Η Κίνα κρατά τη μερίδα του λέοντος στην ηλεκτροκίνηση. Οι παγκόσμιες πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 21% ετησίως τον Ιούλιο, χάρη στην ισχυρότερη άνοδο της ζήτησης που παρατηρήθηκε φέτος και παρά την πτώση της ζήτησης στην Ευρώπη, ανέφερε το Reuters, επικαλούμενο την εταιρεία ερευνών αγοράς Rho Motion.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είτε πρόκειται για πλήρως ηλεκτρικά (BEV) είτε για υβριδικά (PHEV), που πωλήθηκαν παγκοσμίως τον Ιούλιο ανήλθαν σε 1,35 εκατομμύρια, εκ των οποίων τα 0,88 εκατομμύρια ήταν στην Κίνα (ποσοστό περίπου 66%), όπου αυξήθηκαν κατά 31% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία. Τα PHEV που πωλήθηκαν στην Κίνα τους πρώτους επτά μήνες του 2024 αυξήθηκαν κατά 70% σε σχέση με πέρυσι.
Τα κινεζικά… made in Europe ηλεκτρικά αυτοκίνητα «φρενάρουν» την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση η MG Motor, που ανήκει στην κινεζική SAIC Motor Corp, αναμένει να πληγεί περισσότερο από τους προσωρινούς δασμούς που επιβλήθηκαν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα, δήλωσε ο διευθυντής δεδομένων της Rho Motion, Τσαρλς Λέστερ.
Ο αντίκτυπος των δασμών θα είναι πιθανώς μικρότερος για την Tesla, η οποία μπορεί να παράγει στο εργοστάσιό της στο Βερολίνο, και τον κινεζικό γίγαντα EV BYD, του οποίου η παρουσία στην Ευρώπη παραμένει μικρή.
«Η BYD συνέχισε να έχει ρεκόρ πωλήσεων plug-in υβριδικών οχημάτων και αυτόν τον μήνα, το οποίο αποτελεί βασικό παράγοντα, καθώς πουλάει μεγάλο όγκο οχημάτων», πρόσθεσε ο Λέστερ μιλώντας στο Reuters.
Τα οχήματα «επέκτασης εμβέλειας», υβριδικά αυτοκίνητα με μπαταρία που επαναφορτίζονται με μια ενσωματωμένη γεννήτρια, πωλούνται επίσης σε μεγάλους αριθμούς, δήλωσε ο Λέστερ. Η BYD, η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία EV στην Κίνα και στον κόσμο, ανέφερε την ίδια περίοδο άνοδο 13% και 44% στις παγκόσμιες πωλήσεις BEV και PHEV, αντίστοιχα.
Στην Ευρώπη, οι μηνιαίες πωλήσεις ήταν μειωμένες κατά 7,8% τον Ιούλιο, σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2023. Στο επτάμηνο έως τον Ιούλιο, μειώθηκαν κατά 12% στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά EV της ΕΕ. Η ζήτηση για ηλεκτροκίνηση είναι ισχυρή στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά επίσης, όπου οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν κατά 7,1% τον Ιούλιο.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε τον Ιούλιο προσωρινούς δασμούς στις εισαγωγές ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στην Κίνα. Η BYD αντιμετωπίζει δασμούς 17,4%, η Geely 19,9% και η SAIC 37,6%, σύμφωνα με την ΕΕ.
Latest News
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Η Μεσόγειος εκπέμπει SOS - Θερμαίνεται ταχύτερα από τον υπόλοιπο κόσμο
Κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες οι καύσωνες αυξήθηκαν στην Μεσόγειο κατά 40%
Είσοδος της Amazon στις ΑΠΕ - Επενδύσεις σε αιολικά άνω του $1 δισ. στην Ελλάδα
Η Amazon ενισχύει, περαιτέρω, το χαρτοφυλάκιο των ενεργειακών επενδύσεων που αναπτύσσει σε διεθνές επίπεδο
Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα
SOS από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές πλαστικών - «Πνίγουν» τις επιχειρήσεις οι κανονισμοί
Τα πλαστικά είναι ο τελευταίος μεταποιητικός τομέας στην ήπειρο που συρρικνώνεται παρά την παγκόσμια ανάπτυξη
«Νεκρός» ο στόχος για το κλίμα - Πώς ο Τραμπ θα «επιβαρύνει» τον πλανήτη με 0,04 βαθμούς Κελσίου
Tο 2024 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι η πρώτη μεμονωμένη χρονιά πάνω από το όριο των 1,5o C - Χωρίς χαραμάδα αισιοδοξίας η COP29
Τα σχέδια της Masdar για off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά σε Ελλάδα και Ισπανία – Ο «άσος» της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Ο COO της Masdar Abdulaziz Alobaidli, στη διάρκεια εκδήλωσης της ΕΔΕΥΕΠ στο πλαίσιο της COP29 μίλησε για τα πλάνα επενδύσεων
Διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον στα υπεράκτια αιολικά πάρκα της Ελλάδας
Η προοπτική της Ελλάδας στο πλαίσιο της φετινής Διάσκεψης Κορυφής του ΟΗΕ για το Κλίμα, COP29 - Το επενδυτικό ενδιαφέρον
Η δημιουργική ασάφεια της COP29 - Τι είναι το... NCQG και τι προσδοκούν οι φτωχές χώρες
Το πιο δύσκολο ζήτημα που αντιμετωπίζουν οι διαπραγματεύσεις για το κλίμα στην COP29 είναι ο «νέος συλλογικός ποσοτικός στόχος»
Ρήγας (Energean): Η αποθήκευση CO2 είναι μια λύση για να επιβιώσουν οι βιομηχανίες
Η μεγάλη επένδυση στον Πρίνο με την ασφαλή αποθήκευση CO2 θα διατηρήσει τη βιομηχανική δραστηριότητα στον Κόλπο της Καβάλας για τις επόμενες δεκαετίες, είπε ο Μαθιός Ρήγας