
Η Capital Clean Energy Carriers Corp. (NASDAQ: CCEC), ιδιοκτήτρια εταιρεία ποντοπόρων πλοίων, ανακοινώνει σήμερα την ολοκλήρωση της μετεξέλιξής της από ετερόρρυθμη εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με την επωνυμία «Capital Product Partners L.P.» σε εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με νέα εταιρική ταυτότητα και επωνυμία, «Capital Clean Energy Carriers Corp.» (ticker: “CCEC”).
Η μετεξέλιξη και αλλαγή επωνυμίας, αποτελούν σημαντικά ορόσημα στην στρατηγική στροφή της εταιρείας προς τη μεταφορά πολλαπλών μορφών ενέργειας, συμπεριλαμβανομένου του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί τον Νοέμβριο του 2023.
Η CCEC αναμένεται να καταστεί η μεγαλύτερη ιδιοκτήτρια πλοίων μεταφοράς LNG στο αμερικανικό χρηματιστήριο
Για την επίτευξη της στρατηγικής της στόχευσης, τον Νοέμβριο του 2023 η CCEC προχώρησε σε συμφωνία απόκτησης 11 νεότευκτων πλοίων LNG, εκ των οποίων πέντε έχουν ήδη παραδοθεί και εκτελούν δρομολόγια και τα υπόλοιπα έξι πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του πρώτου τριμήνου 2026 και του πρώτου τριμήνου 2027.
Βαγγέλης Μαρινάκης: Γιατί στη ναυτιλία επενδύουμε στη σύγχρονη τεχνολογία
Η δέσμευση
Παράλληλα, τον Ιούνιο 2024, η εταιρεία προχώρησε στην παραγγελία, 10 υπερσύγχρονων και υψηλών προδιαγραφών πλοίων μεταφοράς αερίου, συμπεριλαμβανομένων 4 μοναδικών πλοίων πολλαπλής μεταφοράς, που μπορούν να μεταφέρουν υγροποιημένο CO2. Μαζί με τα νεότευκτα πλοία LNG/C, διαμορφώνουν ένα στόλο πλοίων με εστίαση στην ενεργειακή μετάβαση.

Αυτή η επένδυση ύψους 3,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποδεικνύει τη δέσμευση της Capital Clean Energy Carriers Corp. να γίνει ο κορυφαίος πάροχος μεταφοράς LNG και άλλων καθαρών καυσίμων.
Ο μετασχηματισμός
Η εταιρεία έχει ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο στον μετασχηματισμό της δραστηριότητάς της με 12 πλοία LNG / C τελευταίας γενιάς που ήδη εκτελούν το μεταφορικό τους έργο, ενώ παράλληλα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, προέβη στην πώληση επτά παλαιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Πρόθεσή μας να γίνουμε η μόνη εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία που διασφαλίζει τη μεταφορά όλων των τύπων αερίου, προσηλωμένη στην ενεργειακή μετάβαση, τόνισε ο CEO Γεράσιμος Καλογηράτος
Με την ολοκλήρωση της παράδοσης των υπόλοιπων πλοίων με εστίαση στην ενεργειακή μετάβαση, η CCEC αναμένεται να γίνει η μεγαλύτερη ιδιοκτήτρια στόλου τελευταίας γενιάς πλοίων μεταφοράς LNG στο αμερικανικό χρηματιστήριο, προσφέροντας στους βιομηχανικούς πελάτες της ένα πλήρες φάσμα λύσεων μεταφοράς, γεγονός που εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην περαιτέρω επέκταση της επενδυτικής της βάσης και βελτίωση της ρευστότητάς της.
Θεσμικοί επενδυτές
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Clean Energy Carriers Corp., δήλωσε: «Παρότι η σημερινή ανακοίνωση είναι συμβολική, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας. Βασίζεται στη δεδηλωμένη πρόθεσή μας να γίνουμε η μόνη εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία που διασφαλίζει τη μεταφορά όλων των τύπων αερίου, προσηλωμένη στην ενεργειακή μετάβαση, καθώς τα πλοία αυτά μπορούν να μεταφέρουν LPG, αμμωνία, βουτάνιο, προπυλένιο και υγρoποιημένο CO2, πέραν του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), όπου έχουμε ήδη παρουσία. Ο μετασχηματισμός σε μία παραδοσιακή εταιρική δομή θα ενισχύσει την εταιρική μας διακυβέρνηση και έχει ως στόχο να καταστήσει την εταιρεία πιο ελκυστική επενδυτικά. Έχουμε δομήσει την εταιρεία με τρόπο που πιστεύουμε ότι θα προσελκύσει θεσμικούς επενδυτές, διευρύνοντας περαιτέρω την επενδυτική μας βάση και βελτιώνοντας τη ρευστότητα των συναλλαγών μας».


Latest News

Η Attica Group ανακοίνωσε πασχαλινές προσφορές για οικογένειες και παρέες 3-5 ατόμων
Έκπτωση 20% για όλους τους προορισμούς από και προς Πειραιά με Ι.Χ. αυτοκίνητο από την Attica Group

Ένταξη του έργου «βελτίωση λιμενικών υποδομών στο λιμένα Γαλατά»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, αφορά στην αποκατάσταση-επανακατασκευή του μικρού μόλου στο λιμένα Γαλατά

Κίνα: Ξένοι αγοραστές τροφοδοτούν τον ναυπηγικό τομέα και τη ναυτική της άνοδο
Η Κίνα διαθέτει κυρίαρχο εμπορικό ναυπηγικό τομέα και σημαντική ανάπτυξη στις ικανότητες ναυπήγησης για το πολεμικό ναυτικό της

ΗΠΑ: Ρωσία και Ουκρανία συμφωνούν για εκεχειρία στη Μαύρη Θάλασσα
Ρωσία και η Ουκρανία συμφώνησαν να διασφαλίσουν την ασφαλή διέλευση των εμπορικών πλοίων στη Μαύρη Θάλασσα.

Μελίνα Τραυλού: «Η ναυτιλία θεμέλιο της οικονομικής και γεωπολιτικής σταθερότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης»
Ηγετική παρουσία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην Ευρώπη, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης στις Βρυξέλλες για τη Ναυτιλία «European Shipping Summit 2025»

ECSA: Καμπανάκι για την πρόταση Τραμπ για τέλη στα κινεζικής κατασκευής πλοία
Επιστολή έστειλε η ECSA που εκπροσωπεί τον ευρωπαϊκό στόλο στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης στις ΗΠΑ

Ευρωπαϊκή Ναυτιλία: Πόσα προσφέρει στην «πίτα» της ευρωπαϊκής οικονομίας
Ο ευρωπαϊκός ναυτιλιακός κλάδος παρείχε θέσεις εργασίας σε 219.000 εργαζομένους σύμφωνα με μελέτη της Delloitte και του Ινστιτούτου CE Delft

24ωρη απεργία στα πλοία ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία
Η απεργία της ΠΝΟ έχει πανελλαδικό χαρακτήρα και αφορά όλες τις κατηγορίες πλοίων.

Μελίνα Τραυλού: Η ΕΕ πρέπει να θωρακίσει την ηγετική θέση της ευρωπαϊκής ναυτιλίας
«Ανταγωνιστικότητα και βιωσιμότητα δεν είναι αντίρροπες δυνάμεις, αλλά ομόρροπες» τονίζει η κα Τραυλού

«Κανονικότητα» στην Ερυθρά Θάλασσα με πτώση των ναύλων - Τι αναφέρει η Intermodal
Mε την επιστροφή των πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα, οι αποστάσεις των ταξιδιών σε βασικές διαδρομές, όπως Ασία - Ευρώπη, θα συντόμευαν