Ο κλάδος fast food γνωρίζει μια πτώση καθώς οι πελάτες, κυρίως χαμηλότερων εισοδημάτων, κόβουν δραστικά τις δαπάνες . Έτσι οι όμιλοι του κλάδου προσπαθούν να σκαρφιστούν κάτι διαφορετικό, κάτι ελκυστικό για να δελεάσουν τον καταναλωτή. Έτσι η Pizza Hut αποφάσισε να προσφέρει σε μερικές πόλεις στους πελάτες της που μετακομίζουν κάτι περισσότερο μέσω της συσκευασίας της.

Η αλυσίδα πίτσας προσφέρει ένα ειδικό κουτί πίτσας που μετατρέπεται σε τραπέζι μινιατούρα, με παραγγελία μιας μεγάλης πίτσας σε κανονικές τιμές σε συγκεκριμένα καταστήματά της στις ΗΠΑ. Αφού συμβουλεύτηκε την εταιρεία ενοικίασης φορτηγών Penske Truck Rental, η Pizza Hut κατέληξε σε τρεις πόλεις που αναδεικνύονται κορυφαίοι προορισμοί μετακόμισης.

Μέση Ανατολή: 100 απολύσεις σε KFC – Pizza Hut μετά το μποϊκοτάζ καταναλωτών

Οι επωνυμίες προσφέρουν συχνά πολύβουες καμπάνιες μάρκετινγκ για να προσελκύσουν την προσοχή, ειδικά όταν συνδέονται με σημαντικές γιορτές ή εκδηλώσεις. Και με τη μητρική εταιρεία Yum Brands να αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα που μειώνουν τα έσοδα στη βιομηχανία fast food, η Pizza Hut επιδιώκει να ενισχύσει τις πωλήσεις ακόμη και όταν οι πελάτες απομακρύνονται.

Οι πωλήσεις της Pizza Hut σε φυσικά καταστήματα μειώθηκαν κατά 3% το δεύτερο τρίμηνο. Οι Pizza Hut και Yum Brands δεν είναι ο μόνος όμιλος με πρόβλημα άγρας πελατών: τα McDonald’s, Starbucks, Burger King και Wendy’s έχουν αναφέρει πρόσφατα λιγότερη κίνηση και χαμηλότερες συνολικές πωλήσεις.

Το τραπεζάκι της Pizza Hut

Το υλικό του κουτιού από κυματοειδές χαρτόνι διπλώνει ώστε να σχηματίσει βάση που μπορεί να υποστηρίξει ένα κουτί πίτσας. Το κουτί του τραπεζιού είναι διαθέσιμο μόνο μέσω παραλαβής από κατάστημα. Η Pizza Hut συνέδεσε την τελευταία της προσφορά με την ιδέα να παραγγείλει ο πελάτης πίτσα κατά τη μετακόμιση.

«Πολλοί μπορεί να κατανοήσουν το χάος που συνεπάγεται η μετακόμιση και το τελευταίο πράγμα για το οποίο θέλετε να ανησυχείτε είναι να ξεπακετάρετε για να απολαύσετε ένα γεύμα που έχετε κερδίσει με κόπο στο τέλος μιας κουραστικής μέρας», ανέφερε η διευθύντρια μάρκετινγκ της Pizza Hut, Μελίσα Φριμπ, σε ανακοίνωση.

Η Pizza Hut έχει επίσης κίνητρο να ανταγωνιστεί άλλες αλυσίδες όπως η Papa John’s και η Dominos. Γύρω στην Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η εταιρεία ξεκίνησε μια καμπάνια «Goodbye Pies», η οποία επέτρεπε στους πελάτες να παραγγείλουν δωρεάν παράδοση Pizza Hut στη διεύθυνση ενός πρώην. Και τον περασμένο Δεκέμβριο, η εταιρεία κυκλοφόρησε το χαλάκι εισόδου «Reverse Delivery», στο οποίο οι πελάτες μπορούσαν να δωρίσουν μια δωρεάν πίτσα στον ντελιβερά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή