Αυξημένα κατά 7% εμφανίζονται το α’ εξάμηνο του 2024 τα έσοδα της AustriaCard Holdings στα 192 εκατ. ευρώ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα συγκεκριμένα οικονομικά αποτελέσματα καθορίσθηκαν από τον σχεδόν τετραπλασιασμό των εσόδων του τομέα Τεχνολογιών Ψηφιακού Μετασχηματισμού και την ανάπτυξη στον τομέα Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Εγγράφων.

«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% – Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου

Tα έσοδα τα οποία προέρχονται από τον γεωγραφικό τομέα της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 14,2% φτάνοντας τα 121,6 εκατ. ευρώ, και τα έσοδα του γεωγραφικού τομέα της Τουρκίας, Μέσης Ανατολής και Αφρικής αυξήθηκαν κατά 24,5% στα 37,5 εκατ. ευρώ, υποστηρίζοντας περαιτέρω την αύξηση εσόδων του Ομίλου.

Το βελτιωμένο μείγμα πωλήσεων οδήγησε σε αύξηση του μικτού κέρδους κατά 10,1% στα 48,8 εκατ. και το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 25,4% έναντι 24,7% την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

Η σύνθεση του μείγματος πωλήσεων, με την μεγάλη αύξηση της συμμετοχής του τομέα τεχνολογίας, σε συνδυασμό με την συγκράτηση του λειτουργικού κόστους, ενίσχυσαν σημαντικά τη λειτουργική κερδοφορία οδηγώντας σε αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 11,2%, στα € 28,8 εκατ. και σε περιθώριο κέρδους 15,0%.

Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 11,2 εκατ. ευρώ και το περιθώριο διαμορφώθηκε σε 5,9%.

Σύμφωνα με την AustriaCard, η εταιρεία βρίσκεται σε πορεία επίτευξης ή υπέρβασης των προβλέψεων για το 2024.

Επιτάχυνση της ανάπτυξης το β’ τρίμηνο

Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου AustrianCard Holdings Μανώλης Κόντος, σημείωσε: «Σύμφωνα με τις προοπτικές που είχαμε επισημάνει στην δημοσίευση των αποτελεσμάτων του Α’ Τρίμηνου 2024, η ανάπτυξη μας επιταχύνθηκε σημαντικά στην διάρκεια του δεύτερου τρίμηνου, που παρουσίασε αύξηση εσόδων κατά περίπου 13%, οδηγώντας το Α’ Εξάμηνο του 2024 σε αύξηση των εσόδων κατά 7% και ακόμη μεγαλύτερη αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 11,2%. Η στρατηγική μας για τη μετεξέλιξη της εταιρείας σε έναν πάροχο λύσεων τεχνολογίας υλοποιείται ήδη, με τα έσοδα του εν λόγω τομέα να μεγεθύνονται κατά 4 φορές, φτάνοντας τα 16,3 εκατ. ευρώ έναντι 4,4 εκατ. ευρώ το Α΄ Εξάμηνο του 2023.

» Αύξηση επιτεύχθηκε επίσης στον τομέα Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Εγγράφων, ενώ ο τομέας Secure Chip & Payment Solutions κατέγραψε μικρή μείωση, λόγω της διακοπής της χαμηλού περιθωρίου κέρδους δραστηριότητας χονδρικής πώλησης chip modules, και της απόφασής μας να επικεντρωθούμε στην πώληση ολοκληρωμένων λύσεων έξυπνων καρτών.

» Συνεχίζουμε την επέκτασή μας στην Τουρκία, Μέση Ανατολή και Αφρική, ένα γεωγραφικό τομέα από τον οποίο έχουμε υψηλές προσδοκίες ανάπτυξης, διατηρώντας παράλληλα την ηγετική θέση μας σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε , καθώς και στις Challenger/Neo Banks, όπου πιο εξελιγμένα προϊόντα μας όπως οι μεταλλικές κάρτες πληρωμών, αποδεικνύονται ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για τους B2B πελάτες μας που αναζητούν διαφοροποίηση και καινοτομία στις προσφερόμενες υπηρεσίες τους.

» Επιβεβαιώνουμε ότι βρισκόμαστε σε πορεία επίτευξης ή υπέρβασης της πρόβλεψής μας για το οικονομικό έτος 2024, δηλαδή αύξηση εσόδων κατά 10% και αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 12%,ως αποτέλεσμα των ενισχυμένων λειτουργικών συνεργειών και του βελτιωμένου μείγματος πωλήσεών μας με κύρια κατεύθυνση προς τις τεχνολογίες ψηφιακού μετασχηματισμού».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Εκπτώσεις: Οκτώ στις δέκα επιχειρήσεις είχαν μικρότερο ή ίδιο τζίρο σε σχέση με πέρυσι
Επιχειρήσεις |

«Άσφαιρες» οι εκπτώσεις: Οκτώ στις δέκα επιχειρήσεις είχαν μικρότερο ή ίδιο τζίρο με πέρυσι

Κάθε πέρσι και καλύτερα για τις εισπράξεις – Απαισιοδοξία στον εμπορικό κόσμο - Τι αποκαλύπτει η έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών για τις θερινές εκπτώσεις