Ο όγκος των διατλαντικών αποστολών εμπορευματοκιβωτίων προς τις ΗΠΑ ανακάμπτει, δήλωσε τη Δευτέρα ο επικεφαλής της Hapag-Lloyd, καθώς ενισχύεται η τάση για ανεφοδιασμό και αναπλήρωση αποθεμάτων εν μέσω κινδύνου πιθανής απεργίας στα λιμάνια των ΗΠΑ.
Οι αναλυτές του κλάδου των εμπορευματικών μεταφορών παρακολουθούν τις διαπραγματεύσεις για νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας μεταξύ των συνδικάτων εργαζομένων στην φορτοεκφόρτωση και των λιμενικών διαχειριστών, καθώς τέλος Σεπτεμβρίου λήγουν οι προηγούμενες συμβάσεις και το ενδεχόμενο μιας απεργίας καταστεί πιο πιθανό.
«Υπάρχει κάποιος πειρασμός από τους πελάτες να μεταφέρουν αγαθά πριν από τη λήξη της σύμβασης εργασίας στις 30 Σεπτεμβρίου», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Χάμπεν Γιάνσεν, ο οποίος είναι επικεφαλής της πέμπτης μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, σε μια διαδικτυακή ενημέρωση ειδήσεων.
Ο Χάμπεν Γιάνσεν είπε επίσης ότι η ανανέωση αποθεμάτων ήταν ένας άλλος μοχλός για την αυξημένη ζήτηση στην περιοχή.
Hapag Lloyd: Τα αποθέματα στις ΗΠΑ επιστρέφουν στο φυσιολογικό επίπεδο
«Βλέπουμε τα επίπεδα αποθεμάτων στις ΗΠΑ να επανέρχονται στο φυσιολογικό, πέρυσι, μειώθηκαν λόγω των υψηλότερων επιτοκίων και τώρα η κίνηση είναι αντίστροφη», πρόσθεσε.
Ο υποψήφιος για την προεδρία των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έχει δεσμευτεί να αυξήσει τους δασμούς στις εισαγωγές εάν επανεκλεγεί, αλλά ο Χάμπεν Γιάνσεν είπε ότι η Hapag-Lloyd δεν βλέπει ακόμη κάποια εκτίναξη των εξαγωγών στις Ηνωμένες Πολιτείες λόγω αυτού του κινδύνου.
Ο Χάμπεν Γιάνσεν σχολίασε επίσης τη συμπεριφορά των πελατών υπό το φως των συνεχιζόμενων διαταραχών στη ναυτιλία στην Ερυθρά Θάλασσα, η οποία είναι εκτεθειμένη σε επιθέσεις από μαχητές Χούτι που εδρεύουν στην Υεμένη.
Πολλοί πελάτες είχαν κάνει προσαρμογές στις αλυσίδες εφοδιασμού τους, λαμβάνοντας υπόψη τους μεγαλύτερους χρόνους ταξιδιού στην Αφρική και το υψηλότερο κόστος για να κάνουν την κατάσταση διαχειρίσιμη, είπε.
«Δεν ελπίζω και δεν νομίζω ότι αυτό είναι το νέο φυσιολογικό», πρόσθεσε ο Χάμπεν Γιάνσεν.
Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία ανέφερε πτώση 75% στα καθαρά κέρδη του πρώτου εξαμήνου, καθώς το εμπόριο παρέμεινε σταθερό μετά την ανάκαμψη από την πανδημία το 2023.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons