Η επένδυση σε περιεχόμενο υψηλού επιπέδου αποδίδει καρπούς και φέρνει περισσότερα έσοδα στα ταμεία. Ο λόγος για την αγορά της τηλεοπτικής διαφήμισης, η οποία κερδίζει έδαφος και μάλιστα με γοργούς ρυθμούς τη φετινή σεζόν.
Τηλεόραση: Ακλόνητη βασίλισσα της διαφήμισης
Ελληνικές σειρές μυθοπλασίας υψηλής ποιότητας, κινηματογραφικές ταινίες από τον μαγικό κόσμο του Χόλυγουντ που έσπασαν ταμεία αλλά και πλούσια αθλητικά δράση από τις κορυφαίες ευρωπαϊκές διοργανώσεις συνθέτουν το τρίπτυχο για την προσέλκυση περισσότερης διαφήμισης στην ελληνική τηλεόραση.
Ποιοτικά προγράμματα
Παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο για μια ιδιαίτερη παραγωγική χρονιά για τα τηλεοπτικά κανάλια, τα οποία δίνουν περισσότερο χώρο σε ποιοτικά προγράμματα που έχουν απήχηση στο τηλεοπτικό κοινό.
Εκτιμάται ότι η διαφημιστική δαπάνη καταγράφει άνοδο κατά το πρώτο εξάμηνο άνω του 12% στα ιδιωτικά κανάλια ενώ αντίστοιχη δυναμική εμφάνισαν και οι καλοκαιρινές μήνες.
Η άνοδος υπολογίζεται ότι υπερβαίνει το 13% εάν συμπεριληφθούν τα κανάλια της ΕΡΤ και οι περιφερειακοί σταθμοί.
Με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης «τρέχει» η διαφημιστική δαπάνη των καθαριστικών και του καφέ, σε αντίθεση με τις κατηγορίες των προϊόντων για την φροντίδα της γυναικείας ομορφιάς και της προσωπικής φροντίδας.
Η αύξηση της αγοράς αποδίδεται αφενός στις σημαντικές επενδύσεις των τηλεοπτικών σταθμών σε υψηλού επιπέδου περιεχόμενο που προσελκύουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών καθώς και στις σημαντικές αποδόσεις της διαφημιστικής επένδυσης στην τηλεόραση για τους διαφημιζόμενους.
Η τηλεόραση χάρη στη δύναμη της εικόνας παραμένει ένα ιδιαίτερα ελκυστικό προϊόν για τους διαφημιζόμενους
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, παράγοντες της αγοράς να έχουν αναπροσαρμόσει την εκτίμησή τους για ετήσια αύξηση της τηλεοπτικής διαφημιστικής αγοράς για το 2024 σε ποσοστά άνω του 10%.
Η τηλεόραση χάρη στη δύναμη της εικόνας παραμένει ένα ιδιαίτερα ελκυστικό προϊόν για τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι αναζητούν την προσφορότερη πλατφόρμα για να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Και να περάσουν το μήνυμα τους σε όσο το δυνατόν περισσότερο κοινό και με τον πλέον άμεσο τρόπο.
Latest News
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ
Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών η Goldman Sachs - Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]
Η Goldman Sachs, υποβαθμίζει την Eurobank – «Αγορά» συστήνει για ΕΤΕ, Πειραιώς
Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση η Motor Oil
Δωρεά 100.000 ευρώ στο πρόγραμμα Ανακαίνισης Σχολικών Κτιρίων «Μαριέτα Γιαννάκου»
Εκατοντάδες σχολικές μονάδες ανά την επικράτεια θα ανακαινιστούν ριζικά βελτιώνοντας τις συνθήκες για την περαιτέρω αναβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης