
Στα εγκαίνια των εγκαταστάσεων του Γυμναστηρίου του σχολικού συγκροτήματος στη Δημοτική Κοινότητα Χατζή του Δήμου Μεσσήνης, παρευρέθηκε, σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας.
Σταϊκούρας: Μπαίνουν οι υπογραφές για 300 λεωφορεία με leasing
Παρόντες στην εκδήλωση ήταν, επίσης, o πρώην Πρωθυπουργός και Βουλευτής Μεσσηνίας της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, οι βουλευτές Μεσσηνίας της Νέας Δημοκρατίας, Μίλτος Χρυσομάλλης και Περικλής Μαντάς, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, ο Δήμαρχος Μεσσήνης, Γιώργος Αθανασόπουλος, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της «Κτιριακές Υποδομές ΑΕ» (ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε.), Τιμολέων Κατσίπος και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε. Αθανάσιος Γιάνναρης. Τον αγιασμό τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας, κ.κ. Χρυσόστομος.
Οι νέες εγκαταστάσεις αφορούν στην ανακαίνιση γυμναστηρίου, στη δημιουργία νέων γηπέδων μπάσκετ, βόλεϊ και ποδοσφαίρου 5Χ5, καθώς και εξοπλισμού παιδικής χαράς στον περιβάλλοντα χώρο.
Κατά την τοποθέτησή του ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι ο τομέας της παιδείας αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Όπως είπε: «Το 2023, περαιώθηκαν 34 έργα παιδείας από τις Κτιριακές Υποδομές, ενώ οι υποδομές παιδείας κατέχουν την μερίδα του λέοντος στον προγραμματισμό της περιόδου 2024 – 2027, με προϋπολογισμό σχεδόν 500 εκατ. ευρώ, ο οποίος αφορά νέα σχολεία και επισκευή, ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών μονάδων, αλλά και πανεπιστημιακών μονάδων. Έως το 2027 προβλέπεται να παραδοθούν 83 νέες, σύγχρονες σχολικές μονάδες, σε όλη την Επικράτεια».
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας του Χρήστου Σταϊκούρα:
Είναι ιδιαίτερη χαρά, που για δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα, βρισκόμαστε στη Μεσσηνία.
Την 1η Αυγούστου, θεμελιώθηκαν οι εργασίες ανέγερσης του κτιρίου του Ειρηνοδικείου στην Πύλο, το οποίο προβλέπεται να λειτουργήσει το επόμενο καλοκαίρι.
Σήμερα, εδώ, στον Δήμο Μεσσήνης, στο Χατζή, εγκαινιάζουμε τις εγκαταστάσεις του Γυμναστηρίου του σχολικού συγκροτήματος, στο οποίο πραγματοποιήθηκαν πολλές εργασίες, ώστε να ξεκινήσει έναν δεύτερο κύκλο ζωής.
Ένα κτίριο, το οποίο ανεγέρθη το 1985 και παρουσίαζε αρκετά προβλήματα, κυρίως από τη φθορά του χρόνου, τα οποία και επιδιορθώθηκαν από τις Κτιριακές Υποδομές.
Επιπλέον, δημιουργήθηκαν νέοι χώροι, όπως τα γήπεδα 5Χ5 και Μπάσκετ – βόλεϊ, που θα δώσουν την ευκαιρία στους πολίτες, ειδικά στους νέους, να αθλούνται.
Επίσης, τοποθετήθηκε εξοπλισμός παιδικής χαράς στον περιβάλλοντα χώρο.
Είναι ένα από τα δεκάδες κτιριακά έργα που υλοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε όλη την Ελλάδα, μέσω του εποπτευόμενου φορέα του, των Κτιριακών Υποδομών.
Σχολεία, νοσοκομεία και υποδομές Δικαιοσύνης.
Έργα που μπορεί να μην έχουν τον εμβληματικό χαρακτήρα ενός αυτοκινητόδρομου ή ενός αεροδρομίου, αλλά συμβάλλουν καθοριστικά να καλυτερεύσει η καθημερινότητα των συμπατριωτών μας, σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας.
Ειδικά ο τομέας της παιδείας αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο.
Το 2023, περαιώθηκαν 34 έργα παιδείας από τις Κτιριακές Υποδομές, ενώ οι υποδομές παιδείας κατέχουν την μερίδα του λέοντος στον προγραμματισμό της περιόδου 2024 – 2027, με προϋπολογισμό σχεδόν 500 εκατ. ευρώ, ο οποίος αφορά:
· νέα σχολεία και
· επισκευή, ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών μονάδων, αλλά και πανεπιστημιακών μονάδων.
Έως το 2027, προβλέπεται να παραδοθούν 83 νέες, σύγχρονες σχολικές μονάδες, σε όλη την Επικράτεια.
Σε αυτές δεν περιλαμβάνονται οι 33 σχολικές μονάδες στη Θεσσαλία και τη Στερεά Ελλάδα που χτυπήθηκαν από την κακοκαιρία Daniel, πριν από σχεδόν έναν χρόνο και οι εργασίες αποκατάστασης έχουν ήδη ξεκινήσει και ολοκληρώνονται μέσα στο έτος, με δωρεά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εργαζόμαστε μεθοδικά για την αναβάθμιση του κτιριακού δυναμικού του δημοσίου σε όλη τη χώρα, ώστε να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες στους συμπατριώτες μας, αλλά και καλύτερες συνθήκες απασχόλησης για τους δημόσιους λειτουργούς.
Ένα καινούργιο σχολείο ή μια σύγχρονη αθλητική εγκατάσταση, όπως αυτή που εγκαινιάζουμε σήμερα, βελτιώνει άμεσα την ποιότητα ζωής των ανθρώπων σε μια τοπική κοινωνία.
Αυτό το έχουν ανάγκη οι νέοι, το έχει ανάγκη η πατρίδα μας.


Latest News

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA

Αλμα 4,4% στα οικοδομικά υλικά τον Ιανουάριο - Ποια ακρίβυναν έως και 10%
Ο μέσος δείκτης τιμών του δωδεκαμήνου Φεβρουαρίου 2024 – Ιανουαρίου 2025, στα οικοδομικά υλικά παρουσίασε αύξηση 5,5% σε ετήσια βάσηγ