Η εταιρεία Sephora, η οποία ανήκει στην LVMH, μειώνει το εργατικό δυναμικό της στην Κίνα, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωσή της, καθώς οι καταναλωτές περιορίζουν τις δαπάνες τους για κρέμες και μακιγιάζ στην τεράστια αγορά της δεύτερης πολυπληθέστερης χώρας της Ασίας.
Η Sephora, η οποία πωλεί σε μεγάλο βαθμό αρώματα και μακιγιάζ υψηλής ποιότητας ή «prestige», είχε προηγουμένως περίπου 4.000 υπαλλήλους στη χώρα, η οποία ήταν μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές ομορφιάς παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια.
Πώς μία… λεμονάδα δείχνει την αλλαγή στα καταναλωτικά πρότυπα των Κινέζων
Όμως η υψηλή ανεργία και η ύφεση στην αγορά ακινήτων έχουν πλήξει την καταναλωτική εμπιστοσύνη, με τις κορυφαίες εταιρείες καλλυντικών να προειδοποιούν όλες τις τελευταίες εβδομάδες για σημαντικές επιπτώσεις στις πωλήσεις τους στην Κίνα.
Οι περικοπές θέσεων εργασίας θα επηρεάσουν λιγότερο από το 3% του εργατικού δυναμικού, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, που αντιστοιχεί σε λιγότερες από 120 θέσεις εργασίας.
«Ως απάντηση στο δύσκολο περιβάλλον της αγοράς και για να διασφαλίσουμε τη μελλοντική μας ανάπτυξη στην Κίνα, η Sephora China εξορθολογίζει επί του παρόντος την οργανωτική δομή της κεντρικής μας διοίκησης για να διασφαλίσει ότι διαθέτουμε τις κατάλληλες δυνατότητες για μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Η Sephora διαθέτει περίπου 350 καταστήματα σε περισσότερες από 100 πόλεις στην Κίνα και πωλεί επίσης προϊόντα μέσω διαδικτύου.
Η εταιρεία λιανικής πώλησης είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις του γαλλικού κολοσσού πολυτελείας LVMH σε άλλες αγορές, αλλά δεν έχει αποδώσει τόσο καλά στην Κίνα, όπου ένα μεγάλο ποσοστό των προϊόντων ομορφιάς αγοράζεται σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Παράλληλα, ένα άλλο φαινόμενο που έχει κάνει την εμφάνισή του στην Κίνα, σύμφωνα με τον Economist. Τα μαγαζιά με προϊόντα ομορφιάς τα οποία είναι κοντά στο να λήξουν έχουν επίσης τραβήξει την προσοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλά καταστήματα πωλούν πλέον σνακ και κραγιόν σε λιγότερο από τη μισή τιμή.
Τα καλλυντικά έχουν οδηγήσει την πτώση των δαπανών στην επαρχία Χαϊνάν, η οποία διαθέτει μία από τις μεγαλύτερες ζώνες αφορολόγητων ειδών στον κόσμο. Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου φέτος, οι αγοραστές ξόδεψαν 4 δισ. γουάν λιγότερα για καλλυντικά όπως eyeliner και λοσιόν από ό,τι την ίδια περίοδο το 2023.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους