Η HMD, η εταιρεία που έχει υπό την ιδιοκτησία της το γνωστό φινλανδικό brand κινητών τηλεφώνων Nokia, κυκλοφόρησε την Τετάρτη ένα τηλέφωνο με την επωνυμία Barbie που έχει τη δυνατότητα να κάνει κλήσεις, να δέχεται μηνύματα, αλλά δεν διαθέτει άλλες εφαρμογές διαδικτύου ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ξεχωρίζει για την κλασική σχεδίαση «flip».

Nokia: Βουτιά μετοχής 8% μετά τις χαμηλότερες πωλήσεις τριμήνου από το 2015

Το HMD Barbie Phone είναι μια ζεστή ροζ συσκευή που φέρει το λογότυπο «Barbie» στο πίσω μέρος του, θυμίζοντας την εμβληματική συλλογή κούκλων μόδας.

Η τηλεφωνική συσκευή είναι διαθέσιμη για αγορά στο Ηνωμένο Βασίλειο από την Τετάρτη, με λιανική τιμή 99 λίρες στερλίνες (130,74 δολάρια)

Είναι το αποτέλεσμα μιας συνεργασίας της HMD με τη Mattel, τον γίγαντα της βιομηχανίας παιχνιδιών που βρίσκεται πίσω από το franchise Barbie, και ο οποίος παράγει και εμπορεύεται παιχνίδια και αξεσουάρ Barbie από το 1959.

Η τηλεφωνική συσκευή είναι διαθέσιμη για αγορά στο Ηνωμένο Βασίλειο από την Τετάρτη, με λιανική τιμή 99 λίρες στερλίνες (130,74 δολάρια). Ένα λανσάρισμα σχεδιάζεται και για τις ΗΠΑ «σύντομα», σύμφωνα με την HMD, η οποία πρόσθεσε ότι θα αποκαλύψει ακριβείς λεπτομέρειες του λανσαρίσματος αυτού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σε αντίθεση με τα σημερινά smartphone που είναι συνδεδεμένα στο Διαδίκτυο, το τηλέφωνο Barbie της HMD δεν έχει δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο.

Η εταιρεία επιδιώκει να επωφεληθεί από μια αναδυόμενη τάση τα τελευταία χρόνια μεταξύ των καταναλωτών κυρίως της γενιάς Gen Z, που αγκαλιάζουν τα λεγόμενα “ανόητα” τηλέφωνα, τα οποία δεν διαθέτουν internet και προσφέρουν μόνο βασικές λειτουργίες κειμένου, κλήσεων και κάμερας.

Ψηφιακή αποτοξίνωση με…Βarbie

Η έννοια της «ψηφιακής αποτοξίνωσης» έχει γίνει πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να περιορίσουν τις επιβλαβείς επιπτώσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή τους ζωή.

«Στον γρήγορο ψηφιακό μας κόσμο, μπορεί συχνά να νιώθουμε ότι το διαδικτυακό buzz δεν σταματά ποτέ», δήλωσε ο Lars Silberbauer, επικεφαλής μάρκετινγκ της HMD, σε δήλωση την Τετάρτη.

«Αυτό το τηλέφωνο σάς ενθαρρύνει να εγκαταλείψετε το smartphone σας σε περιόδους που θέλετε απλώς λιγότερη περιήγηση και περισσότερη διασκέδαση, όλα με τη βοήθεια μιας αληθινής πολιτιστικής εικόνας, της Barbie».

Το τηλέφωνο Barbie είναι εξοπλισμένο με κάμερα 0,3 megapixel, μαζί με φακό φλας για τη λήψη εικόνων «στυλ Y2K», σύμφωνα με την HMD. Κατά τη λήψη μιας φωτογραφίας, οι χρήστες μπορούν να προσθέσουν ένα πλαίσιο κάμερας Barbie για να περιηγηθούν στις φωτογραφίες τους.

Η συσκευή θα πωλείται επίσης με ένα ροζ κάλυμμα Barbie, καθώς και δύο εναλλάξιμα πίσω καλύμματα, ενώ θα συνοδεύεται με αυτοκόλλητα με θέμα την Barbie και λουράκι τηλεφώνου με παστέλ χάντρες.

Η HMD και η Mattel ελπίζουν να εκμεταλλευτούν τη διαφημιστική εκστρατεία που κέρδισε το κοινό γύρω από το franchise της Barbie μετά την τεράστια επιτυχία της  κινηματογραφικής ταινίας «Barbie» του 2023.

Η επιτυχημένη ταινία, στην οποία συμμετείχαν οι πρωταγωνιστές Μάργκοτ Ρόμπι, Ράιαν Γκόσλινγκ και Γουίλ Φέρελ, απέσπασε 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια στο box office, καθιστώντας την την ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις του 2023.

Παρά την κυκλοφορία του τηλεφώνου που έφτασε περισσότερο από ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία της ταινίας, η ερευνητική εταιρεία CCS Insight προβλέπει υποσχόμενες πωλήσεις για τη συσκευή. Υπολογίζει ότι η HMD θα πουλήσει 400.000 μονάδες του τηλεφώνου Barbie της στο Ηνωμένο Βασίλειο φέτος.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία