιάς. Υπήρχε το εκρηκτικό κοκτέιλ με δυνατούς ανέμους που μπορούσαν να δημιουργήσουν μία πυρκαγιά. Έγινε γρήγορη εξάπλωση.
Δεν μπορώ να κρίνω το επιχειρησιακό έργο. Ξέρω πως ανά δευτερόλεπτα χρειάζονταν αναθεώρηση του επιχειρησιακού σχεδίου γιατί προκύπταν συνεχώς νέες εστίες, οι οποίες εγκυμονούσαν κινδύνους για τη σωματική ακεραιότητα των συμπολιτών και συναδέλφων μας.
Υπήρξε μία από τις μεγαλύτερες κινητοποιήσεις με πάνω από 700 πυροσβέστες. Σε κάθε πυρκαγιά παίζουν πολλά ρόλο. Είναι η πρώτη megafire που αντιμετωπίζουμε. Δεν μπορώ να κρίνω το τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουνε».
Στην εκπομπή μίλησε και ο Γρηγόρης Δήμος, αντιδήμαρχος Πολιτικής προστασίας Δήμου Παλλήνης, ο οποίος αναφέρθηκε κυρίως στις ευθύνες των πολιτών.
«Ο κίνδυνος για πυρκαγιά ελλοχεύει πάντα. Η χώρα μας βρίσκεται πολιτισμικά σε θέση προσαρμογής. Ένα μεγάλο μέρος του κόσμου δεν μπορεί να καταλάβει πως με τη συμπεριφορά του, όπως το θέμα του καθαρισμού των οικοπέδων, μπορέσει να κάνει κακό στη ζωή του.
Δυστυχώς κάποιοι δεν καθάρισαν τα οικόπεδα τους και εμείς ως Δήμος θα πρέπει να είμαστε αμείλικτοι ώστε να αντιληφθεί ο Έλληνας τις ευθύνες του. Πρέπει να συνεργαζόμαστε για να αντιμετωπίσουμε τις καταστάσεις».


Latest News

Αυξήσεις έως 20% στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων - Τι ανακοίνωσε ο Δένδιας
Η μισθολογική μεταρρύθμιση θα υλοποιηθεί από την 1η Απριλίου μέχρι την 1η Οκτωβρίου - Τα παραδείγματα που έδωσε ο Νίκος Δένδιας

Αθώος δηλώνει με υπόμνημα ο Χρήστος Τριαντόπουλος
Ο Χρήστος Τριαντοπούλος, μεταξύ άλλων στο υπόμνημα που κατέθεσε αναφέρει πως είναι αθώος και ζητεί να κριθεί από την τακτική δικαιοσύνη

Σεισμό 7,7 Ρίχτερ στη Μιανμάρ «βλέπουν» οι ΗΠΑ – Συνεχείς οι ισχυροί μετασεισμοί
Μεγάλος σεισμός στη Μιανμάρ - Αισθητός και στην Μπανγκόγκ με τους τουρίστες να εγκαταλείπουν τα ξενοδοχεία

Συνελήφθη ο δικηγόρος του Εκρέμ Ιμάμογλου
Οι τουρκικές αρχές προχώρησαν στην σύλληψη του δικηγόρου του Εκρέμ Ιμάμογλου, τα ξημερώματα της Παρασκευής

Αλλάζει η ώρα την Κυριακή - Η επίσημη ανακοίνωση
Η αλλαγή ώρας από χειμερινή σε θερινή προβλέπεται στην οδηγία 2000/84 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της ΕΕ της 19ης Ιανουαρίου 2001

Ηλεκτροσόκ
Το σχέδιο της ΔΕΗ προβλέπει έναν χώρο mega data center 300 MW που σε δεύτερο χρόνο μπορεί να φτάσει το 1 GW

Βροχές και καταιγίδες την Παρασκευή - Μικρή πτώση της θερμοκρασίας
Άστατος θα είναι ο καιρός την Παρασκευή, με κατά τόπους βροχές και καταιγίδες, ενώ μικρή πτώση θα σημειώσει και η θερμοκρασία
![Ρωσία: Επιθέσεις και σαμποτάζ στην Ευρώπη [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/ukraine-3-600x337.jpg)
Eπιθέσεις και σαμποτάζ στην Ευρώπη, που καταλογίζουν στη Ρωσία [γράφημα]
Δυτικοί αξιωματούχοι έχουν κατηγορήσει τη Ρωσία και τους αντιπροσώπους της ότι διοργάνωσαν δεκάδες επιθέσεις και άλλα επεισόδια σε όλη την Ευρώπη μετά την εισβολή στην Ουκρανία το 2022.

Κόκκινο πανί οι δηλώσεις του Νίκου Τσάφου - Πυρ της αντιπολίτευσης
Κόκκινο πανί για την αντιπολίτευση ο Νίκος Τσάφος- Στο στόχαστρο δημόσιες αναφορές του περί ύπαρξης «Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου

Γιατί η Southwest Airlines «στράβωσε» με την αντιστάθμιση κινδύνου στα καύσιμα
Η Southwest Airlines, μοναδική στον κλάδο των αερομεταφορών για τη συνεχιζόμενηδέσμευσή της στην αντιστάθμιση, λέει ότι το πρόγραμμα ήταν πολύ δαπανηρό