
Η επένδυση σε περιεχόμενο υψηλού επιπέδου αποδίδει καρπούς και φέρνει περισσότερα έσοδα στα ταμεία. Ο λόγος για την αγορά της τηλεοπτικής διαφήμισης, η οποία κερδίζει έδαφος και μάλιστα με γοργούς ρυθμούς τη φετινή σεζόν.
Τηλεόραση: Ακλόνητη βασίλισσα της διαφήμισης
Ελληνικές σειρές μυθοπλασίας υψηλής ποιότητας, κινηματογραφικές ταινίες από τον μαγικό κόσμο του Χόλυγουντ που έσπασαν ταμεία αλλά και πλούσια αθλητικά δράση από τις κορυφαίες ευρωπαϊκές διοργανώσεις συνθέτουν το τρίπτυχο για την προσέλκυση περισσότερης διαφήμισης στην ελληνική τηλεόραση.
Ποιοτικά προγράμματα
Παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο για μια ιδιαίτερη παραγωγική χρονιά για τα τηλεοπτικά κανάλια, τα οποία δίνουν περισσότερο χώρο σε ποιοτικά προγράμματα που έχουν απήχηση στο τηλεοπτικό κοινό.
Εκτιμάται ότι η διαφημιστική δαπάνη καταγράφει άνοδο κατά το πρώτο εξάμηνο άνω του 12% στα ιδιωτικά κανάλια ενώ αντίστοιχη δυναμική εμφάνισαν και οι καλοκαιρινές μήνες.
Η άνοδος υπολογίζεται ότι υπερβαίνει το 13% εάν συμπεριληφθούν τα κανάλια της ΕΡΤ και οι περιφερειακοί σταθμοί.
Με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης «τρέχει» η διαφημιστική δαπάνη των καθαριστικών και του καφέ, σε αντίθεση με τις κατηγορίες των προϊόντων για την φροντίδα της γυναικείας ομορφιάς και της προσωπικής φροντίδας.
Η αύξηση της αγοράς αποδίδεται αφενός στις σημαντικές επενδύσεις των τηλεοπτικών σταθμών σε υψηλού επιπέδου περιεχόμενο που προσελκύουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών καθώς και στις σημαντικές αποδόσεις της διαφημιστικής επένδυσης στην τηλεόραση για τους διαφημιζόμενους.
Η τηλεόραση χάρη στη δύναμη της εικόνας παραμένει ένα ιδιαίτερα ελκυστικό προϊόν για τους διαφημιζόμενους
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, παράγοντες της αγοράς να έχουν αναπροσαρμόσει την εκτίμησή τους για ετήσια αύξηση της τηλεοπτικής διαφημιστικής αγοράς για το 2024 σε ποσοστά άνω του 10%.
Η τηλεόραση χάρη στη δύναμη της εικόνας παραμένει ένα ιδιαίτερα ελκυστικό προϊόν για τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι αναζητούν την προσφορότερη πλατφόρμα για να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Και να περάσουν το μήνυμα τους σε όσο το δυνατόν περισσότερο κοινό και με τον πλέον άμεσο τρόπο.


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025