Fast-track διαδικασίες για την αποζημίωση των πελατών τους που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές στην Αττική, δρομολογούν ασφαλιστικές εταιρείες, καλώντας τους να προχωρήσουν άμεσα στην αναγγελία των ζημιών τους προκειμένου αποζημιωθούν άμεσα.

Φωτιά στην Αττική: Ξεκίνησαν οι αυτοψίες – Πού μπορείτε να υποβάλλετε αιτήσεις

Eurolife FFH: Άμεση ανταπόκριση στους ασφαλισμένους της που πλήττονται από τις πυρκαγιές

Για την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση και αρωγή των ασφαλισμένων της, η Eurolife FFH καλεί τους πληγέντες πελάτες της:

  • Να προχωρούν σε άμεση αναγγελία των ζημιών στην ακίνητη περιουσία τους στη διεύθυνση email nonlife-claims@eurolife.gr, ώστε να πραγματοποιείται έτσι με αμεσότητα η καταγραφή των αιτημάτων τους
  • Να καλούν στο 210 9303800, πατώντας την επιλογή 1, για τις ζημιές που αφορούν στα οχήματά τους, επίσης με σκοπό την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους και προκειμένου να έχουν την ελάχιστη δυνατή αναμονή κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, βασικός σκοπός της Eurolife FFH και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της (Eurolife Experience Center) είναι με τη γρήγορη κινητοποίησή τους να προσφέρουν σε όλους όσοι εμπιστεύονται την εταιρεία τη μεγαλύτερη δυνατή ανακούφιση.

«Γι΄αυτό η Eurolife FFH θα λειτουργεί με fast track ενέργειες, έτσι ώστε να υπάρχει άμεσος συντονισμός των απαραίτητων κινήσεων για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι της», τονίζει.

Επιπρόσθετα, για οποιαδήποτε πληροφορία, προσωπική επικοινωνία αλλά και ειδική υποστήριξη, οι πελάτες της Eurolife FFH μπορούν να επικοινωνούν με την εταιρεία στο 210 9303800, ή με τον ασφαλιστικό τους συνεργάτη για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστούν.

Allianz – Ενημέρωση για τους ασφαλισμένους της στη μεγάλη πυρκαγιά στην Αττική

Η Allianz αναγνωρίζει την ανάγκη για άμεση αποκατάσταση των ζημιών σε κατοικίες, επιχειρήσεις και οχήματα, σε συνέχεια της καταστροφικής πυρκαγιάς στον νομό Αττικής. Με πρωταρχικό σκοπό τη διευκόλυνση των ασφαλισμένων που βρίσκονται στις περιοχές που επλήγησαν από την πρωτοφανή φωτιά, έχει ενεργοποιήσει το πρωτόκολλο έκτακτων αναγκών και ενημερώνει για τις ενέργειες που έχει θέσει σε άμεση εφαρμογή.

Πιο συγκεκριμένα, για ζημιές που έχουν προκληθεί σε οχήματα, η Allianz προχωρά στα ακόλουθα:

  • Δημιουργία ειδικής γραμμής εξυπηρέτησης στο 2119909000.
  • Άμεση αποστολή πραγματογνωμόνων και αποζημίωση, χωρίς να ζητείται προσκόμιση βεβαίωσης της πυροσβεστικής.
  • Στα οχήματα που υπάρχει ολοσχερής καταστροφή, θα πραγματοποιείται ραντεβού με πραγματογνώμονα στο σημείο της πυρκαγιάς.
  • Για τις ζημιές που προκλήθηκαν σε οχήματα που μπορούν να κινηθούν και να μεταβούν σε συνεργαζόμενο με την Εταιρία συνεργείο, ακολουθούνται οι διαδικασίες εντολών σε πραγματογνώμονα. Βασική προϋπόθεση να υπάρχει στο συμβόλαιο κάλυψη πυρκαγιάς.

Για ζημιές που έχουν προκληθεί σε κατοικίες και επιχειρήσεις, η Allianz προχωρά στα ακόλουθα:

  • Δημιουργία ειδικής γραμμής εξυπηρέτησης στο 210 6905662.
  • Άμεση αποζημίωση, μετά την επιτόπια επίσκεψη του πραγματογνώμονα στη ζημιωθείσα περιουσία και την πρώτη εκτίμησή του σχετικά με την έκταση της ζημιάς με ποσοστό 50% για ζημιές (πρώτη εκτίμηση) μέχρι 20.000 € και 30% για ζημιές (πρώτη εκτίμηση) άνω των 20.000 €.
Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα