Ο όγκος των διατλαντικών αποστολών εμπορευματοκιβωτίων προς τις ΗΠΑ ανακάμπτει, δήλωσε τη Δευτέρα ο επικεφαλής της Hapag-Lloyd, καθώς ενισχύεται η τάση για ανεφοδιασμό και αναπλήρωση αποθεμάτων εν μέσω κινδύνου πιθανής απεργίας στα λιμάνια των ΗΠΑ.

Ερυθρά θάλασσα: «Πετάει» το κόστος στα δρομολόγια Ασία – Ευρώπη – Ξεπερνά τα 6.000 δολάρια το κοντέινερ

Οι αναλυτές του κλάδου των εμπορευματικών μεταφορών παρακολουθούν τις διαπραγματεύσεις για νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας μεταξύ των συνδικάτων εργαζομένων στην φορτοεκφόρτωση και των λιμενικών διαχειριστών, καθώς τέλος Σεπτεμβρίου λήγουν οι προηγούμενες συμβάσεις και το ενδεχόμενο μιας απεργίας καταστεί πιο πιθανό.

«Υπάρχει κάποιος πειρασμός από τους πελάτες να μεταφέρουν αγαθά πριν από τη λήξη της σύμβασης εργασίας στις 30 Σεπτεμβρίου», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Χάμπεν Γιάνσεν, ο οποίος είναι επικεφαλής της πέμπτης μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, σε μια διαδικτυακή ενημέρωση ειδήσεων.

Ο Χάμπεν Γιάνσεν είπε επίσης ότι η ανανέωση αποθεμάτων ήταν ένας άλλος μοχλός για την αυξημένη ζήτηση στην περιοχή.

Hapag Lloyd: Τα αποθέματα στις ΗΠΑ επιστρέφουν στο φυσιολογικό επίπεδο

«Βλέπουμε τα επίπεδα αποθεμάτων στις ΗΠΑ να επανέρχονται στο φυσιολογικό, πέρυσι, μειώθηκαν λόγω των υψηλότερων επιτοκίων και τώρα η κίνηση είναι αντίστροφη», πρόσθεσε.

Ο υποψήφιος για την προεδρία των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έχει δεσμευτεί να αυξήσει τους δασμούς στις εισαγωγές εάν επανεκλεγεί, αλλά ο Χάμπεν Γιάνσεν είπε ότι η Hapag-Lloyd δεν βλέπει ακόμη κάποια εκτίναξη των εξαγωγών στις Ηνωμένες Πολιτείες λόγω αυτού του κινδύνου.

Ο Χάμπεν Γιάνσεν σχολίασε επίσης τη συμπεριφορά των πελατών υπό το φως των συνεχιζόμενων διαταραχών στη ναυτιλία στην Ερυθρά Θάλασσα, η οποία είναι εκτεθειμένη σε επιθέσεις από μαχητές Χούτι που εδρεύουν στην Υεμένη.

Πολλοί πελάτες είχαν κάνει προσαρμογές στις αλυσίδες εφοδιασμού τους, λαμβάνοντας υπόψη τους μεγαλύτερους χρόνους ταξιδιού στην Αφρική και το υψηλότερο κόστος για να κάνουν την κατάσταση διαχειρίσιμη, είπε.

«Δεν ελπίζω και δεν νομίζω ότι αυτό είναι το νέο φυσιολογικό», πρόσθεσε ο Χάμπεν Γιάνσεν.

Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία ανέφερε πτώση 75% στα καθαρά κέρδη του πρώτου εξαμήνου, καθώς το εμπόριο παρέμεινε σταθερό μετά την ανάκαμψη από την πανδημία το 2023.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία