Ως το καλοκαίρι του 2025 στην Αττική θα υπάρχουν 950 νέα λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, υπογράμμισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την επίσκεψη στο αμαξοστάσιο των νέων λεωφορείων στο Κορωπί.

Σημειώνεται ότι τα πρώτα 30 λεωφορεία έχουν βγει από σήμερα Δευτέρα 26 Αυγούστου στους δρόμους της Ανατολικής Αττικής.

Έρχονται τα λεωφορεία με… leasing – Τι είπε ο Σταϊκούρας

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η κυβέρνηση έχει δρομολογήσει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια ανανέωσης αστικών και περιαστικών λεωφορείων στην Αττική.

«Πρόκειται για ένα μικρό τμήμα από μια μεγάλη προσπάθεια»

Τόνισε επίσης ότι «σήμερα βλέπετε τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία που ήδη έχουν βγει σε δρόμους της Ανατολικής Αττικής. Πρόκειται για ένα μικρό τμήμα από μια μεγάλη προσπάθεια η οποία τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2025 να έχουμε στην Αττική 950 νέα λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, απολύτως προσβάσιμα σε ΑμεΑ, με κλιματισμό τα οποία αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών».

Όπως είπε ο πρωθυπουργός η κυβέρνηση «έχει επενδύσει συστηματικά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, προσθέτοντας πως «πιστεύω ότι τους επόμενους μήνες οι συμπολίτες μας στην Αττική θα αρχίσουν να βλέπουν μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο αμαξοστάσιο των λεωφορείων στο Κορωπί

«Προχωρά με μεγάλη ταχύτητα το FlyOver, στο τέλος του 2024 το μετρό Θεσσαλονίκης»

Ερωτηθείς για ζητήματα που αφορούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη την οποία ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέπτεται αύριο Τρίτη 27 Αυγούστου ο πρωθυπουργός ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ήδη στην πόλη κυκλοφορούν 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, περίπου το ένα τρίτο του συνολικού στόλου των λεωφορείων της Θεσσαλονίκης.

Υποστήριξε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα δοθεί σε λειτουργία και το μετρό της Θεσσαλονίκης ενώ για το FlyOver επισήμανε ότι είναι ένα σύνθετο έργο το οποίο προχωρά με μεγάλη ταχύτητα.

«Η βούληση της κυβέρνησης να επενδύσει στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι δεδομένη και τα καινούρια λεωφορεία τα οποία ήδη κάνουν την εμφάνιση τους στους δρόμους της Αθήνας αποδεικνύουν ακριβώς αυτή τη βούληση και βέβαια το ζητούμενο δεν είναι μόνο να αντικαταστήσουμε παλαιότερα λεωφορεία με νέα. Είναι προφανώς να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων έτσι ώστε οι συμπολίτες μας να εξυπηρετούνται καλύτερα», υπογράμμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Οι συνολικές υποδομές του λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται»

Για το κυκλοφοριακό στην Αττική ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι «μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχουν και ούτε μπορούν να δημιουργηθούν από το πουθενά καινούργιες οδικές αρτηρίες. Οι συνολικές υποδομές του Λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται, αλλά χρειάζεται βάθος χρόνου προκειμένου να υλοποιηθεί.
Επιμένω πάρα πολύ, όπως σας είπα, στα ποιοτικά, σύγχρονα και ασφαλή λεωφορεία, αλλά και στη σωστή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες ότι υπάρχει πραγματική εναλλακτική για το αυτοκίνητο».

Συνέχισε καταληκτικά λέγοντας πως «σε αυτό θα ήθελα να προσθέσω και τη μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα, που δεν είναι άλλη από τη γραμμή 4 του μετρό. Όπως γνωρίζετε οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάνοιξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2026, αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών. Ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο, το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του Λεκανοπεδίου. Διότι όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές επιπτώσεις που το μέτρο έχει ως προς την βελτίωση της ποιότητας των μεταφορών στο Λεκανοπέδιο».

Πηγή: In.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα