Τα ταξίδια γνωρίζουν άνθηση, αλλά η διαμονή γίνεται όλο και ακριβότερη προβληματίζοντας κάποιους ταξιδιώτες για την διάρκεια των διακοπών τους, ενώ αναγκάζει άλλους απλά να μην ταξιδεύουν. Εδώ έρχεται μια αλυσίδα φιλοξενίας για να κάνει τη διαφορά. Και όπως φαίνεται το πετυχαίνει.

Στον ξενώνα Generator στην Ουάσιγκτον, DC, ένα κρεβάτι σε κοινόχρηστο κοιτώνα κοστίζει $47, αλλά η Superior Σουίτα του καταλύματος ξεκινά από μια τιμή που μοιάζει περισσότερο με πολυτέλεια παρά με οικονομικό κατάλυμα, στα $517. Ομοίως, στη Βαρκελώνη, οι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν κράτηση για ένα κρεβάτι Generator για $16  ή να πάνε σε μια σουίτα με $500 και άνω.

Airbnb: Πώς χάνει πελάτες από τα ξενοδοχεία

Με αυτό το μείγμα υψηλού-χαμηλού, η 30χρονη επωνυμία έχει αναπτυχθεί σε 17 ακίνητα στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, έχοντας ξεκινήσει από έναν ξενώνα στο Λονδίνο. Μια επέκταση σε ολόκληρη την Ασία είναι τώρα ο επόμενος στόχος.

Ακόμη και για τους ταξιδιώτες με πιο βαριά πορτοφόλια, η Generator αντιπροσωπεύει το μέλλον της φιλοξενίας, λέει στο Barron’s ο CEO Άλαστερ Τόμαν από το γραφείο του στο Λονδίνο.

«Ένας ξενώνας είναι ένα μέρος για να συναντάς ανθρώπους», λέει ο Τόμαν, ο οποίος προσελήφθη στην Generator το 2017 από την Penta Hotels, μέρος του Rosewood Hotel Group με έδρα το Χονγκ Κονγκ. «Δεν είναι θέμα ηλικίας. Είναι νοοτροπία».

Ξενώνες και κοιτώνες

Η ανατροπή της Generator στους ξενώνες είναι να προσφέρει «κάτι για όλους», λέει ο Τόμαν, ο οποίος είναι επίσης Διευθύνων Σύμβουλος των ξενοδοχείων Freehand που εστιάζουν στο σχεδιασμό, τα οποία η Generator απέκτησε το 2019. «Είμαστε μια επιχείρηση με ακίνητα. Στόχος μας είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους ανά τετραγωνικό μέτρο».

Το 2017, η Queensgate Investments του Λονδίνου εξαγόρασε την Generator από την Patron Capital, η οποία ήταν κάτοχος της επωνυμίας για μια δεκαετία. Ο Τόμαν υπολογίζει ότι τα έσοδα για το 2024 θα ανέλθουν σε περίπου 230 εκατομμύρια δολάρια.

Ο Τόμαν μίλησε στο Barron’s καθώς η Generator ετοιμάζεται να ανοίξει το Paramount Times Square, την επανεφεύρεση του εμβληματικού ξενοδοχείου του Μανχάταν που έκλεισε το 2020.

H Generator άνοιξε τη δεκαετία του ’90 ως ξενώνας, αλλά προστέθηκε στοιχείο design, πολυτελείς σουίτες και καλύτερες τοποθεσίες, όπως στη Βενετία, με εξαίσια θέα στην πλατεία του Αγίου Μάρκου.

Αυτό που την διαφοροποιεί από τον κλασικό ξενώνα είναι μια επιλογή ιδιωτικών δωματίων, έως και το 70% του μείγματος, μαζί με διαμερίσματα και σουίτες. Είναι ένα υβριδικό επιχειρηματικό μοντέλο, που ανταγωνίζεται σε διαφορετικά τμήματα με κάθε κατάλυμα.

Τι ζητούν οι ταξιδιώτες

Η αποκλειστικότητα και η πολυτέλεια που αποπνέει ένα πεντάστερο είναι εμπόδιο, και για τους παραδοσιακούς ταξιδιώτες πολυτελείας είναι το λάθος προϊόν. Αλλά στις σουίτες καταλύουν άτομα υψηλής καθαρής αξίας, διάσημοι άνθρωποι που κάπου εμφανίζονται και μένουν στη σουίτα ενώ το προσωπικό τους μένει στους κοιτώνες.

Όσον αφορά τα σχέδια για την αναβίωση του Paramount κοντά στην Times Square ως ξενοδοχείο Generator, ο Τομάν επισημαίνει ότι το ακίνητο ταιριάζει πολύ την εταιρεία με διεθνή πελατεία που επιλέγει την Times Square για διαμονή.

Τι αναζητούν οι επισκέπτες από μια εμπειρία ξενοδοχείου

Οι άνθρωποι θέλουν να περνούν χρόνο μαζί, είτε είναι νέοι είτε ηλικιωμένοι είτε οικογένειες. Τα ταξίδια είναι επίσης πολύ ακριβά και πολλοί επισκέπτες αναζητούν εναλλακτικές λύσεις σε σχέση με τα παραδοσιακά ξενοδοχεία. Οι επισκέπτες περνούν περισσότερο χρόνο σε κοινόχρηστους χώρους και μένουν εκεί πολύ περισσότερο μετά την πανδημία. Η αξία είναι πολύ πιο σημαντική, καθώς οι επισκέπτες ταξιδεύουν πιο συχνά.

Η εργασία από το σπίτι έχει βοηθήσει τα ξενοδοχεία πάρα πολύ, επειδή οι άνθρωποι εργάζονται απλώς από το ξενοδοχείο και παρατείνουν τη διαμονή τους, επομένως ένα ταξίδι το Σαββατοκύριακο γίνεται επίσκεψη πέντε διανυκτερεύσεων.

Πόσα ξοδεύουν οι επισκέπτες του hostel

«Επισκέπτες που μένουν σε ένα Rosewood το πρώτο βράδυ, μετά μένουν μαζί μας το επόμενο βράδυ και πηγαίνουν σε ένα εστιατόριο με αστέρι Michelin.  Είναι εκπληκτικό να βλέπεις τις δαπάνες τους», τονίζει ο Τομάν.

Οι συμβατικές μάρκες ξενοδοχείων που το κάνουν σωστά

Ο Τομάν θεωρεί ότι η αλυσίδα μπουτίκ Arlo Hotels είναι πολύ έξυπνη, προσφέροντας μια φανταστική ισορροπία ανάμεσα στη καλή απόδοση με ένα φινετσλάτο προϊόν και καταπληκτικό φαγητό και ποτό. Ο ίδιος θαυμάζει τα ξενοδοχεία Rosewood, με την υπερπολυτέλεια που μοιάζει τόσο χαλαρή.Από ανεξάρτητα ξενοδοχεία, λατρεύει το Skt. Petri στην Κοπεγχάγη, το οποίο είναι πλέον ένα ξενοδοχείο One. Και ένα επώνυμο ακίνητο που Προσφέρει μεγάλες κοινωνικές εμπειρίες είναι το Kimpton στην Μπανγκόκ.

Για κάποιες άλλες επωνυμίες παλαιού τύπου, δεν βλέπει πραγματικά μια θέση για αυτές. Κάποιες επωνυμίες τριών ή τεσσάρων αστέρων της μεσαίας αγοράς υπάρχουν εδώ και 40 χρόνια και η διάρκειά τους είναι αμφίβολη.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή