Η εταιρεία Sephora, η οποία ανήκει στην LVMH, μειώνει το εργατικό δυναμικό της στην Κίνα, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωσή της, καθώς οι καταναλωτές περιορίζουν τις δαπάνες τους για κρέμες και μακιγιάζ στην τεράστια αγορά της δεύτερης πολυπληθέστερης χώρας της Ασίας.

Η Sephora, η οποία πωλεί σε μεγάλο βαθμό αρώματα και μακιγιάζ υψηλής ποιότητας ή «prestige», είχε προηγουμένως περίπου 4.000 υπαλλήλους στη χώρα, η οποία ήταν μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές ομορφιάς παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια.

Πώς μία… λεμονάδα δείχνει την αλλαγή στα καταναλωτικά πρότυπα των Κινέζων

Όμως η υψηλή ανεργία και η ύφεση στην αγορά ακινήτων έχουν πλήξει την καταναλωτική εμπιστοσύνη, με τις κορυφαίες εταιρείες καλλυντικών να προειδοποιούν όλες τις τελευταίες εβδομάδες για σημαντικές επιπτώσεις στις πωλήσεις τους στην Κίνα.

Οι περικοπές θέσεων εργασίας θα επηρεάσουν λιγότερο από το 3% του εργατικού δυναμικού, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, που αντιστοιχεί σε λιγότερες από 120 θέσεις εργασίας.

«Ως απάντηση στο δύσκολο περιβάλλον της αγοράς και για να διασφαλίσουμε τη μελλοντική μας ανάπτυξη στην Κίνα, η Sephora China εξορθολογίζει επί του παρόντος την οργανωτική δομή της κεντρικής μας διοίκησης για να διασφαλίσει ότι διαθέτουμε τις κατάλληλες δυνατότητες για μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Η Sephora διαθέτει περίπου 350 καταστήματα σε περισσότερες από 100 πόλεις στην Κίνα και πωλεί επίσης προϊόντα μέσω διαδικτύου.

Η εταιρεία λιανικής πώλησης είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις του γαλλικού κολοσσού πολυτελείας LVMH σε άλλες αγορές, αλλά δεν έχει αποδώσει τόσο καλά στην Κίνα, όπου ένα μεγάλο ποσοστό των προϊόντων ομορφιάς αγοράζεται σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Παράλληλα, ένα άλλο φαινόμενο που έχει κάνει την εμφάνισή του στην Κίνα, σύμφωνα με τον Economist. Τα μαγαζιά με προϊόντα ομορφιάς τα οποία είναι κοντά στο να λήξουν έχουν επίσης τραβήξει την προσοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλά καταστήματα πωλούν πλέον σνακ και κραγιόν σε λιγότερο από τη μισή τιμή.

Τα καλλυντικά έχουν οδηγήσει την πτώση των δαπανών στην επαρχία Χαϊνάν, η οποία διαθέτει μία από τις μεγαλύτερες ζώνες αφορολόγητων ειδών στον κόσμο. Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου φέτος, οι αγοραστές ξόδεψαν 4 δισ. γουάν λιγότερα για καλλυντικά όπως eyeliner και λοσιόν από ό,τι την ίδια περίοδο το 2023.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή