Μπροστά στην πρόκληση της ανάπτυξης βρίσκονται οι ελληνικές αλυσίδες ένδυσης, που βλέπουν τον ανταγωνισμό από πολυεθνικές και πλατφόρμες να εντείνεται, αλλά και τις αγοραστικές δυνατότητες των πελατών τους να στενεύουν επικίνδυνα.
Παρ’ όλα αυτά επενδύουν συστηματικά στη διεύρυνση του δικτύου τους με καταστήματα εταιρικά ή και franchise, στον εκσυγχρονισμό των προϊόντων τους και τον τρόπο προβολής τους προς το δυναιμκό κοινό, αλλά και στην επέκταση σε άλλες αγορές, κίνηση που ενισχύσει σημαντικά την εξωστρέφειά τους.
Λιανικό εμπόριο: Η μόδα επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας
Νέα σημεία εντός κι εκτός Ελλάδας για την Funky Buddha
Επέκταση στο εξωτερικό με εφαλτήριο τη Ρουμανία, δρομολογεί η Funky Buddha, ενώ έχει προγραμματίσει το άνοιγμα ακόμη δύο σημείων μέσω franchise και ενός ακόμη εταιρικού όπως και την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας σε Κύπρο και Ουγγαρία.
Με εφόδιο τη σημαντική αύξηση πωλήσεων το 2023 κατά 15,8%, αγγίζοντας τα 39,34 εκατ. ευρώ, έναντι 34,03 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, η ALTEX, εταιρεία της επιχειρηματικής οικογένειας Αλεξίου, που αναπτύσσει το εμπορικό σήμα, συνεχίζει την δυναμική της ανάπτυξη έχοντας ήδη εκκινήσει την λειτουργία 2 νέων εταιρικών καταστημάτων στο Golden Hall και στην Ρόδο.
Επίσης, η εταιρεία επεξεργάζεται τη σύσταση θυγατρικής στη Ρουμανία ώστε να λανσάρει τη μάρκα Funky Buddha στην τοπική αγορά με το ίδιο επιχειρησιακό μοντέλο, δηλαδή ανάπτυξη δικτύου λιανικής, e-commerce και χονδρική πώληση.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία συνεχίζει να υλοποιεί το φιλόδοξο πλάνο επενδύσεων που άπτονται στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, εκμεταλλευόμενη τις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, έχοντας υποβάλλει επιλέξιμες επενδύσεις άνω των 2 εκατ. ευρώ προς επιδότηση. Ήδη, το πλάνο αυτό έχει υλοποιηθεί κατά το ήμισυ και η πρόβλεψη είναι ότι θα υλοποιηθεί πλήρως μέχρι το τέλος του 2026.
Δύο σήματα, μια φιλοσοφία ανάπτυξης για BSB-Lynne
Για την B&F ABEE της οικογένειας Μπιθαρά, σκοπός από το 1997 όταν και δημιουργήθηκε, παραμένει η επέκταση του δικτύου στην εγχώρια αγορά με έναρξη νέων καταστημάτων σε καίρια εμπορικά σημεία.
Για έναν όμιλο με κύκλο εργασιών που το 2023 ανήλθε σε ευρώ 101,25 εκ. έναντι ευρώ 93,32 εκ. της προηγούμενης χρήσης σημειώνοντας αύξηση 8,5%, σημαντική θεωρείται και η συνεχής εξωστρέφεια της εταιρίας με επέκταση σε νέες αγορές.
Στην κατεύθυνση αυτή έχει επεκταθεί με πωλήσεις, σε συνεργασία με αποκλειστικό αντιπρόσωπο, στην ιταλική, στην ισπανική, στη γαλλική, στη γερμανική, στην αυστριακή αγορά, καθώς και στην αγορά των χωρών της Benelux, αγορές ιδιαίτερα απαιτητικές λόγω της έμφασης που οι εν λόγω χώρες αποδίδουν στο ρούχο και στο υψηλό design.
Εκτός των άλλων, στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνονται αγορές όπως αυτές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Αιγύπτου και της Ασίας. Αγορές δηλαδή που η κρίση δεν έχει πλήξει όσο την Ευρώπη.
Με τη μέθοδο του franchising η διοίκηση της εταιρείας σχεδιάζει να ενισχύει την παρουσία της διεθνώς με επενδύσεις σε αγορές όπως οι χώρες της κεντρικής και νότιας Ευρώπης, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Αίγυπτος και χώρες της Ασίας.
Έμφαση, δίνεται και στην ανάπτυξη του δικτύου χονδρικής, η οποία ενισχύεται με νέες συνεργασίες. Στα σχέδια της διοίκησης της εταιρίας είναι παράλληλα η ανάπτυξή της και στην εγχώρια αγορά, μέσω της
επέκτασης του δικτύου σε περιοχές όπου μέχρι πρότινος δεν υπήρχε παρουσία των brands.
Εξαγορές και ανάπτυξη δικτύου για την Intrafashion
Μετά τη συμφωνία αποκλειστικής αντιπροσώπευσης και εμπορικής ανάπτυξης με τον διεθνώς αναπτυσσόμενο ιταλικό όμιλο ένδυσης Teddy για τα brands Terranova και Calliope το Μάιο, ο όμιλος συμφερόντων του Δημήτρη Ματεμτζή, Intrafashion, επεκτάθηκε στο χώρο των αξεσουάρ, προχωρώντας στην εξαγορά της Axel Accessories.
Ο όμιλος με ναυαρχίδα το σήμα της Pink Fashion, εμφάνισε το 2023 τζίρο 40,17 εκατ. ευρώ με την εταιρεία να επισημαίνει στην οικονομική της έκθεση πως «η χρήση 2023 παρουσίασε σημαντική αύξηση κύκλου εργασιών έναντι του 2022 (+12.9%), η οποία -δεδομένης της συνολικής πορείας του κλάδου στην ελληνική αγορά -οδήγησε σε βελτίωση των μεριδίων αγοράς του brand».
Σε επίπεδο κερδοφορίας προ φόρων, η εταιρεία είχε κέρδη 4,1 εκατ. ευρώ από 2,5 εκατ. ευρώ το 2022.
Η Pink Woman αυτή την στιγμή διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο φυσικών καταστημάτων -με 120 σημεία- από όλα τα ελληνικά brands και μια σταθερή παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σύμφωνα με το πλάνο ανάπτυξης, στόχος είναι η διοίκηση να επενδύσει για κάθε σήμα της στη διεύρυνση δικτού, όπως και δημιουργία συλλογών και προϊόντων προϊόντος, στη βελτίωση παρουσίας στην αγορά, στην αύξηση διαφημιστικής δαπάνης για να γίνει πιο στοχευμένη και φυσικά στην ανάπτυξη στο εξωτερικό.
Latest News
Παραιτήθηκε ο Π. Καπετανάκος από την Noval Property - Νέος CEO o Μιχαήλ Παναγής
Η νέα σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου της Noval Property - Τι αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας
ΑΧΙΑ: Τι περιμένει η αγορά να «ακούσει» από την Εθνική Τράπεζα
Η Εθνική Τράπεζα διαπραγματεύεται με 0,72x σε όρους P/TE με βάση τις εκτιμήσεις του 2025, με 13,6% RoTE. Η ΑΧΙΑ επαναλαμβάνει τη σύσταση buy
Σύμπραξη Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς – ΕΒΕΑ
Στόχος η προώθηση του Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού
Και με τη... βούλα η πώληση του 90,1% της Alpha Bank Romania στην UniCredit - Τι ακολουθεί
Alpha Bank και UniCredit συνεργάζονται ήδη για να εξυπηρετήσουν ελληνικές επιχειρήσεις στις συναλλαγές με 13 αγορές της Ευρώπης
Το Χρηματιστήριο Αθηνών διοργανώνει το ATHEX Small Cap Roadshow 2024
Ποιες εταιρείες θα συμμετάσχουν στο roadshow
Δωρεά 180 ηλεκτροκίνητων κλινών στο νοσοκομείο Κορίνθου από τη Motor Oil
Η εν λόγω δωρεά εντάσσεται στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας μεταξύ του Βαρδινογιάννειου Ιδρύματος, του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων και του Δήμου Κορινθίων
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
Μασούτης: Το ΓΕΜΗ λειτουργεί προς όφελος των επιχειρήσεων και των επενδυτών
H KEEE σε συνεργασία με τη Netrino Advisory προχώρησαν σε έρευνα για τον βαθμό ικανοποίησης τόσο των χρηστών όσο και των χειριστών του ΓΕΜΗ
Η Deloitte οικονομικός σύμβουλος για τη συμφωνία κατασκευής σχολείων στην Κεντρική Μακεδονία
Το έργο είναι συνολικής συμβατικής δαπάνης 110,2 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί εντός 24 μηνών
ΔΕΗ: Ακύρωση buy back ιδίων μετοχών από τη ΓΣ – Συστήνεται η PPC INSPECTRA
Η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της ΔΕΗ ενέκρινε την ακύρωση 12,7 εκατ. μετοχών και τη σύσταση θυγατρικής