Όταν η Χίλαρι Σάπερ, μετά το σύντομο πέρασμά της από τη θέση του CEO της Savage x Fenty, αναλάβει σε λίγες ημέρες τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Victoria’s Secret & Co., θα βρει μια εταιρεία που εξακολουθεί να παλεύει με την πτώση, αλλά βρίσκεται σε ανοδική πορεία σε πολλές μετρήσεις.

Ο κορυφαίος παίκτης στην αγορά εσωρούχων ικανοποίησε ή ξεπέρασε τις προσδοκίες του ίδιου και πολλών αναλυτών για το δεύτερο τρίμηνο και ανέβασε ελαφρώς τις προοπτικές του. Με βάση εξισωμένες συγκρίσεις 52 εβδομάδων σε σχέση με το προηγούμενο έτος, η εταιρεία αναμένει τώρα ότι οι καθαρές πωλήσεις για το σύνολο του έτους θα μειωθούν μόλις περίπου 1% – πρόκειται για καλύτερη εκτίμηση από το παρελθόν- και ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη θα κυμανθούν μεταξύ 275 και 300 εκατ. δολαρίων, σε σχέση με την προηγούμενη εκτίμηση για 250 έως 275 εκατ. δολάρια.

Πόλεμος Victoria’s Secret και Ριάνα: Για τα μάτια της Χίλαρι Σάπερ

Victoria’s Secret: Πού βασίζονται οι θετικές προοπτικές

Αν και εξακολουθεί να είναι ηγέτης στα είδη ένδυσης, η εταιρεία δήλωσε ότι ο κλάδος ομορφιάς της συνεχίζει να είναι η κατηγορία με τις καλύτερες επιδόσεις, αναφέροντας τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης. Τα νεότερα εμπορεύματα στα σουτιέν και τα εσώρουχα πούλησαν καλά στο τρίμηνο, ενώ «αρκετά παλαιότερα, παλαιά στυλ» είτε διακόπηκαν είτε πουλήθηκαν λιγότερο, σύμφωνα με το σχόλιο της εταιρείας για τα κέρδη.

«Οι τάσεις συνεχίζουν να βελτιώνονται», ανέφεραν οι αναλυτές της Wells Fargo με επικεφαλής τον Ike Boruchow στο Retail Dive, σημειώνοντας ότι η ζήτηση αυξήθηκε τον Ιούλιο, ενώ τον τρέχοντα μήνα Αύγουστο οι πωλήσεις σε συγκεκριμένους κωδικούς δείχνουν να τροφοδοτούνται από το ρεύμα back-to-school.

Παρά την ηγετική της θέσης στα είδη ένδυσης, η Victoria’s Secret τόνισε πως ο κλάδος ομορφιάς της συνεχίζει να είναι η κατηγορία με τις καλύτερες επιδόσεις, αναφέροντας τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης.

Victoria’s Secret Fashion Show, η επιστροφή

Η εταιρεία σημείωσε ότι το γ’ τρίμηνο θα επιστρέψει το Victoria’s Secret Fashion Show και προανήγγειλε ένα «σημαντικό λανσάρισμα αθλητικών ειδών VSX». Ίσως εν μέρει αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μέρος της βελτίωσης του έτους θα έρθει στο τρίτο τρίμηνο: Η εταιρεία προβλέπει ότι οι καθαρές πωλήσεις του τρίτου τριμήνου θα είναι αυξημένες κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό σε σχέση με τα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια του περασμένου έτους.

Ωστόσο, ενώ οι πωλήσεις επεκτείνονται, οι επιδόσεις του β’ τριμήνου «συνεχίζουν μια μακρά σειρά πτώσεων, γεγονός που σημαίνει ότι από την ίδια περίοδο του 2019 μέχρι πρόσφατα, οι πωλήσεις της Victoria’s Secret κατά το β’ τρίμηνο είναι μειωμένες κατά 20,6%», τόνισε και ο διευθύνων σύμβουλος της GlobalData Neil Saunders.

Οι αναλυτές της BMO Capital Markets, με επικεφαλής τον Simeon Siegel, ο οποίος πιστεύει εδώ και καιρό ότι η Victoria’s Secret «υποαποδίδει με υπερβολικές πωλήσεις», σημείωσαν την πρόοδο με τα μικτά περιθώρια κέρδους. Αν και εξακολουθούν να είναι κάτω από τους μέσους όρους του κλάδου, αυτό αντανακλά διαρθρωτικές βελτιώσεις στην επιχείρηση, δήλωσε ο Siegel σε σημείωμα πελάτη την Τετάρτη.

Η Victoria’s Secret «τελικά πουλάει λιγότερα και χρεώνει περισσότερα, και βλέπουμε ουσιαστική και συνεχή άνοδο από εδώ και πέρα», κατέληξε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή