
Ακολουθώντας τα τολμηρά βήματα των ελληνικών αλυσίδων καφέ, όπως η Mikel, η Coffee Island, η Coffee Lab κ.ά. φιλόδοξα σχέδια επέκτασης στις απαιτητικές αγορές του εξωτερικού έχουν και οι εκπρόσωποι του κλάδου της ταχείας εστίασης.
Ακρίβεια: Φαγητό στο σπίτι ή στο χέρι ακόμα και στις διακοπές
Με εφόδιο στις αποσκευές τους την τεχνογνωσία που έχουν αποκομίσει εντός των τειχών επιχειρούν «ξεκλειδώσουν» νέες χώρες, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα το δίκτυό τους στην Ελλάδα. Κατά βάση το μοντέλο ανάπτυξης που επιλέγεται είναι το ίδιο με αυτό που υιοθετείται και στην εγχώρια αγορά, ήτοι το franchise (δικαιόχρηση).
Γρηγόρης
Την ώρα που η Γρηγόρης, η αλυσίδα του επιχειρηματία Βλάσση Γεωργάτου, σε συνεργασία με τον όμιλο Κοπελούζου ετοιμάζονται να παρουσιάσουν την ανανεωμένη Αίγλη στο Ζάππειο, στην οποία φιλοδοξούν να ξαναδώσουν την χαμένη… αίγλη της, η αλυσίδα συνεχίζει να αναπτύσσεται στο εξωτερικό.
Συγκεκριμένα πριν λίγες μέρες άνοιξαν δύο νέα καταστήματα σε Κύπρο (Λάρνακα) και Ρουμανία (Βουκουρέστι).
Πρόκειται για το 5ο κατάστημα Γρηγόρης στην πόλη της Λάρνακας και το 9ο στην Κύπρο, επιβεβαιώνοντας έτσι τη δυναμική ανάπτυξη του brand και τη σταδιακή εδραίωσή του στη χώρα σαν ένα μεγάλο ελληνικό franchise στον κλάδο του καφέ και του φαγητού.
Το νέο κατάστημα της Γρηγόρης στο Βουκουρέστι είναι το 4ο σημείο της αλυσίδας στη Ρουμανία και το επόμενο διάστημα η παρουσία του brand στη χώρα αναμένεται να ενδυναμωθεί λόγω της συνεργασίας Master franchise που έχει ξεκινήσει.
Με πάνω από 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, η Γρηγόρης συνεχίζει να αναπτύσσεται κατέχοντας σήμερα την 10η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.
Goody’s
Στην περαιτέρω επέκταση της παρουσίας των σημάτων του ομίλου Goody’s σε ευρύτερες γεωγραφικές ζώνες ενδιαφέροντος με τη σύναψη συνεργασιών με στρατηγικούς εταίρους, προσβλέπει η διοίκηση της Vivartia υπό τον Θανάση Παπανικολάου.
Ο όμιλος Goody’s, που περιλαμβάνει εκτός από την ομώνυμη αλυσίδα και τις εταιρείες Everest, Flocafé και La Pasteria, διαθέτει παρουσία σε χώρες των Βαλκανίων, της Ανατολικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, μέσω της σύναψης συμφωνιών Master Franchise.
Τον Σεπτέμβριο του 2022 και μετά από απουσία σχεδόν επτά ετών, η Goody’s επέστρεψε στην κυπριακή αγορά ανοίγοντας κατάστημα στη Λεμεσό.
Η αλυσίδα, μέλος του ομίλου Vivartia, επανήλθε στην τοπική αγορά από Κύπριους ιδιώτες επενδυτές, με πλάνα για άνοιγμα έως και δέκα καταστημάτων μέσα στα επόμενα χρόνια.
Ήδη από τον Ιούνιο εφέτος λειτουργεί δεύτερο κατάστημα Goody’s Burger House στη Λευκωσία, στο εμπορικό κέντρο Mall of Cyprus, ενώ ετοιμάζεται και για το τρίτο της κατά σειρά σημείο, αυτή τη φορά στην Πάφο.
Θυμίζουμε ότι το πρώτο κατάστημα Goody’s στην Κύπρο είχε λειτουργήσει το 1997. Μετά από 18 χρόνια και συγκεκριμένα το 2015, η αλυσίδα αποχώρησε από το νησί λόγω οικονομικών προβλημάτων της εταιρείας που είχε την ευθύνη των εμπορικών σημάτων. Τότε λειτουργούσαν στην Κύπρο συνολικά πέντε εστιατόρια Goody’s.
Επιπλέον Goody’s Burger House λειτουργεί στο Ριάντ στη Σαουδική Αραβία, καθώς και στην πόλη Suceava της Ρουμανίας, με στόχο τη σταδιακή επέκταση στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.
Chillbox
Λίγους μήνες μετά τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος Chillbox στη Τζέντα, στο μεγαλύτερο mall της Σαουδικής Αραβίας, το «Jeddah Park», η αλυσίδα frozen yogurt και παγωτού άνοιξε και νέο κατάστημα, αυτή τη φορά στην καρδιά της πόλης, στο εμπορικό κέντρο «AlAndalus Mall».
Υπενθυμίζεται ότι η Chillbox, που δημιουργήθηκε από το 2012 από την Παγωτά Δωδώνη, εξαγοράστηκε πριν τέσσερα χρόνια εν μέσω πανδημίας από τη βιομηχανία παγωτού Kayak, με τους νέους ιδιοκτήτες να εξετάζουν την επέκταση της αλυσίδας παγωμένου γιαουρτιού σε Αυστραλία, Ρουμανία και Κύπρο.
The Big Bad Wolf
Με παρουσία στην Κύπρο από τον Φεβρουάριο του 2022 η αλυσίδα εστίασης The Big Bad Wolf – Souvlaki & Burger έχει υπογράψει συμφωνία συνεργασίας με την εταιρεία Greek Souvlaki Cyprus Ltd. για την παραχώρηση του δικαιώματός λειτουργίας και ανάπτυξης του “The Big Bad Wolf – Souvlaki & Burger Bar” στη μεγαλόνησο. Αυτή τη στιγμή διαθέτει τρία καταστήματα σε Λευκωσία (Στρόβολος), Λάρνακα και Λεμεσό.


Latest News

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Οι 9 τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς λιανικού εμπορίου τροφίμων την επόμενη πενταετία
Η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη, με αβεβαιότητα γύρω από τις παγκόσμιες εμπορικές ροές, σύμφωνα με το ΕΒΕΠ

Mega-deal της Metlen με την Glenfarne για υβριδικό έργο ΑΠΕ στη Χιλή
Η συνολική αξία της συναλλαγής συμφωνήθηκε στα 815 εκ. δολάρια, στη βάση συγκεκριμένων χρηματοδοτικών όρων και αναπροσαρμογών

Η ελληνική σταδιοδρομία της Unilever – Από την «Ελαϊς» σε hub για 14 χώρες
Η Unilever Hellas είναι μία από τις λίγες πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα, που συνεχίζουν να έχουν παραγωγική δραστηριότητα μετά από τα χρόνια της οικονομικής κρίσης

Ψάχνουν… χρυσάφι στον Ασπρόπυργο - Ο «πυρετός» επενδύσεων σε logistics και το αγκάθι
Εκτοξεύθηκαν οι τιμές των οικοπέδων στον Ασπρόπυργο – Τα projects για τη δημιουργία logistics που μεταμορφώνουν την περιοχή

VIDCAST – BizSound: Το marketplace όλης της Ελλάδας | Η ιστορία του SHOPFLIX
Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενούμε τον νέο CEO της SHOPFLIX, Γιάννη Στάθη. Συζητάμε για τα νέα καθήκοντα και για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας.

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

ΚΕΕΕ: Η υπεραπόδοση τους πλεονάσματος πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία
Κάθε μέτρο ενίσχυσης της μικρομεσαίας τάξης μας βρίσκει σύμφωνους, λέει ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Γιάννης Βουτσινάς

Χατζηθεοδοσίου: Θετικά τα μέτρα στήριξης, αλλά δεν ακούσαμε τίποτα για τις ΜμΕ
Η αγορά περιμένει με αγωνία βελτιώσεις στον φορολογικό νόμο και στοχευμένα μέτρα που θα ενισχύουν την προσπάθεια βιωσιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, δηλώνει ο κ. Χατζηθεοδοσίου