Μπροστά στην πρόκληση της ανάπτυξης βρίσκονται οι ελληνικές αλυσίδες ένδυσης, που βλέπουν τον ανταγωνισμό από πολυεθνικές και πλατφόρμες να εντείνεται, αλλά και τις αγοραστικές δυνατότητες των πελατών τους να στενεύουν επικίνδυνα.

Παρ’ όλα αυτά επενδύουν συστηματικά στη διεύρυνση του δικτύου τους με καταστήματα εταιρικά ή και franchise, στον εκσυγχρονισμό των προϊόντων τους και τον τρόπο προβολής τους προς το δυναιμκό κοινό, αλλά και στην επέκταση σε άλλες αγορές, κίνηση που ενισχύσει σημαντικά την εξωστρέφειά τους.

Λιανικό εμπόριο: Η μόδα επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας

Νέα σημεία εντός κι εκτός Ελλάδας για την Funky Buddha

Επέκταση στο εξωτερικό με εφαλτήριο τη Ρουμανία, δρομολογεί η Funky Buddha, ενώ έχει προγραμματίσει το άνοιγμα ακόμη δύο σημείων μέσω franchise και ενός ακόμη εταιρικού όπως και την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας σε Κύπρο και Ουγγαρία.

Με εφόδιο τη σημαντική αύξηση πωλήσεων το 2023 κατά 15,8%, αγγίζοντας τα 39,34 εκατ. ευρώ, έναντι 34,03 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, η ALTEX, εταιρεία της επιχειρηματικής οικογένειας Αλεξίου, που αναπτύσσει το εμπορικό σήμα, συνεχίζει την δυναμική της ανάπτυξη έχοντας ήδη εκκινήσει την λειτουργία 2 νέων εταιρικών καταστημάτων στο Golden Hall και στην Ρόδο.

Επίσης, η εταιρεία επεξεργάζεται τη σύσταση θυγατρικής στη Ρουμανία ώστε να λανσάρει τη μάρκα Funky Buddha στην τοπική αγορά με το ίδιο επιχειρησιακό μοντέλο, δηλαδή ανάπτυξη δικτύου λιανικής, e-commerce και χονδρική πώληση.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία συνεχίζει να υλοποιεί το φιλόδοξο πλάνο επενδύσεων που άπτονται στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, εκμεταλλευόμενη τις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, έχοντας υποβάλλει επιλέξιμες επενδύσεις άνω των 2 εκατ. ευρώ προς επιδότηση. Ήδη, το πλάνο αυτό έχει υλοποιηθεί κατά το ήμισυ και η πρόβλεψη είναι ότι θα υλοποιηθεί πλήρως μέχρι το τέλος του 2026.

Δύο σήματα, μια φιλοσοφία ανάπτυξης για BSB-Lynne

Για την B&F ABEE της οικογένειας Μπιθαρά, σκοπός από το 1997 όταν και δημιουργήθηκε, παραμένει η επέκταση του δικτύου στην εγχώρια αγορά με έναρξη νέων καταστημάτων σε καίρια εμπορικά σημεία.

Για έναν όμιλο με κύκλο εργασιών που το 2023 ανήλθε σε ευρώ 101,25 εκ. έναντι ευρώ 93,32 εκ. της προηγούμενης χρήσης σημειώνοντας αύξηση 8,5%, σημαντική θεωρείται και η συνεχής εξωστρέφεια της εταιρίας με επέκταση σε νέες αγορές.

Στην κατεύθυνση αυτή έχει επεκταθεί με πωλήσεις, σε συνεργασία με αποκλειστικό αντιπρόσωπο, στην ιταλική, στην ισπανική, στη γαλλική, στη γερμανική, στην αυστριακή αγορά, καθώς και στην αγορά των χωρών της Benelux, αγορές ιδιαίτερα απαιτητικές λόγω της έμφασης που οι εν λόγω χώρες αποδίδουν στο ρούχο και στο υψηλό design.

Εκτός των άλλων, στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνονται αγορές όπως αυτές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Αιγύπτου και της Ασίας. Αγορές δηλαδή που η κρίση δεν έχει πλήξει όσο την Ευρώπη.

Με τη μέθοδο του franchising η διοίκηση της εταιρείας σχεδιάζει να ενισχύει την παρουσία της διεθνώς με επενδύσεις σε αγορές όπως οι χώρες της κεντρικής και νότιας Ευρώπης, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Αίγυπτος και χώρες της Ασίας.

Έμφαση, δίνεται και στην ανάπτυξη του δικτύου χονδρικής, η οποία ενισχύεται με νέες συνεργασίες. Στα σχέδια της διοίκησης της εταιρίας είναι παράλληλα η ανάπτυξή της και στην εγχώρια αγορά, μέσω της
επέκτασης του δικτύου σε περιοχές όπου μέχρι πρότινος δεν υπήρχε παρουσία των brands.

Εξαγορές και ανάπτυξη δικτύου για την Intrafashion

Μετά τη συμφωνία αποκλειστικής αντιπροσώπευσης και εμπορικής ανάπτυξης με τον διεθνώς αναπτυσσόμενο ιταλικό όμιλο ένδυσης Teddy για τα brands Terranova και Calliope το Μάιο, ο όμιλος συμφερόντων του Δημήτρη Ματεμτζή, Intrafashion, επεκτάθηκε στο χώρο των αξεσουάρ, προχωρώντας στην εξαγορά της Axel Accessories.

Ο όμιλος με ναυαρχίδα το σήμα της Pink Fashion, εμφάνισε το 2023 τζίρο 40,17 εκατ. ευρώ με την εταιρεία να επισημαίνει στην οικονομική της έκθεση πως «η χρήση 2023 παρουσίασε σημαντική αύξηση κύκλου εργασιών έναντι του 2022 (+12.9%), η οποία -δεδομένης της συνολικής πορείας του κλάδου στην ελληνική αγορά -οδήγησε σε βελτίωση των μεριδίων αγοράς του brand».

Σε επίπεδο κερδοφορίας προ φόρων, η εταιρεία είχε κέρδη 4,1 εκατ. ευρώ από 2,5 εκατ. ευρώ το 2022.

Η Pink Woman αυτή την στιγμή διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο φυσικών καταστημάτων -με 120 σημεία- από όλα τα ελληνικά brands και μια σταθερή παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σύμφωνα με το πλάνο ανάπτυξης, στόχος είναι η διοίκηση να επενδύσει για κάθε σήμα της στη διεύρυνση δικτού, όπως και δημιουργία συλλογών και προϊόντων προϊόντος, στη βελτίωση παρουσίας στην αγορά, στην αύξηση διαφημιστικής δαπάνης για να γίνει πιο στοχευμένη και φυσικά στην ανάπτυξη στο εξωτερικό.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις