Η McDonald’s θα ανοίξει περισσότερα από 200 νέα εστιατόρια στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία τα επόμενα τέσσερα χρόνια, στο πλαίσιο επέκτασης ύψους 1 δισ. λιρών με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της, όπως αναφέρουν οι Financial Times.

Ο όμιλος δήλωσε ότι η επένδυση από την εταιρεία και τους δικαιοδόχους της θα δημιουργήσει περισσότερες από 24.000 θέσεις εργασίας, ενισχύοντας τον ήδη μεγάλο αριθμό των 1.435 επιχειρήσεων McDonald’s στο Ηνωμένο Βασίλειο που απασχολούν 171.415 άτομα.

Η ανάκαμψη των McDonald’s θα είναι η ιστορία της επόμενης δεκαετίας – Τι βλέπουν οι αναλυτές

Η επέκταση σηματοδοτεί ένα σημαντικό άλμα από τα 618 εκατ. στερλίνες που δαπάνησε η McDonald’s για νέα εστιατόρια και ανακαινίσεις κατά την εξαετία έως το τέλος του 2023.

Η McDonald’s δήλωσε ότι το σχέδιο καταδεικνύει τη δέσμευσή της να «υποστηρίζει τους επιτυχημένους κεντρικούς δρόμους σε όλη τη χώρα, καθώς τα κέντρα των πόλεων και των κωμοπόλεων συνεχίζουν να εξελίσσονται και να ανταποκρίνονται σε μια ποικιλία προκλήσεων».

Η εταιρεία δήλωσε ακόμη ότι θα δοκιμάσει νέους τύπους εστιατορίων, όπως μικρότερες μορφές, στο πλαίσιο της επένδυσης, καθώς και την αναβάθμιση των υφιστάμενων καταστημάτων.

Το 2023 άνοιξε 41 νέα εστιατόρια, τον υψηλότερο αριθμό των τελευταίων δύο δεκαετιών.

«Έχουμε γίνει ένα σημαντικό κομμάτι των κοινοτήτων σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και χαίρομαι που σε αυτό το έτος-ορόσημο είμαστε σε θέση να αποδείξουμε τη συνεχή δέσμευσή μας για ανάπτυξη», δήλωσε ο Άλιστερ Μακρόου, διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s UK & Ireland, για την παρουσία της εταιρείας επί 50 χρόνια στη Βρετανία.

Η ανακοίνωση έρχεται αφού η αλυσίδα fast-food ανέφερε τον Ιούλιο ότι είχε υποστεί την πρώτη παγκόσμια πτώση των πωλήσεών της από το 2020, με τους καταναλωτές να διστάζουν λόγω του υψηλότερου κόστους σε διεθνείς τοποθεσίες και στη βάση της στις ΗΠΑ.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν κατά 1% σε ετήσια βάση τους τρεις μήνες έως τα τέλη Ιουνίου. Τα οικονομικά στοιχεία του Ηνωμένου Βασιλείου δεν περιλαμβάνονται στην έκθεση εταιρικών κερδών του ομίλου.

Ο διευθύνων σύμβουλος Κρις Κεμπτζίνσκι, δήλωσε πως στο Ηνωμένο Βασίλειο, η McDonald’s είχε αρχίσει να προσφέρει «μικρότερα, πιο προσιτά πακέτα», συμπεριλαμβανομένου ενός μενού «Mix ‘N’ Match» για 3 λίρες, το οποίο «είχε απήχηση στους πελάτες που αναζητούσαν πιο προσιτές επιλογές».

Νωρίτερα φέτος, εισήγαγε επίσης στο Ηνωμένο Βασίλειο μια προσφορά πρωινού που περιλαμβάνει ένα McMuffin με λουκάνικο και αυγό ή μπέικον και αυγό με ένα ρόφημα για 2,79 λίρες, 6 πένες φθηνότερο από μια παρόμοια προσφορά της ανταγωνίστριας Greggs. Η αλυσίδα φούρνων είχε κατακτήσει την πρώτη θέση από τα McDonald’s στην αγορά του πρωινού στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή