Μπουλντόζες πριν την εκπνοή του 2024 θα επιδιώξει να βάλει στο Θριάσιο Πεδίο η Goldair, στον απόηχο της συμφωνίας που ετοιμάζεται να κλείσει με την κρατική αναπτυξιακή τράπεζα των ΗΠΑ, DFC.

Goldair Cargo Romania: Νέα συνεργασία με SARKKROM για Logistics στην Ρουμανία

Απαραίτητη ωστόσο προϋπόθεση είναι να «τρέξουν» το συντομότερο δυνατόν οι αδειοδοτικές διαδικασίες και να μην προκύψουν νέες καθυστερήσεις που θα εμποδίσουν την έναρξη του project.

Αυτό αναφέρει μιλώντας στον OT ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου Goldair, Καλλίνικος Καλλίνικος, τονίζοντας ότι το έργο έχει ωριμάσει σε σημαντικό βαθμό χάρη στις κοπιώδεις προσπάθειες που έγιναν όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Στο Θριάσιο Πεδίο θα δημιουργηθεί σιδηροδρομικό terminal (σταθμός) που θα συνδεθεί με το εθνικό δίκτυο, με δυνατότητα μεταφοράς και διακίνησης τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου εμπορευματοκιβωτίων τον χρόνο.

Το project στο Θριάσιο

Ο κ. Καλλίνικος υπογραμμίζει ότι πρόκειται για ένα σημαντικό project για ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα που θα δώσει ώθηση στις συνδυασμένες μεταφορές αφού πέρα από σύγχρονους χώρους αποθήκευσης 235.000 τ.μ θα δημιουργηθεί σιδηροδρομικό terminal (σταθμός) που θα συνδεθεί με το εθνικό δίκτυο, με δυνατότητα μεταφοράς και διακίνησης τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου εμπορευματοκιβωτίων τον χρόνο.

Το deal με την DFC

Επισημαίνει ακόμη ότι η επικείμενη συμφωνία με τους Αμερικανούς της DFC αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στις δυνατότητες και τις προοπτικές της εταιρείας που διοικεί ενώ τονίζει ότι οι συζητήσεις των δυο πλευρών ξεκίνησαν μετά την πολύ καλή συνεργασία που ανέπτυξαν στο πλαίσιο της διεκδίκησης της παραχώρησης του λιμένα Βόλου.

Υπολογίζεται ότι η συνολική επένδυση Θριάσιο Ι θα ξεπεράσει τα 300 εκατ. ευρώ, με την τραπεζική χρηματοδότηση να αγγίζει τα 240 εκατ. ευρώ και τα ίδια κεφάλαια να ανέρχονται σε περίπου 60 εκατ. ευρώ.

Βουλή: Υπερψηφίστηκε η τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης για το Θριάσιο

Υπενθυμίζεται ότι η δημιουργία του πρώτου logistics hub της χώρας από το σχήμα ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair επανεκκίνησε το 2022, με την υπογραφή της τροποποιημένης σύμβασης παραχώρησης και μετά από επίπονες διαπραγματεύσεις με την Κομισιόν.

Με την ολοκλήρωσή του το Κέντρο φιλοδοξεί να καταστήσει την χώρα μας το επίκεντρο των συνδυασμένων μεταφορών και αποθήκευσης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Το λιμάνι του Βόλου

Κληθείς να σχολιάσει το διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου, ο κ. Καλλίνικος επισημαίνει ότι βρίσκονται εν αναμονή του ελέγχου του φακέλου από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, μετά την προσφυγή της εταιρείας που έγινε δεκτή από το ΣτΕ κατά της κατακύρωσης του διαγωνισμού στον ΟΛΘ.

Να σηειωθεί ότι η κοινοπραξία Goldair Cargo – Goldair Handlin ανακηρύχθηκε Επιλαχόντας Προτιμητέος Επενδυτής  στον διαγωνισμό για την απόκτηση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ακίνητα
Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Ακίνητα |

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές

Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σπίτι μου 2: Οι αγοραστές δεν τσιμπάνε πια με τα σπίτια «χρέπια» – Καμπανάκι για στρέβλωση της αγοράς
Ακίνητα |

Σπίτι μου 2: Οι αγοραστές δεν τσιμπάνε πια με τα σπίτια «χρέπια» – Καμπανάκι για στρέβλωση της αγοράς

Το πολυδιαφημισμένο «Σπίτι μου 2» ενέτεινε τη στρέβλωση στην αγορά ακινήτων υποστηρίζουν αναλυτές. Πλέον πολλοί αγοραστές δεν είναι διατεθειμμένοι να πληρώσουν εξωφρενικά ποσά για σπίτια «χρέπια».