Σε μια εποχή που η LVMH χάνει μερίδια αγοράς, κυρίως λόγω της χαμηλότερης ζήτησης στην Κίνα, η εταιρεία πολυτελείας κατάφερε να πετύχει μια νίκη μέσω της προβολής της στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η LVMH μετέτρεψε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 στο Παρίσι στην απόλυτη πασαρέλα πολυτελείας, σημειώνει το Business Insider.

Ως «δημιουργικός συνεργάτης» των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, ο γίγαντας της πολυτέλειας διέθεσε 150 εκατ. ευρώ, για την κατασκευή πολλών ολυμπιακών ειδών, όπως τα μετάλλια της Chaumet και τις στολές που φορούν οι Γάλλοι αθλητές, ανέφερε το CNBC στις 11 Αυγούστου.

Μια περιουσία που αγνοείται, ένα σκάνδαλο και η Louis Vuitton – Νέο επεισόδιο με τον κληρονόμο της Hermès

Η συμμετοχή της LVMH στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού ήταν ένα «masterclass» για την πίστη της μάρκας, δήλωσε ο Ντάνιελ Λάνγκερ, καθηγητής στρατηγικής πολυτελείας στο Pepperdine Graziadio Business School. «Η άνευ προηγουμένου χορηγία των Ολυμπιακών Αγώνων από την LVMH έφερε τη δέσμευση της μάρκας σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο», δήλωσε ο Λάνγκερ στο Business Insider.

Ο γίγαντας πολυτελείας με έδρα το Παρίσι απολάμβανε επίσης το πλεονέκτημα έδρας των Ολυμπιακών Αγώνων. Αυτό έδωσε στην LVMH την «ευκαιρία να φιλοξενήσει τους καλύτερους πελάτες της και να τους προσφέρει εμπειρίες και πρόσβαση που δεν μπορούσαν να κάνουν άλλες μάρκες», δήλωσε ο Λάνγκερ.

Στους καλεσμένους του pre-party της LVMH για τους Ολυμπιακούς Αγώνες τον περασμένο μήνα περιλαμβάνονταν η Άννα Γουίντουρ, ο ΛεΜπρον Τζέιμς, η Ζεντάγια, η Σερένα Γουίλιαμς και άλλες διασημότητες του αθλητισμού και της μόδας.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες έδωσαν επίσης στην LVMH μόχλευση μάρκετινγκ, βάζοντας κυριολεκτικά τα εμπορικά σήματα της εταιρείας σε ένα βάθρο. Η πραγματοποίηση μεγάλων επενδύσεων μάρκετινγκ δεν είναι κάτι καινούργιο για την LVMH. Η εταιρεία πολυτελείας δαπάνησε 72 δισεκατομμύρια ευρώ για διαφημιστικές και προωθητικές δαπάνες από το 2010 έως το 2023 – 22 δισεκατομμύρια ευρώ περισσότερα από πέντε από τους ανταγωνιστές της μαζί, ανέφερε το Bloomberg τον Ιούλιο.

Η προβολή της LVMH από τους Ολυμπιακούς Αγώνες θα μπορούσε να οδηγήσει τους επίδοξους αγοραστές πολυτελείας προς τα εμπορικά σήματα της εταιρείας, δήλωσε στο CNBC ο Milton Pedraza, διευθύνων σύμβουλος του The Luxury Institute.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες έφτασαν μόλις τα έσοδα της LVMH υποχώρησαν κατά 1,3%, στα 41,7 δισ. ευρώ, το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σύγκριση με πέρυσι. Οι απογοητευτικές πωλήσεις του ομίλου πολυτελών ειδών παρασύρθηκαν από την επιβράδυνση της ζήτησης πολυτελών ειδών στην Κίνα αλλά και από την υποτονική αγορά της σαμπάνιας.

Η LVMH δεν ήταν η μόνη που μετέτρεψε τους Αγώνες του Παρισιού σε βιτρίνα πωλήσεων. Αμερικανικές μάρκες μαζικής αγοράς όπως η Glossier, η Skims και η Lululemon προσπάθησαν να αξιοποιήσουν την πολιτιστική σημασία του Παρισιού και την επιστροφή μεγάλου κοινού μετά την πανδημία, ανέφερε το BI τον Ιούλιο.

Κοιτάζοντας μπροστά, ο Λάνγκερ, δεν βλέπει κανέναν λόγο να μην συνεχίσει η LVMH τη στρατηγική της για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Οι επόμενοι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες έχουν οριστεί για την παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας, το Μιλάνο, το 2026, ενώ το Λος Άντζελες θα φιλοξενήσει τους θερινούς αγώνες του 2028.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία EV προειδοποιεί την ΕΕ – Επικίνδυνοι οι δασμοί
Διεθνή |

Στα... κάγκελα οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας: Επικίνδυνοι οι δασμοί της ΕΕ στα EV

Tέτοια μέτρα θα μπορούσαν να επηρεάσουν σοβαρά την αυτοκινητοβιομηχανία, την απασχόληση και τις προσπάθειες της ΕΕ για πράσινη και βιώσιμη ανάπτυξη, προειδοποιούν οι Κινέζοι