Σκάφη όπως το superyacht του Μάικ Λιντς είναι «αβύθιστα», υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που τα κατασκευάζει και τα πουλάει.
Ο Τζιοβάνι Κοσταντίνο, CEO του The Italian Sea Group, δήλωσε στο Sky News ότι δεν υπάρχουν ελαττώματα στον σχεδιασμό και την κατασκευή του Bayesian superyacht που ανατράπηκε σε μια καταιγίδα στα ανοιχτά του Porticello, στη Σικελία, τη Δευτέρα. Πέντε σοροί ανασύρθηκαν από δύτες την Τετάρτη – ανεβάζοντας τον αριθμό των επιβεβαιωμένων νεκρών σε έξι.
Το Italian Sea Group κατέχει την εταιρεία που κατασκεύασε το Bayesian του Βρετανού μεγιστάνα της τεχνολογίας Μάικ Λιντς, , με τον Κοσταντίνο να τονίζει ότι ότι τα γιοτ αυτά «είναι τα ασφαλέστερα με την πιο απόλυτη έννοια».
Οι ανατροπές στη ζωή του Μάικ Λιντς και το θεώρημα που τον καθόρισε
«Όντας ο κατασκευαστής του Perini [τύπος του σκάφους], γνωρίζω πολύ καλά πώς σχεδιάζονταν και κατασκευάζονταν πάντα τα σκάφη», αναφέρει, επισημαίνοντας ότι «καθώς το Perini είναι ένα ιστιοπλοϊκό… τα ιστιοφόρα είναι φημισμένα ως τα ασφαλέστερα ποτέ». Διευκρινίζει μάλιστα, ότι η δομή και η καρίνα τους τα καθιστούν «αβύθιστα σώματα».
«Αυτό το περιστατικό ακούγεται σαν μια απίστευτη ιστορία, τόσο τεχνικά όσο και ως γεγονός», ομολόγησε.
Συνεχίζονται οι έρευνες στο γιοτ του Μάικ Λιντς
Οι Ιταλοί εισαγγελείς που ερευνούν το περιστατικό συνεχίζουν να λαμβάνουν καταθέσεις από τους επιζώντες.
Την Τρίτη ανέκριναν τον καπετάνιο για περισσότερες από δύο ώρες, ώστε να αποκτήσουν μία πιο σαφή εικόνα του τι συνέβη και να αποκτήσουν χρήσιμες τεχνικές λεπτομέρειες.
Τέσσερις Βρετανοί επιθεωρητές βρίσκονται επίσης στο Porticello και έχουν ξεκινήσει μια προκαταρκτική αξιολόγηση των γεγονότων. Ειδικοί εμπειρογνώμονες καλούνται να εξετάσουν όλες τις σχετικές πτυχές του συμβάντος, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού, της σταθερότητας και της λειτουργίας του σκάφους. Θα εξετάσουν επίσης τις επιπτώσεις των καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν εκείνη τη στιγμή στην περιοχή.
Είκοσι δύο άνθρωποι επέβαιναν στο σκάφος, 15 από τους οποίους διασώθηκαν – μεταξύ των οποίων η Βρετανίδα Charlotte Golunski και η ενός έτους κόρη της Sofia.
Η τύχη του σκάφους
Ειδικοί διασώστες ερευνούν μέσα στο κύτος της βυθισμένης θαλαμηγού τις τελευταίες τρεις ημέρες σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες λόγω του βάθους και της στενότητας των σημείων που καθαρίζουν οι δύτες.
Η πυροσβεστική συνέκρινε τις προσπάθειες με εκείνες που έγιναν, σε μεγαλύτερη κλίμακα, για το Costa Concordia , ένα πολυτελές κρουαζιερόπλοιο που βυθίστηκε ανοιχτά του ιταλικού νησιού Giglio τον Ιανουάριο του 2012, σκοτώνοντας 32 άτομα.
Ο Κοσταντίνο είπε ότι το σύστημα αυτόματης παρακολούθησης του γιοτ αποκαλύπτει ότι χρειάστηκαν 16 λεπτά από τη στιγμή που η καταιγίδα χτύπησε το σκάφος, μέχρι αυτό να βυθιστεί. Είπε ότι ήταν ξεκάθαρο ότι το πλοίο πήρε μεγάλες ποσότητες νερού, προσθέτοντας ότι οι ερευνητές θα πρέπει να δουν ποιες πόρτες ή καταπακτές μπορεί να είχαν μείνει ανοιχτές, εστιάζοντας κυρίως σε μια κύρια πόρτα που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του γιοτ.
Σύμφωνα με το ναυτικό δίκαιο, ο καπετάνιος έχει την πλήρη ευθύνη για το πλοίο και το πλήρωμα, καθώς και την ασφάλεια όλων των επιβαινόντων.
Ο καπετάνιος του Costa Concordia, Francesco Schettino , εκτίει ποινή φυλάκισης 16 ετών για το ρόλο του στην καταστροφή του 2012, αφού παραδέχτηκε ότι έπλεε πολύ κοντά σε υποβρύχιους βράχους.
Latest News
Βαλτική Θάλασσα: Φρεγάτες και περιπολίες του ΝΑΤΟ
To NATO ξεκινά μια νέα αποστολή για την προστασία των υποθαλάσσιων καλωδίων στην περιοχή
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
ΠΑΣΟΚ: Κατέθεσε τροπολογία για αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Τι προβλέπει
Η τροπολογία, που φέρει πρώτη την υπογραφή του προέδρου του κόμματος, Νίκου Ανδρουλάκη κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού
Φωτιά στο εργοστάσιο της Καραμολέγκος: Τι λένε πηγές της εταιρείας στον ΟΤ
Η φωτιά έχει πάρει διαστάσεις και στο σημείο επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις
Χαλάρωση σε ρυθμίσεις για την πράσινη μετάβαση ζητά ο Μητσοτάκης – Επιστολή σε φον ντερ Λάιεν
Για τις τιμές ρεύματος και αερίου που είναι αυξημένες 78% στην Ευρώπη σε σχέση με το 2019 έστειλε επιστολή ο πρωθυπουργός στην πρόεδρο της Κομισιόν
Κακοκαιρία: Δεμένα τα πλοία σε πολλά λιμάνια λόγω των θυελλωδών ανέμων
Κλειστή είναι η γραμμή Αρκίτσα-Αιδηψός, Καβάλα-Πρίνου Θάσου ενώ στη γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας Θάσου τα δρομολόγια εκτελούνται μόνο από το πλοίο «Άναξ»
Κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία – Χιόνια και σε χαμηλό υψόμετρο
Επιμένει η κακοκαιρία με κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες, χαμηλές θερμοκρασίες, χιόνια ακόμα και σε χαμηλά υψόμετρα και θυελλώδεις άνεμους
«Είμαστε έτοιμη για συνεργασία με τον Τραμπ», διαμηνύει η Γροιλανδία
Ο πρωθυπουργός στη Γροιλανδία έχει υποστηρίξει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για ανεξαρτησία του νησιού από τη Δανία
Έτος διαχείρισης κρίσεων το 2025 για την Ευρώπη - Τι προβλέπει ο Economist
Η ήπειρος βρίσκεται στο πιο ευαίσθητο σημείο της εδώ και δεκαετίες - Υπάρχει ο κίνδυνος διαιρέσεων εντός του ευρωπαϊκού μπλοκ
Μητσοτάκης από Σ. Αραβία: Ενισχύουμε τη συνεργασία σε ενέργεια, εμπόριο και επενδύσεις
Μητσοτάκης και Μπιν Σαλμάν επιβεβαίωσαν τη μεγάλη αξία που έχει η διμερής συνεργασία Ελλάδας - Σ. Αραβίας στην κρίσιμη αυτή συγκυρία