Με τις πωλήσεις του ομίλου να αυξάνονται οργανικά κατά 2,9% κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους σε περίπου 10,8 δις. ευρώ, η Henkel βελτίωσε τα μεγέθη της και στις δύο επιχειρησιακές μονάδες, Adhesive Technologies και Consumer Brands.

Στο πρώτο μισό του 2024, η Henkel σημείωσε ισχυρή αύξηση των οργανικών πωλήσεων και πολύ ισχυρή βελτίωση κερδών σε ένα ολοένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Έτσι, η εταιρεία συνεχίζει με επιτυχία την κερδοφόρα αναπτυξιακή της πορεία.

Karolina Markiewicz-Kuskowska (Henkel) στον ΟΤ: Πώς διαμορφώνουν οι πολυεθνικές τις τιμές

«Συνολικά, πετύχαμε πολύ καλές επιχειρηματικές επιδόσεις το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ακολουθούμε πιστά την στρατηγική μας και η δέσμευση μας για ουσιαστική ανάπτυξη αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα και επιτυχίες», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Henkel, Carsten Knobel.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, τα λειτουργικά κέρδη εμφάνισαν πολύ ισχυρή βελτίωση στα 1.610 εκατ. ευρώ (+28,4%), με το περιθώριο EBIT να σημειώνει σημαντική βελτίωση στο 14,9% (+340 μονάδες βάσης).

Τα κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS) αυξήθηκαν κατά περίπου ένα τρίτο στα 2,78 ευρώ, +32,9% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Η θετική εικόνα του ομίλου και οι πολύ καλές διαθέσιμες ταμειακές ροές, που υπολογίζονται περίπου στα 800 εκατ. ευρώ, βοήθησαν την εταιρεία να συνεχίσει να υλοποιεί το πρόγραμμα στρατηγικής ανάπτυξης.

Henkel: Θετικές προοπτικές και για την υπόλοιπη χρονιά

Ο όμιλος πέτυχε τα προβλεπόμενα κέρδη του οικονομικού έτους 2024 στα μέσα Ιουλίου:

–      Οργανική αύξηση των πωλήσεων: από 2.5% έως 4.5% (αμετάβλητες)

–      Προσαρμοσμένη απόδοση επί των πωλήσεων: 13,5% έως 14,5% (παλαιότερα: 13,0 έως 14,0%)

–      Προσαρμοσμένα κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS): Αύξηση της τάξεως του +20,0 έως +30,0 % σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες (παλαιότερα: +15,0 έως +25,0 %)

Οι βραχίονες

Η επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών (Adhesive Technologies) κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά σε κόλλες, στεγανωτικά και λειτουργικές επιστρώσεις.

Με την Consumer Brands, η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στους τομείς της περιποίησης μαλλιών, του πλυσίματος των ρούχων και του καθαρισμού του σπιτιού σε πολλές αγορές και κατηγορίες πολλών χωρών του κόσμου. Τα τρία κύρια εμπορικά σήματα της είναι η Loctite, το Persil και το Schwarzkopf.

Το οικονομικό έτος 2023, η Henkel σημείωσε πωλήσεις άνω των 21,5 δισεκατομμυρίων ευρώ και προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη περίπου 2,6 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι προνομιακές μετοχές Henkel είναι εισηγμένες στο γερμανικό Χρηματιστήριο βάσει του δείκτη DAX.

Η ελληνική παρουσία

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του 2023, ο κύκλος εργασιών της Henkle Ελλάς ανήλθε σε 93.813 ευρώ (2021: 95.151 ευρώ),
παρουσιάζοντας μείωση 1,4%. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 25.762 ευρώ (2021: 24.632) παρουσιάζοντας αύξηση 4,6 %. Ο δείκτης μεικτού περιθωρίου κέρδους (μεικτά κέρδη εκμετάλλευσης/ κύκλος εργασιών) ανήλθε σε 27% παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2021 όπου ανέρχεται σε 25,9%. Η αύξηση οφείλεται στην μείωση του κόστους πωλήσεων κατά μεγαλύτερο ποσοστό από την μείωση του κύκλου εργασιών. Τα άλλα έσοδα αυξήθηκαν κατά 25,4% και ανήλθαν σε 5.133 ευρώ (2021: 4.092 ευρώ).

Από την 1η Ιουνίου του 2024, καθήκοντα προέδρου της Henkel για την Ελλάδα και την Κύπρο ανέλαβε η Karolina Markiewicz-Kuskowska, συπληρωματικά στον ρόλο της, ως γενική διευθύντρια για την HCB (Henkel Consumer Brands), διαδεχόμενη τον Γιώργο Τσουνάκη, ο οποίος αποχώρησε στις 30 Ιουνίου 2024, στο πλαίσιο της συνταξιοδότησής του, μετά από 27 χρόνια επιτυχημένης θητείας και εξαιρετικής προσφοράς από διάφορες θέσεις ευθύνης στη Henkel Hellas.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις