
Νέες θέσεις business class εμφανίζονται κάθε λίγους μήνες, καθώς οι αερομεταφορείς ανταγωνίζονται για να αποσπάσουν μεγαλύτερο κομμάτι μιας πίτας που φαινομενικά επίσης μεγαλώνει .
Η Air India παρουσίασε νέα καθίσματα που μοιάζουν με σουίτες τον Ιανουάριο, η Cathay Pacific Airways παρουσίασε μια αναβαθμισμένη business class “Aria” τον Μάρτιο και η Lufthansa καλωσόρισε το ευέλικτο προϊόν της Allegris τον Απρίλιο.
Turkish Airlines: Ένα εργαλείο «ήπιας ισχύος» της Τουρκίας του Ερντογάν
Οι μεγάλοι παίκτες Korean Air, Qatar Airways και Turkish Airlines ακολουθούν την τάση για ενίσχυση της θέσης τους στην premium αγορά μεγάλων αποστάσεων. Και οι τρεις παρουσίασαν νέες θέσεις business-class στη Διεθνή Αεροπορική Έκθεση Farnborough τον Ιούλιο.
Αυτοί οι αερομεταφορείς ανταποκρίνονται στην αυξανόμενη ζήτηση για περισσότερο χώρο και ιδιωτικότητα στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου, όπου οι αερομεταφορείς βγάζουν τα περισσότερα χρήματά τους.
Οι πιο πρόσφατες ανακοινώσεις δείχνουν ότι η Qatar Airways εξακολουθεί να είναι πολύ μπροστά από τους αντιπάλους της, αλλά οι καμπίνες χωρίς πόρτες και οι μεσαίες θέσεις αποτελούν σε μεγάλο βαθμό παρελθόν στην business-class.
Η Qatar Airways έχει θέσει τον πήχη για την business class.
Η Qatar έχει κερδίσει τον κορυφαίο τίτλο της Skytrax εννέα φορές από το 2014, θέτοντας τον πήχη με το πρώτο στο είδος του διπλό κρεβάτι και τα ευρύχωρα τετραπλά καθίσματα του QSuite.
Το Κατάρ έχει εξοπλίσει όλα τα Airbus A350-1000, μερικά από τα Airbus A350-900 και τα περισσότερα Boeing 777 του με το QSuite, και τώρα ενισχύεται με το QSuite NextGen.
Το Business Insider είδε τη νέα καμπίνα κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου ντεμπούτου του στην αεροπορική έκθεση. Αναμένεται να τοποθετηθεί στα 94 μελλοντικά αεροσκάφη Boeing 777X της Qatar. Η αεροπορική εταιρεία είπε στο BI ότι αναμένει το πρώτο 777X, το οποίο έχει καθυστερήσει ήδη πέντε χρόνια, στις αρχές του 2026.
Το QSuite της Qatar έχει σετ τεσσάρων καθισμάτων που μπορούν να αντικρίσουν το ένα το άλλο ρίχνοντας τον τοίχο, δημιουργώντας μεγαλύτερο χώρο για δείπνο ή συναναστροφές.
Η τηλεόραση 22 ιντσών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως διαχωριστικό για να τα μετατρέψει σε σόλο καθίσματα.
Η Qatar διατήρησε τον σχεδιασμό με τέσσερα καθίσματα και διπλό κρεβάτι στην έκδοση 2.0, αλλά το κρεβάτι είναι τώρα πολύ φαρδύτερο και μακρύτερο. Τα καθίσματα είναι επίσης πιο φαρδιά.
Τα business class της Turkish και της Korean Air αναβαθμίζονται σημαντικά.
Η Turkish αναδείχθηκε πρόσφατα η 10η καλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο για business class από τη Skytrax, χάρη στις καμπίνες στα Boeing 787 και A350. Αλλά οι καμπίνες Airbus A330 και Boeing 777 της αεροπορικής εταιρείας είναι ακόμα παλαιάς κοπής.
Η παλιά σουίτα “Apex” της Korean Air είναι γνωστή για πολύ ευρύχωρα καθίσματα με παράθυρο, αλλά η ιδιωτικότητα έλειπε. Το πρόσφατα ανακοινωθέν “Prestige Suites 2.0” θα εισάγει σύγχρονες αναβαθμίσεις.
Η Turkish δεν θα έχει πλέον μεσαία θέση
Τα υπάρχοντα Boeing 777 της Turkish διαθέτουν διάταξη 2 × 3 × 2, που σημαίνει ότι οι επιβάτες στη μέση και στο παράθυρο δεν έχουν άμεση πρόσβαση στο διάδρομο. Ωστόσο, τα νέα καθίσματα της Turkish Airlines έχουν διαμορφωθεί στην διάταξη 1 × 2 × 1. Κάθε νέο κάθισμα Crystal θα έχει συρόμενη πόρτα.
Το νέο κάθισμα της Turkish θα εγκατασταθεί στα Boeing 777 και στα πρόσφατα παραδοθέντα A350-1000, τα οποία αναμένονται το 2026. Δεν είναι σαφές εάν το νέο προϊόν Crystal θα ενσωματωθεί στα υπάρχοντα Boeing 787 ή A350-900 business class της Τουρκίας.
Ένα διαχωριστικό μπορεί να χωρίσει ή να συνδυάσει κάθε άλλο σετ θέσεων στο κεντρικό τμήμα, που σημαίνει ότι οι άνθρωποι που ταξιδεύουν μαζί μπορούν ουσιαστικά να κοιμούνται, να δειπνούν ή να παρακολουθούν τηλεόραση μαζί.

Τα Prestige Suite 2.0 της Korean Air . Tεράστια διαφορά από τα παλαιότερα Apex Suite.
Korean Air
Η Apex Suite είναι η τυπική καμπίνα μεγάλων αποστάσεων της Korean Air. Είναι γνωστή για τη μοναδική της διάταξη 2 × 2 × 2, η οποία παρέχει άμεση πρόσβαση στο διάδρομο και του τεράστιου χώρου για το κάθισμα του παραθύρου.
Ωστόσο, η διαμόρφωση δεν είναι η πιο αποτελεσματική και το κάθισμα του διαδρόμου δεν είχε την ίδια ιδιωτικότητα ή χώρο με αυτό του παραθύρου. Η νέα καμπίνα, η οποία θα ενσωματωθεί στα επερχόμενα Boeing 787-10 της Korean Air και τελικά στα Boeing 777-300ER της, εμφανίζεται πιο ισορροπημένη με διάταξη 1 × 2 × 1.
Αεροπορικές εταιρείες όπως η Qatar, η Virgin Atlantic Airways, η JetBlue Airways και η Condor έχουν συμβάλει στην premium τάση που είναι γνωστή ως “business-class-plus”. Αυτό επιτρέπει στους ανθρώπους που ταξιδεύουν μαζί να δειπνήσουν, να συνομιλήσουν ή να συναντηθούν στην ίδια θέση.
Business class
Οι περισσότερoi αερομεταφορείς το προσφέρουν έναντι επιπλέον χρέωσης, ενώ άλλες, όπως η Singapore Airlines και η Air France, το παρέχουν ως προνόμιο πίστης.
Η Business class είναι τρομερά κερδοφόρα για τις αεροπορικές εταιρείες. Η Motley Fool ανέφερε τον Δεκέμβριο ότι η business class θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει το 75% των κερδών μιας πτήσης, αν και μόλις το 12% των επιβατών μιας αεροπορικής εταιρείας κάνουν τέτοια κράτηση.
Δεν αποτελεί έκπληξη ότι αυτές οι μοντέρνες καμπίνες που μοιάζουν με μικρά ξενοδοχεία αυξάνονται καθώς οι αεροπορικές εταιρείες διεκδικούν ένα κομμάτι της αγοράς, αν και το πρωτοπόρο QSuite της Qatar Airways θα είναι δύσκολο να ξεπεραστεί.


Latest News

Εκτός του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου οι λομπίστες της Huawei
Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ακολουθεί ένα κύμα αναζητήσεων και συλλήψεων στο πλαίσιο έρευνας για διαφθορά, απο τις βελγικές δικαστικές αρχές

Deutsche Bank: Πρώην κορυφαίο στέλεχος ζητά αποζημίωση 152 εκατ. ευρώ για την υπόθεση της Monte Paschi
Η υπόθεση αφορά την Banca Monte dei Paschi di Siena, μια από τις παλιότερες τράπεζες του κόσμου

Με νέες κυρώσεις απειλεί τη Μόσχα η G7 αν δεν συμφωνήσει στην κατάπαυση του πυρός
Ο Ρούμπιο ενώνει τη φωνή του με άλλους υπουργούς Εξωτερικών στην προσπάθειά τους να αυξήσουν την πίεση στον Πούτιν

Η ιταλική Terna θα επενδύσει 23 δισ. ευρώ για τη αναβάθμιση δικτύων
Η Terna ανέφερε ότι η δυναμικότητα ανταλλαγής ενέργειας μεταξύ των αγορών θα φτάσει τα 39 GW από τα σημερινά 16 GW

Εξαίρεση του καφέ απο τους δασμούς ζητά η βιομηχανία απο τον Τραμπ
Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας και καταναλωτής καφέ στον κόσμο

Χάνουν την πρόσβαση στην κινεζική αγορά εκατοντάδες εργοστάσια κρέατος των ΗΠΑ
Η απώλεια της πρόσβασης στην κινεζική αγορά θα προκαλούσε νέο πλήγμα 5 δισ. δολ. στους αγρότες των ΗΠΑ

«Η Γερμανία επέστρεψε»: O Μερτς εξασφαλίζει υποστήριξη για χρέος και δαπάνες
Η είδηση της συμφωνίας αύξησε τις αποδόσεις των κρατικών ομολόγων της ευρωζώνης, τις μετοχές και το ευρώ

Foxconn: Μείωση κερδών για το δ’ τρίμηνο 2024 αλλά πρόβλεψη για αύξηση εσόδων το 2025
Η Foxconn υποστηρίζει ότι πλέον διαθέτει πιο ανθεκτικές αλυσίδες εφοδιασμού για να αντιμετωπίσει τον εμπορικό πόλεμο

Οι δασμοί Τραμπ απειλούν και τις εξαγωγές γαλλικών τυριών
Το 2024, η Γαλλία εξήγαγε γαλακτοκομικά προϊόντα αξίας 342 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ - Ο κλάδος φοβάται ότι θα μπορούσε να είναι ο επόμενος στόχος

Επιδείνωση των προβλέψεων για το ρυθμό ανάπτυξης της γαλλικής οικονομίας
Η Τράπεζα της Γαλλίας αναμένει αύξηση του ΑΕΠ 0,7% εφέτος