Νέες θέσεις business class εμφανίζονται κάθε λίγους μήνες, καθώς οι αερομεταφορείς ανταγωνίζονται για να αποσπάσουν μεγαλύτερο κομμάτι μιας πίτας που φαινομενικά επίσης μεγαλώνει .

Η Air India παρουσίασε νέα καθίσματα που μοιάζουν με σουίτες τον Ιανουάριο, η Cathay Pacific Airways παρουσίασε μια αναβαθμισμένη business class “Aria” τον Μάρτιο και η Lufthansa καλωσόρισε το ευέλικτο προϊόν της Allegris τον Απρίλιο.

Turkish Airlines: Ένα εργαλείο «ήπιας ισχύος» της Τουρκίας του Ερντογάν

Οι μεγάλοι παίκτες Korean Air, Qatar Airways και Turkish Airlines ακολουθούν την τάση για ενίσχυση της θέσης τους στην premium αγορά μεγάλων αποστάσεων. Και οι τρεις παρουσίασαν νέες θέσεις business-class στη Διεθνή Αεροπορική Έκθεση Farnborough τον Ιούλιο.

Αυτοί οι αερομεταφορείς ανταποκρίνονται στην αυξανόμενη ζήτηση για περισσότερο χώρο και ιδιωτικότητα στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου, όπου οι αερομεταφορείς βγάζουν τα περισσότερα χρήματά τους.

Οι πιο πρόσφατες ανακοινώσεις δείχνουν ότι η Qatar Airways εξακολουθεί να είναι πολύ μπροστά από τους αντιπάλους της, αλλά οι καμπίνες χωρίς πόρτες και οι μεσαίες θέσεις αποτελούν σε μεγάλο βαθμό παρελθόν στην business-class.

Η Qatar Airways έχει θέσει τον πήχη για την business class.

Η Qatar έχει κερδίσει τον κορυφαίο τίτλο της Skytrax εννέα φορές από το 2014, θέτοντας τον πήχη με το πρώτο στο είδος του διπλό κρεβάτι και τα ευρύχωρα τετραπλά καθίσματα του QSuite.

Το Κατάρ έχει εξοπλίσει όλα τα Airbus A350-1000, μερικά από τα Airbus A350-900 και τα περισσότερα Boeing 777 του με το QSuite, και τώρα ενισχύεται με το QSuite NextGen.

Το Business Insider είδε τη νέα καμπίνα κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου ντεμπούτου του στην αεροπορική έκθεση. Αναμένεται να τοποθετηθεί στα 94 μελλοντικά αεροσκάφη Boeing 777X της Qatar. Η αεροπορική εταιρεία είπε στο BI ότι αναμένει το πρώτο 777X, το οποίο έχει καθυστερήσει ήδη πέντε χρόνια, στις αρχές του 2026.

Το QSuite της Qatar έχει σετ τεσσάρων καθισμάτων που μπορούν να αντικρίσουν το ένα το άλλο ρίχνοντας τον τοίχο, δημιουργώντας μεγαλύτερο χώρο για δείπνο ή συναναστροφές.

Η τηλεόραση 22 ιντσών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως διαχωριστικό για να τα μετατρέψει σε σόλο καθίσματα.

Η Qatar διατήρησε τον σχεδιασμό με τέσσερα καθίσματα και διπλό κρεβάτι στην έκδοση 2.0, αλλά το κρεβάτι είναι τώρα πολύ φαρδύτερο και μακρύτερο. Τα καθίσματα είναι επίσης πιο φαρδιά.

Τα business class της Turkish και της Korean Air αναβαθμίζονται σημαντικά.

Η Turkish αναδείχθηκε πρόσφατα η 10η καλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο για business class από τη Skytrax, χάρη στις καμπίνες στα Boeing 787 και A350. Αλλά οι καμπίνες Airbus A330 και Boeing 777 της αεροπορικής εταιρείας είναι ακόμα παλαιάς κοπής.

Η παλιά σουίτα “Apex” της Korean Air είναι γνωστή για πολύ ευρύχωρα καθίσματα με παράθυρο, αλλά η ιδιωτικότητα έλειπε. Το πρόσφατα ανακοινωθέν “Prestige Suites 2.0” θα εισάγει σύγχρονες αναβαθμίσεις.

Η Turkish δεν θα έχει πλέον μεσαία θέση

Τα υπάρχοντα Boeing 777 της Turkish διαθέτουν διάταξη 2 × 3 × 2, που σημαίνει ότι οι επιβάτες στη μέση και στο παράθυρο δεν έχουν άμεση πρόσβαση στο διάδρομο. Ωστόσο, τα νέα καθίσματα της Turkish Airlines έχουν διαμορφωθεί στην διάταξη 1 × 2 × 1. Κάθε νέο κάθισμα Crystal θα έχει συρόμενη πόρτα.

Το νέο κάθισμα της Turkish θα εγκατασταθεί στα Boeing 777 και στα πρόσφατα παραδοθέντα A350-1000, τα οποία αναμένονται το 2026. Δεν είναι σαφές εάν το νέο προϊόν Crystal θα ενσωματωθεί στα υπάρχοντα Boeing 787 ή A350-900 business class της Τουρκίας.

Ένα διαχωριστικό μπορεί να χωρίσει ή να συνδυάσει κάθε άλλο σετ θέσεων στο κεντρικό τμήμα, που σημαίνει ότι οι άνθρωποι που ταξιδεύουν μαζί μπορούν ουσιαστικά να κοιμούνται, να δειπνούν ή να παρακολουθούν τηλεόραση μαζί.

Τα Prestige Suite 2.0 της Korean Air . Tεράστια διαφορά από τα παλαιότερα Apex Suite.

Korean Air

Η Apex Suite είναι η τυπική καμπίνα μεγάλων αποστάσεων της Korean Air. Είναι γνωστή για τη μοναδική της διάταξη 2 × 2 × 2, η οποία παρέχει άμεση πρόσβαση στο διάδρομο και του τεράστιου χώρου για το κάθισμα του παραθύρου.

Ωστόσο, η διαμόρφωση δεν είναι η πιο αποτελεσματική και το κάθισμα του διαδρόμου δεν είχε την ίδια ιδιωτικότητα ή χώρο με αυτό του παραθύρου. Η νέα καμπίνα, η οποία θα ενσωματωθεί στα επερχόμενα Boeing 787-10 της Korean Air και τελικά στα Boeing 777-300ER της, εμφανίζεται πιο ισορροπημένη με διάταξη 1 × 2 × 1.

Αεροπορικές εταιρείες όπως η Qatar, η Virgin Atlantic Airways, η JetBlue Airways και η Condor έχουν συμβάλει στην premium τάση που είναι γνωστή ως “business-class-plus”. Αυτό επιτρέπει στους ανθρώπους που ταξιδεύουν μαζί να δειπνήσουν, να συνομιλήσουν ή να συναντηθούν στην ίδια θέση.

Business class

Οι περισσότερoi αερομεταφορείς το προσφέρουν έναντι επιπλέον χρέωσης, ενώ άλλες, όπως η Singapore Airlines και η Air France, το παρέχουν ως προνόμιο πίστης.

Η Business class είναι τρομερά κερδοφόρα για τις αεροπορικές εταιρείες. Η Motley Fool ανέφερε τον Δεκέμβριο ότι η business class θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει το 75% των κερδών μιας πτήσης, αν και μόλις το 12% των επιβατών μιας αεροπορικής εταιρείας κάνουν τέτοια κράτηση.

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι αυτές οι μοντέρνες καμπίνες που μοιάζουν με μικρά ξενοδοχεία αυξάνονται καθώς οι αεροπορικές εταιρείες διεκδικούν ένα κομμάτι της αγοράς, αν και το πρωτοπόρο QSuite της Qatar Airways θα είναι δύσκολο να ξεπεραστεί.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή