
Η Ford Motor ανακοίνωσε ότι ακυρώνει την κυκλοφορία ενός ηλεκτρικού SUV τριών σειρών και αναβάλλει μια νέα ηλεκτρική έκδοση του πιο επιτυχημένου pickup της, του F-150, καθώς εστιάζει στη μείωση του κόστους για την τόνωση της ζήτησης, σημειώνει το Reuters.
Η Ford, η General Motors και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν καθυστερήσει ή ακυρώσει νέα ηλεκτρικά μοντέλα για να αποφύγουν μεγάλες δαπάνες για οχήματα που οι καταναλωτές δεν αγοράζουν τόσο γρήγορα όσο αναμενόταν.
Φρενάρει η ηλεκτροκίνηση στην ΕΕ, αλλά «πετάει» στην Κίνα – Εκτοξεύονται οι πωλήσεις της BYD
«Με τη συμπίεση των τιμών και των περιθωρίων κέρδους, πήραμε την απόφαση να προσαρμόσουμε τον οδικό χάρτη προϊόντων και τεχνολογίας και το βιομηχανικό μας αποτύπωμα, ώστε να επιτύχουμε τον στόχο μας να επιτύχουμε θετικό EBIT (κέρδη προ φόρων και τόκων) μέσα στους πρώτους 12 μήνες από την κυκλοφορία όλων των νέων μοντέλων», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο οικονομικός διευθυντής της Ford, Τζον Λόουλερ.
Η Ford δήλωσε επίσης ότι προσθέτει ένα νέο μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό pickup και van στη μελλοντική της γκάμα, καθώς εστιάζει στη στρατηγική που χρησιμοποιεί τα τελευταία χρόνια, δίνοντας βάρος σε τμήματα όπου είναι ήδη ισχυρή: pickup φορτηγά και επαγγελματικά οχήματα. Οι μετοχές της Ford σημείωσαν άνοδο 1,1%.
Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Ντίρμπορν του Μίσιγκαν έχει αντίθετα ρίξει περισσότερες επενδύσεις στα υβριδικά οχήματα, τα οποία συνδυάζουν έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν βενζινοκινητήρα.
Οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων από τη Ford, την Toyota και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται στην τεχνολογία αυτή ως ένα λιγότερο δαπανηρό ενδιάμεσο βήμα μεταξύ των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων και των ηλεκτρικών οχημάτων.
Τι έκανε λάθος οι Ford
«Η κριτική που θα πρέπει να αντιμετωπίσει η Ford είναι γιατί το προϊοντικό της σχέδιο δεν ήταν πιο ευέλικτο από την αρχή, γιατί άργησε να εφαρμόσει αυτές τις αλλαγές και γιατί οι επενδυτές θα πρέπει να περιμένουν μια ολοκληρωμένη ενημέρωση μέχρι το επόμενο έτος», δήλωσε ο αναλυτής της Bernstein, Ντάνιελ Ροέσκα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Τζιμ Φάρλεϊ, δήλωσε ότι μία από τις βασικές λύσεις για την επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων των EV είναι η μείωση του κόστους παραγωγής γύρω από αυτά τα μοντέλα. Αυτός είναι ένας βασικός στόχος για τη μελλοντική υγεία της εταιρείας, η οποία αναμένεται να χάσει έως και 5,5 δισ. δολάρια από τα EV μόνο φέτος.
Καθώς οι Κινέζοι ανταγωνιστές και η Tesla συνεχίζουν να μειώνουν το κόστος παραγωγής EV, ο Φάρλεϊ δήλωσε ότι ποντάρει το μέλλον της Ford στην εξειδικευμένη ομάδα της στην Καλιφόρνια, η οποία έχει αναπτύξει μια αρχιτεκτονική για οικονομικά προσιτά EV. Το πρώτο όχημα που θα βασίζεται σε αυτή τη νέα τεχνολογία θα είναι το μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό pickup που θα κυκλοφορήσει το 2027.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων