Ο όγκος των διατλαντικών αποστολών εμπορευματοκιβωτίων προς τις ΗΠΑ ανακάμπτει, δήλωσε τη Δευτέρα ο επικεφαλής της Hapag-Lloyd, καθώς ενισχύεται η τάση για ανεφοδιασμό και αναπλήρωση αποθεμάτων εν μέσω κινδύνου πιθανής απεργίας στα λιμάνια των ΗΠΑ.
Οι αναλυτές του κλάδου των εμπορευματικών μεταφορών παρακολουθούν τις διαπραγματεύσεις για νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας μεταξύ των συνδικάτων εργαζομένων στην φορτοεκφόρτωση και των λιμενικών διαχειριστών, καθώς τέλος Σεπτεμβρίου λήγουν οι προηγούμενες συμβάσεις και το ενδεχόμενο μιας απεργίας καταστεί πιο πιθανό.
«Υπάρχει κάποιος πειρασμός από τους πελάτες να μεταφέρουν αγαθά πριν από τη λήξη της σύμβασης εργασίας στις 30 Σεπτεμβρίου», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Χάμπεν Γιάνσεν, ο οποίος είναι επικεφαλής της πέμπτης μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, σε μια διαδικτυακή ενημέρωση ειδήσεων.
Ο Χάμπεν Γιάνσεν είπε επίσης ότι η ανανέωση αποθεμάτων ήταν ένας άλλος μοχλός για την αυξημένη ζήτηση στην περιοχή.
Hapag Lloyd: Τα αποθέματα στις ΗΠΑ επιστρέφουν στο φυσιολογικό επίπεδο
«Βλέπουμε τα επίπεδα αποθεμάτων στις ΗΠΑ να επανέρχονται στο φυσιολογικό, πέρυσι, μειώθηκαν λόγω των υψηλότερων επιτοκίων και τώρα η κίνηση είναι αντίστροφη», πρόσθεσε.
Ο υποψήφιος για την προεδρία των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έχει δεσμευτεί να αυξήσει τους δασμούς στις εισαγωγές εάν επανεκλεγεί, αλλά ο Χάμπεν Γιάνσεν είπε ότι η Hapag-Lloyd δεν βλέπει ακόμη κάποια εκτίναξη των εξαγωγών στις Ηνωμένες Πολιτείες λόγω αυτού του κινδύνου.
Ο Χάμπεν Γιάνσεν σχολίασε επίσης τη συμπεριφορά των πελατών υπό το φως των συνεχιζόμενων διαταραχών στη ναυτιλία στην Ερυθρά Θάλασσα, η οποία είναι εκτεθειμένη σε επιθέσεις από μαχητές Χούτι που εδρεύουν στην Υεμένη.
Πολλοί πελάτες είχαν κάνει προσαρμογές στις αλυσίδες εφοδιασμού τους, λαμβάνοντας υπόψη τους μεγαλύτερους χρόνους ταξιδιού στην Αφρική και το υψηλότερο κόστος για να κάνουν την κατάσταση διαχειρίσιμη, είπε.
«Δεν ελπίζω και δεν νομίζω ότι αυτό είναι το νέο φυσιολογικό», πρόσθεσε ο Χάμπεν Γιάνσεν.
Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία ανέφερε πτώση 75% στα καθαρά κέρδη του πρώτου εξαμήνου, καθώς το εμπόριο παρέμεινε σταθερό μετά την ανάκαμψη από την πανδημία το 2023.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους