
Η Capital Clean Energy Carriers Corp. (NASDAQ: CCEC), ιδιοκτήτρια εταιρεία ποντοπόρων πλοίων, ανακοινώνει σήμερα την ολοκλήρωση της μετεξέλιξής της από ετερόρρυθμη εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με την επωνυμία «Capital Product Partners L.P.» σε εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με νέα εταιρική ταυτότητα και επωνυμία, «Capital Clean Energy Carriers Corp.» (ticker: “CCEC”).
Η μετεξέλιξη και αλλαγή επωνυμίας, αποτελούν σημαντικά ορόσημα στην στρατηγική στροφή της εταιρείας προς τη μεταφορά πολλαπλών μορφών ενέργειας, συμπεριλαμβανομένου του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί τον Νοέμβριο του 2023.
Η CCEC αναμένεται να καταστεί η μεγαλύτερη ιδιοκτήτρια πλοίων μεταφοράς LNG στο αμερικανικό χρηματιστήριο
Για την επίτευξη της στρατηγικής της στόχευσης, τον Νοέμβριο του 2023 η CCEC προχώρησε σε συμφωνία απόκτησης 11 νεότευκτων πλοίων LNG, εκ των οποίων πέντε έχουν ήδη παραδοθεί και εκτελούν δρομολόγια και τα υπόλοιπα έξι πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του πρώτου τριμήνου 2026 και του πρώτου τριμήνου 2027.
Βαγγέλης Μαρινάκης: Γιατί στη ναυτιλία επενδύουμε στη σύγχρονη τεχνολογία
Η δέσμευση
Παράλληλα, τον Ιούνιο 2024, η εταιρεία προχώρησε στην παραγγελία, 10 υπερσύγχρονων και υψηλών προδιαγραφών πλοίων μεταφοράς αερίου, συμπεριλαμβανομένων 4 μοναδικών πλοίων πολλαπλής μεταφοράς, που μπορούν να μεταφέρουν υγροποιημένο CO2. Μαζί με τα νεότευκτα πλοία LNG/C, διαμορφώνουν ένα στόλο πλοίων με εστίαση στην ενεργειακή μετάβαση.

Αυτή η επένδυση ύψους 3,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποδεικνύει τη δέσμευση της Capital Clean Energy Carriers Corp. να γίνει ο κορυφαίος πάροχος μεταφοράς LNG και άλλων καθαρών καυσίμων.
Ο μετασχηματισμός
Η εταιρεία έχει ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο στον μετασχηματισμό της δραστηριότητάς της με 12 πλοία LNG / C τελευταίας γενιάς που ήδη εκτελούν το μεταφορικό τους έργο, ενώ παράλληλα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, προέβη στην πώληση επτά παλαιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Πρόθεσή μας να γίνουμε η μόνη εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία που διασφαλίζει τη μεταφορά όλων των τύπων αερίου, προσηλωμένη στην ενεργειακή μετάβαση, τόνισε ο CEO Γεράσιμος Καλογηράτος
Με την ολοκλήρωση της παράδοσης των υπόλοιπων πλοίων με εστίαση στην ενεργειακή μετάβαση, η CCEC αναμένεται να γίνει η μεγαλύτερη ιδιοκτήτρια στόλου τελευταίας γενιάς πλοίων μεταφοράς LNG στο αμερικανικό χρηματιστήριο, προσφέροντας στους βιομηχανικούς πελάτες της ένα πλήρες φάσμα λύσεων μεταφοράς, γεγονός που εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην περαιτέρω επέκταση της επενδυτικής της βάσης και βελτίωση της ρευστότητάς της.
Θεσμικοί επενδυτές
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Clean Energy Carriers Corp., δήλωσε: «Παρότι η σημερινή ανακοίνωση είναι συμβολική, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας. Βασίζεται στη δεδηλωμένη πρόθεσή μας να γίνουμε η μόνη εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία που διασφαλίζει τη μεταφορά όλων των τύπων αερίου, προσηλωμένη στην ενεργειακή μετάβαση, καθώς τα πλοία αυτά μπορούν να μεταφέρουν LPG, αμμωνία, βουτάνιο, προπυλένιο και υγρoποιημένο CO2, πέραν του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), όπου έχουμε ήδη παρουσία. Ο μετασχηματισμός σε μία παραδοσιακή εταιρική δομή θα ενισχύσει την εταιρική μας διακυβέρνηση και έχει ως στόχο να καταστήσει την εταιρεία πιο ελκυστική επενδυτικά. Έχουμε δομήσει την εταιρεία με τρόπο που πιστεύουμε ότι θα προσελκύσει θεσμικούς επενδυτές, διευρύνοντας περαιτέρω την επενδυτική μας βάση και βελτιώνοντας τη ρευστότητα των συναλλαγών μας».


Latest News

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας