Εστιάζοντας σε προϊόντα, περιεχόμενο και εμπειρίες με κοινή επωνυμία, ανακοινώθηκε η έναρξη της πολυαναμενόμενης συνεργασίας σε ομιλικό επίπεδο της Nike και της Lego, με αφετηρία το 2025.
Μέσα από τη νέα πολυετή συνεργασία τους, οι δύο μάρκες σκοπεύουν να αναδείξουν τους πολλούς τρόπους με τους οποίους ο αθλητισμός και το δημιουργικό παιχνίδι μπορούν να βοηθήσουν όλα τα παιδιά, μικρά και μεγάλα, να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους – και συνειδητοποιημένοι αγοραστές.
Ανερχόμενη αγορά: Γιατί ενήλικοι τρελαίνονται για παιχνίδια
Lego-Nike: Από τα τουβλάκια στο Just Do it
Η συνεργασία αντανακλά την κοινή δέσμευση της Nike και του Lego Group να επαναφέρουν τη δημιουργικότητα, τη διασκέδαση, τον αθλητισμό και τη φαντασία στο παιχνίδι και να εμπνεύσουν, να εμπλέξουν και να ενδυναμώσουν τα παιδιά σε όλο τον κόσμο.
Από την επόμενη χρονιά, οι οικογένειες σε όλο τον κόσμο θα δουν μια σειρά από προϊόντα, περιεχόμενο και εμπειρίες με κοινή επωνυμία που συνδυάζουν τα δημοφιλή και διαχρονικά τουβλάκαι Lego με το πνεύμα «Just Do It» της Nike.
«Στη Nike, πιστεύουμε στη δύναμη του αθλητισμού να ωθήσει τον κόσμο μπροστά – και αυτό ξεκινά από τα παιδιά», εξήγησε στο Fast Company ο Cal Dowers, VP, Global Kids. «Δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε ένα πιο προσιτό και χωρίς αποκλεισμούς μέλλον που θα εμπνέει τα παιδιά όλων των ηλικιών και ικανοτήτων να είναι πιο δραστήρια. Μαζί, με τον Όμιλο Lego, θέλουμε να επικοινωνήσουμε ένα νέο όραμα για τον αθλητισμό και το δημιουργικό παιχνίδι».
Παιχνίδι και ισότητα
Μια πρόσφατη μελέτη του Lego Group, εξάλλου, αποκάλυψε ότι για το ένα τρίτο των παιδιών παγκοσμίως, ο χρόνος παιχνιδιού περιορίζεται σε μόλις τρεις ώρες την εβδομάδα και σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, μόνο ένα στα πέντε παιδιά έχει τη σωματική δραστηριότητα που χρειάζεται για να αναπτυχθεί. Επιπλέον, το 59% των γονέων που συμμετείχαν σε ξεχωριστή έρευνα της δανέζικης εταιρείας δήλωσαν ότι ανησυχούν ότι τα παιδιά τους δεν έχουν αρκετό χρόνο για παιχνίδι ή πρόσβαση σε διασκεδαστικές δραστηριότητες.
Αυτή η πρωτοβουλία σηματοδοτεί την τελευταία προσπάθεια της Nike να ενισχύσει έναν ενεργό κόσμο χωρίς αποκλεισμούς που εμπνέει όλους τους νέους να παίζουν και να αξιοποιούν τις μεγαλύτερες δυνατότητές τους.
Η Nike εστιάζει στην άρση των εμποδίων για τους νέους, ιδίως τα κορίτσια, μέσω της εστίασης στην ποιοτική προπόνηση, την αύξηση της πρόσβασης και την αντιμετώπιση των κοινωνικών εμποδίων. Και τώρα, η Nike και η LEGO συνεργάζονται για να δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες για τα παιδιά.
«Στον όμιλο Lego, πιστεύουμε στη δύναμη του παιχνιδιού να εμπνέει και να αναπτύσσει τους κατασκευαστές του αύριο», επισήμανε και ο Alero Akuya, VP of Brand Development του ομίλου. «Συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα του παιχνιδιού με την ενέργεια και το πάθος του αθλητισμού, θέλουμε να εμπνεύσουμε νέους τρόπους για τα παιδιά να παίζουν και να είναι δημιουργικά. Η σύμπραξή μας με τη Nike θα οδηγήσει να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο με τον οποίο το δημιουργικό παιχνίδι και ο αθλητισμός μπορούν να ενωθούν. Μαζί, θα δημιουργήσουμε μοναδικές εμπειρίες που θα εμπλέξουν και θα ενθουσιάσουν τα παιδιά σε όλο τον κόσμο, εμπνέοντάς τα να εξερευνήσουν τη φαντασία τους».
Lego και Nike θέλουν να ενισχύσουν το αγοραστικό κοινό του μέλλοντος, με διαφορετικούς τρόπους από τα τετριμμένα, για πρώτη φορά στην ιστορία και των δύο εταιρειών.
Πώς θα υλοποιηθεί
Για τη Nike με τα ετήσια έσοδα για το 2024 στα 51,362 δισ. δολάρια (+0,28%) και τη Lego στα 8,8 δισ. ευρώ το 2023 (+3%), η συνεργασία αυτή αντανακλά την κοινή δέσμευσή τους να επαναφέρουν τη δημιουργικότητα, τη διασκέδαση, τον αθλητισμό και τη φαντασία στο παιχνίδι και να εμπνεύσουν, να εμπλέξουν και να ενδυναμώσουν τα παιδιά σε όλο τον κόσμο – εκπαιδεύοντας με τον τρόπο αυτό τους αγοραστές του μέλλοντος.
Θα αφορά λιγότερο την ανακατασκευή παπουτσιών Nike σε τουβλάκια LEGO και περισσότερο την επινόηση προϊόντων φιλικών προς τα παιδιά, προς το παρόν. Αρκεί κανείς να θυμηθεί πώς ξεκίνησε μια αντίστοιχη συνεργασία ανάμεσα σε Lego και Mario ξεκίνησε -με σετ φιλικά προς τα παιδιά- και εξελίχθηκε σε μια από τις πιο δημοφιλείς δημιουργίες της Nintendo για όλες τις ηλικίες.
Είναι η πρώτη φορά που Lego και Nike θα συνεργαστούν. Στο παρελθόν -το 2021- η δανέζικη εταιρεία τόλμησε κάτι ανάλογο με τον «αιώνιο» αντίπαλο της Nike, adidas, για προϊόντα που περιλάμβαναν αθλητικά είδη, παπούτσια και κιτ υποδημάτων.
Latest News
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.
Εσπρέσο... τέλος στα McDonald's
Άλλο ένα κακό συναπάντημα βάζει νάρκη στις πωλήσεις της McDonald's
«Μειώστε τα ενοίκια» - Νέα διαδήλωση των κατοίκων της Βαρκελώνης
Οι διαδηλωτές στη Βαρκελώνη ζητούν προσιτά ενοίκια για όλους - Σε πολλές πόλεις στην Ισπανία η εκτόξευση του τουρισμού και το Airbnb αφήνουν χωρίς σπίτια τους κατοίκους
Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
Η Shein, προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί ως μία παγκόσμια εταιρεία και όχι ως αμιγώς κινεζική, σημειώνει ο Economist
Ποιος είναι ο εκκεντρικός κροίσος που αγόρασε μια μπανάνα για 6,2 εκατ.
Ο Τζάστιν Σαν είναι Κινέζος επιχειρηματίας και λάτρης των κρυπτονομισμάτων, γνωστός για την ίδρυση της πλατφόρμας blockchain TRON
Πόσο θα μπορούσαν να μειώσουν το ΑΕΠ τα ζευγάρια που δεν κάνουν παιδιά
Περισσότεροι millenials επιλέγουν να μην κάνουν παιδιά αλλά αυτό θα μπορούσε να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην οικονομία
Η Μεγάλη Παραίτηση επανέρχεται; - Γιατί αυξάνεται ξανά η δυσαρέσκεια των εργαζομένων
Η αγορά εργασίας θα μπορούσε να περιμένει ένα νέο κύμα παραιτήσεων, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Glassdoor.
Νέα δολιοφθορά στη Βαλτική θάλασσα - Οι καταστροφές στα υποβρύχια καλώδια [διάγραμμα]
Μετά την καταστροφή του αγωγού Nordstream μια ακόμα δολιοφθορά, σε υποδομές στη Βαλτική θάλασσα, προβληματίζει
Αντληση αερίου με δέσμευση άνθρακα από την BP - Επένδυση μαμούθ στην Ινδονησία
Η παραγωγή φυσικού αερίου της BP από το κοίτασμα Ubadari στην Ινδονησία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2028
Πόσο θα κοστίσει στη Goldman Sachs η πτώση της Northvolt [πίνακας]
Η Goldman Sachs, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος στη σουηδική εταιρεία κατασκευής μπαταριών, η οποία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης