
Οι Κινέζοι της Cosco έβαλαν «πλάτη» με αποτέλεσμα η διακίνηση containers στους δυο προβλήτες (Ι και ΙΙΙ) που ελέγχει η ΣΕΠ (Cosco Shipping Ports) τον Ιούλιο να έχει πτώση 4,8% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, την μικρότερη από όλους τους μήνες από τότε που ξεκίνησε η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα.
Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων τον Ιούλιο ανήλθε στα 369,3 χιλιάδες teu έναντι 387,9 χιλιάδων teu τον ίδιο μήνα του 2023. Συνολικά το επτάμηνο στους δυο προβλήτες η συνολική διακίνηση ήταν 2.327,4 χιλιάδες teu, μειωμένη κατά -11.7% σε σύγκριση με πέρυσι το ίδιο διάστημα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Κινέζοι έστειλαν στον Πειραιά μεγάλα πλοία τα οποία κάνουν το γύρο της Αφρικής, για να διατηρήσουν σε ικανοποιητικούς ρυθμούς τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
Cosco: Καλύτερη εικόνα στον προβλήτα Ι
Η εικόνα είναι καλύτερη στον προβλήτα Ι που ελέγχεται τυπικά από την ΟΛΠ ΑΕ η οποία τον Ιούλιο είχε μια άνοδο κατά 20%. Σύμφωνα με πληροφορίες και συνολικά στο επτάμηνο η διακίνηση έφτασε τα 300 χιλιάδες teu ενώ συνολικά στο επτάμηνο η διακίνηση containers από το λιμάνι του Πειραιά ξεπέρασε τα 2,6 εκατ. Teu.
Πάντως ο Πειραιάς σαν σύνολο εξακολουθεί να είναι κάτω από το λιμάνι της Βαλένθια το οποίο στο πρώτο εξάμηνο του 2024 διακίνησε 2,7 εκατ. teu.
Ανοιχτή πληγή η κρίση στην Ερυθρά
Η κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα εξακολουθεί να επηρεάζει τον Πειραιά όπως και τα υπόλοιπα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου καθώς οι επιθέσεις των Χούθι εμποδίζουν την διέλευση από την Διώρυγα του Σουέζ.
Η συνολική διακίνηση containers της Cosco Shipping Ports συνέχισε να αυξάνεται τον Ιούλιο, σημειώνοντας άνοδο 6,4% σε ετήσια βάση.
Οι τερματικοί σταθμοί στην περιοχή Δέλτα του ποταμού Γιανγκτσέ σημείωσαν ιδιαίτερα καλές επιδόσεις, με τη διακίνηση στα λιμάνια Nantong και Wuhan να αυξάνονται κατά 51,1% και 41,4% αντίστοιχα.
Οι υπερπόντιοι τερματικοί σταθμοί, τονίζει η Cosco Shipping Ports σε ανακοίνωση που εξέδωσε, συνέχισαν να παρουσιάζουν σταθερά σημάδια ανάκαμψης, με τη διακίνησή τους να αυξάνεται κατά 3,2% σε ετήσια βάση.
Οι τερματικοί σταθμοί CSP Abu Dhabi, CSP Spain και CSP Zeebrugge κατέγραψαν πολύ καλές επιδόσεις, με αύξηση της διακίνησης κατά 63,1%, 25,3% και 47,2% σε ετήσια βάση, αντίστοιχα.


Latest News

Ενημέρωση Κικίλια από το Λιμενικό ενόψει των ημερών του Πάσχα
Ο κ. Κικίλιας ενημερώθηκε για θέματα λειτουργίας και επιχειρησιακής ετοιμότητας, προκειμένου να αξιοποιηθούν στο έπακρο όλα τα μέσα και το προσωπικό ενόψει των ημερών του Πάσχα

ΟΛΘ: «Ξεκλειδώνει» το εμβληματικό έργο επέκτασης του Προβλήτα 6
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει στην πλήρη υλοποίηση του αναπτυξιακού και επενδυτικού σχεδιασμού της

Εντολή Κικίλια για έκτακτες επιθεωρήσεις στα πλοία σε όλα τα λιμάνια της χώρας
Οι επιθεωρητές καλούνται να προχωρήσουν στον έγκαιρο προγραμματισμό των επιθεωρήσεων με αφετηρία όλα τα λιμάνια της χώρας

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων