Η Ford Motor ανακοίνωσε ότι ακυρώνει την κυκλοφορία ενός ηλεκτρικού SUV τριών σειρών και αναβάλλει μια νέα ηλεκτρική έκδοση του πιο επιτυχημένου pickup της, του F-150, καθώς εστιάζει στη μείωση του κόστους για την τόνωση της ζήτησης, σημειώνει το Reuters.

Η Ford, η General Motors και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν καθυστερήσει ή ακυρώσει νέα ηλεκτρικά μοντέλα για να αποφύγουν μεγάλες δαπάνες για οχήματα που οι καταναλωτές δεν αγοράζουν τόσο γρήγορα όσο αναμενόταν.

Φρενάρει η ηλεκτροκίνηση στην ΕΕ, αλλά «πετάει» στην Κίνα – Εκτοξεύονται οι πωλήσεις της BYD

«Με τη συμπίεση των τιμών και των περιθωρίων κέρδους, πήραμε την απόφαση να προσαρμόσουμε τον οδικό χάρτη προϊόντων και τεχνολογίας και το βιομηχανικό μας αποτύπωμα, ώστε να επιτύχουμε τον στόχο μας να επιτύχουμε θετικό EBIT (κέρδη προ φόρων και τόκων) μέσα στους πρώτους 12 μήνες από την κυκλοφορία όλων των νέων μοντέλων», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο οικονομικός διευθυντής της Ford, Τζον Λόουλερ.

Η Ford δήλωσε επίσης ότι προσθέτει ένα νέο μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό pickup και van στη μελλοντική της γκάμα, καθώς εστιάζει στη στρατηγική που χρησιμοποιεί τα τελευταία χρόνια, δίνοντας βάρος σε τμήματα όπου είναι ήδη ισχυρή: pickup φορτηγά και επαγγελματικά οχήματα. Οι μετοχές της Ford σημείωσαν άνοδο 1,1%.

Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Ντίρμπορν του Μίσιγκαν έχει αντίθετα ρίξει περισσότερες επενδύσεις στα υβριδικά οχήματα, τα οποία συνδυάζουν έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν βενζινοκινητήρα.

Οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων από τη Ford, την Toyota και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται στην τεχνολογία αυτή ως ένα λιγότερο δαπανηρό ενδιάμεσο βήμα μεταξύ των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων και των ηλεκτρικών οχημάτων.

Τι έκανε λάθος οι Ford

«Η κριτική που θα πρέπει να αντιμετωπίσει η Ford είναι γιατί το προϊοντικό της σχέδιο δεν ήταν πιο ευέλικτο από την αρχή, γιατί άργησε να εφαρμόσει αυτές τις αλλαγές και γιατί οι επενδυτές θα πρέπει να περιμένουν μια ολοκληρωμένη ενημέρωση μέχρι το επόμενο έτος», δήλωσε ο αναλυτής της Bernstein, Ντάνιελ Ροέσκα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Τζιμ Φάρλεϊ, δήλωσε ότι μία από τις βασικές λύσεις για την επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων των EV είναι η μείωση του κόστους παραγωγής γύρω από αυτά τα μοντέλα. Αυτός είναι ένας βασικός στόχος για τη μελλοντική υγεία της εταιρείας, η οποία αναμένεται να χάσει έως και 5,5 δισ. δολάρια από τα EV μόνο φέτος.

Καθώς οι Κινέζοι ανταγωνιστές και η Tesla συνεχίζουν να μειώνουν το κόστος παραγωγής EV, ο Φάρλεϊ δήλωσε ότι ποντάρει το μέλλον της Ford στην εξειδικευμένη ομάδα της στην Καλιφόρνια, η οποία έχει αναπτύξει μια αρχιτεκτονική για οικονομικά προσιτά EV. Το πρώτο όχημα που θα βασίζεται σε αυτή τη νέα τεχνολογία θα είναι το μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό pickup που θα κυκλοφορήσει το 2027.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green