Οι πωλήσεις της Walmart στις ΗΠΑ σε καταστήματα ανοιχτά για τουλάχιστον ένα χρόνο αυξήθηκαν κατά 4,2% το περασμένο τρίμηνο και τα λειτουργικά της έσοδα αυξήθηκαν κατά 8,5% κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ενώ και οι ψηφιακές πωλήσεις της Walmart στις ΗΠΑ γνωρίζουν ημέρες άνθησης καθώς αυξήθηκαν κατά 22%.

Walmart: Εκτίμηση για αυξημένα έσοδα το β΄ τρίμηνο 2025

H εταιρεία αύξησε το guidance για τις πωλήσεις και τα κέρδη της στο έτος, ένδειξη ότι αναμένει η ισχυρή ανάπτυξή της να συνεχιστεί. Η μετοχή της Walmart εκτινάχθηκε 7% κατά τη διάρκεια των συναλλαγών πριν από την αγορά την Πέμπτη.

Τα είδη παντοπωλείου αντιπροσωπεύουν περισσότερες από τις μισές πωλήσεις της Walmart

Η Walmart είναι ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στις ΗΠΑ και συχνά χρησιμοποιείται ως δείκτης του καταναλωτικού συναισθήματος. Η εταιρεία προσεγγίζει ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών και οι δραστηριότητές της είναι σταθερές στις περισσότερες οικονομικές συνθήκες.

Αλλά οι αγοραστές αναζητούν προσφορές μετά από χρόνια υψηλότερων τιμών και επιτοκίων και τώρα μια επιβραδυνόμενη αγορά εργασίας. Αν και ο πληθωρισμός έχει υποχωρήσει στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων τριών ετών, οι Αμερικανοί εξακολουθούν να πληρώνουν περισσότερα από ό,τι για είδη παντοπωλείου, κατοικίες και πολλά αγαθά.

Καθώς οι πελάτες γύρισαν την πλάτη στον παγωμένο καφέ των 6 δολαρίων στα Starbucks, τα γεύματα Big Mac των 15 δολαρίων στα McDonald’s και άλλα είδη, προτιμούν να αγοράζουν είδη παντοπωλείου, είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι και άλλα προϊόντα στη Walmart επειδή πιστεύουν ότι έχουν καλή σχέση ποιότητας – τιμής.

«Δεν βιώνουμε έναν πιο αδύναμο καταναλωτή συνολικά», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Walmart, Doug McMillon, σε συνομιλία με αναλυτές. «Οι πελάτες από όλα τα επίπεδα εισοδήματος αναζητούν αξία και εμείς την έχουμε», όπως ισχυρίστηκε.

Τα είδη παντοπωλείου αντιπροσωπεύουν περισσότερες από τις μισές πωλήσεις της Walmart και η Walmart έχει επωφεληθεί από το πλεονέκτημά της ως προς τις τιμές – οι τιμές της Walmart είναι περίπου 25% χαμηλότερες από τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με συγκρίσεις αναλυτών.

Η Walmart ανακοίνωσε ότι οι συνολικές τιμές της στα καταστήματα και στο Sam’s Club μειώθηκαν ελαφρώς σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Επίσης, μείωσε προσωρινά τις τιμές — γνωστές ως «επιστροφές» — σε 7.200 επιλεγμένα είδη.

Μείωση τιμών από μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης

Ωστόσο η Walmart δεν είναι ο μόνος λιανοπωλητής που μειώνει τις τιμές. Η Target, η Walgreens και άλλες αλυσίδες μειώνουν επίσης τις τιμές. Αυτοί οι έμποροι λιανικής μειώνουν τις τιμές για να προσπαθήσουν να τραβήξουν πίσω τους πελάτες.

Η Walmart δεν αναμένει αποπληθωρισμό, όπου τόσο οι τιμές όσο και τα εισοδήματα πέφτουν. Αν και οι καταναλωτές θέλουν χαμηλότερες τιμές, ο αποπληθωρισμός μπορεί να είναι επικίνδυνος για την οικονομία.

Ενώ οι αγοραστές χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος αποτελούν παραδοσιακά τον πυρήνα της πελατειακής βάσης της Walmart, η εταιρεία έχει επίσης προσελκύσει πρόσφατα και καταναλωτές που βγάζουν περισσότερα από 100.000 δολάρια ετησίως αυξάνοντας το μερίδιό της στην αγορά.

«Το μόνο μέρος που ψωνίζει κάποιος αυτή τη στιγμή είναι η Amazon, η Walmart και η Costco», δήλωσε ο Michael Baker, αναλυτής της DA Davidson. «Η Walmart κάνει εξαιρετική δουλειά εστιάζοντας στην αξία. Η αξία έχει γίνει πιο σημαντική».

«Διαφορετική» η σημερινή Walmart

Η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει τη γιγάντια κλίμακα και τα κέρδη της από δραστηριότητες με υψηλότερο περιθώριο κέρδους, όπως η διαφήμιση, για να μειώσει τις τιμές. Και έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία χρόνια ανακαινίζοντας καταστήματα και χτίζοντας μια ισχυρή διαδικτυακή επιχείρηση για να ανταγωνιστεί την Amazon.

«Η σημερινή Walmart είναι διαφορετική», είπε ο διευθύνων σύμβουλος McMillon.

Φέτος η μετοχή της Walmart αυξήθηκε κατά 29%, ξεπερνώντας τον S&P 500. Η μετοχή της Target σημείωσε πτώση 5% και η Home Depot σημείωσε άνοδο 3% φέτος.

Αντέχουν οι καταναλωτικές δαπάνες

Συνολικά, οι καταναλωτικές δαπάνες, η ραχοκοκαλιά της αμερικανικής οικονομίας, είναι ακόμα ανθεκτικές. Οι καταναλωτές είναι απλώς πιο επιλεκτικοί σχετικά με το τι αγοράζουν και από πού ψωνίζουν.

Οι πωλήσεις σε λιανοπωλητές στις ΗΠΑ αυξήθηκαν απροσδόκητα τον Ιούλιο, ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου την Πέμπτη, αυξημένες κατά 1% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

Τα στελέχη της Home Depot δήλωσαν ότι οι καταναλωτές μπορούν να ξοδεύουν αλλά αναλαμβάνουν λιγότερα μεγάλα έργα όπως μια ανακαίνιση σπιτιού. Αυτό οδήγησε σε υποτονικές πωλήσεις για οικοδομικά υλικά, ξυλεία και εξοπλισμό που σχετίζεται με κατασκευές.

«Τα υψηλότερα επιτόκια και η μεγαλύτερη μακροοικονομική αβεβαιότητα πίεσαν τη ζήτηση των καταναλωτών ευρύτερα, με αποτέλεσμα χαμηλότερες δαπάνες σε έργα βελτίωσης κατοικιών», δήλωσε ο Ted Decker, Διευθύνων Σύμβουλος της Home Depot.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή