Η Μars, ο όμιλος σνακ πίσω από τα M&Ms και τα Snickers, θα αποκτήσει την Kellanova, κατασκευάστρια των Pringles, σε μια συμφωνία ύψους 36 δισεκατομμυρίων δολαρίων – τη μεγαλύτερη στη βιομηχανία τροφίμων εδώ και χρόνια, σύμφωνα με το Fortune.

Mars: Έκλεισε η συμφωνία για την εξαγορά της Kellanova

Μέσω της συμφωνίας, η Mars θα αποκτήσει τα αλμυρά σνακ της Kellanova, όπως τα κράκερ Cheez-It και Club, ένα συμπλήρωμα στις προσφορές σοκολάτας της Mars. Η συγχώνευση θα επιτρέψει στη Mars να επεκτείνει την εμβέλειά της πέρα από τα απλά γλυκίσματα, εδραιώνοντας τη θέση της σε μια πολυσύχναστη αγορά και διατηρώντας υψηλούς όγκους πωλήσεων.

«Είναι ένας τρόπος για την Mars να είναι ένας τεράστιος παίκτης σε ολόκληρη την κατηγορία σνακ και όχι μόνο σε ένα τμήμα της», δήλωσε στο Fortune ο Braden Douglas, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μάρκετινγκ Crew Marketing Partners.

Η ακρίβεια απειλεί

Η ευρωστία του Big Snack απειλείται από τους καταναλωτές που έχουν «βαρεθεί» τον πληθωρισμό και τις αυξήσεις των τιμών που τον συνοδεύουν. Οι τιμές των ειδών παντοπωλείου έχουν εκτοξευθεί κατά 25% από το 2019 έως το 2023 και οι καταναλωτές αντιδρούν ανάλογα, περιορίζοντας τις δαπάνες.

Οι ανταγωνιστές της Kellanova, PepsiCo και Mondelez, αύξησαν το κόστος εν μέσω απότομου πληθωρισμού και αμφότερες αντιμετώπισαν πτώση των πωλήσεων καθώς οι καταναλωτές βαρέθηκαν τις αυξήσεις των τιμών. Οι εταιρείες έχουν έκτοτε δεσμευτεί να μειώσουν τις τιμές για να προσελκύσουν πίσω τους καταναλωτές.

Αλλά η Kellanova, παλαιότερα γνωστή ως Kellogg Co., κατάφερε να αποφύγει αυτή την τάση, παρά την αύξηση των τιμών. Ανακοίνωσε έσοδα ύψους 3,2 δισ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες, αν και τα έσοδα μειώθηκαν από έτος σε έτος. Η αύξηση του όγκου πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική, κυρίως λόγω της καινοτομίας στα προϊόντα Pringles, βοήθησε στην αντιστάθμιση της συνολικής μείωσης του όγκου πωλήσεων.

Στροφή στα υγιεινά σνακ

Η βιομηχανία σνακ έχει υποστεί άλλες αλλαγές με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Πέρα από την έντονη επιθυμία για αλμυρά, τραγανά τρόφιμα, οι καταναλωτές κλίνουν προς πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις.

Η τάση αντικατοπτρίζει αυτό που ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος λιανικής στην GlobalData, αποκαλεί «επιτρεπτή απόλαυση» ή σνακ που μοιάζουν με λιχουδιές, αλλά περιέχουν αρκετή διατροφή για να περάσουν ως υγιεινά. Η επιθυμία για σνακ που ταιριάζουν με τα επιτρεπόμενα κριτήρια επιείκειας έχει αυξηθεί στην εποχή των αγωνιστών GLP-1, καθώς τα φάρμακα για τον διαβήτη όπως το Ozempic και τα φάρμακα απώλειας βάρους όπως το Wegovy καταστέλλουν την όρεξη, αφήνοντας τους καταναλωτές να αναζητούν πιο θρεπτικά πυκνά τρόφιμα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή