
Η επένδυση σε περιεχόμενο υψηλού επιπέδου αποδίδει καρπούς και φέρνει περισσότερα έσοδα στα ταμεία. Ο λόγος για την αγορά της τηλεοπτικής διαφήμισης, η οποία κερδίζει έδαφος και μάλιστα με γοργούς ρυθμούς τη φετινή σεζόν.
Τηλεόραση: Ακλόνητη βασίλισσα της διαφήμισης
Ελληνικές σειρές μυθοπλασίας υψηλής ποιότητας, κινηματογραφικές ταινίες από τον μαγικό κόσμο του Χόλυγουντ που έσπασαν ταμεία αλλά και πλούσια αθλητικά δράση από τις κορυφαίες ευρωπαϊκές διοργανώσεις συνθέτουν το τρίπτυχο για την προσέλκυση περισσότερης διαφήμισης στην ελληνική τηλεόραση.
Ποιοτικά προγράμματα
Παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο για μια ιδιαίτερη παραγωγική χρονιά για τα τηλεοπτικά κανάλια, τα οποία δίνουν περισσότερο χώρο σε ποιοτικά προγράμματα που έχουν απήχηση στο τηλεοπτικό κοινό.
Εκτιμάται ότι η διαφημιστική δαπάνη καταγράφει άνοδο κατά το πρώτο εξάμηνο άνω του 12% στα ιδιωτικά κανάλια ενώ αντίστοιχη δυναμική εμφάνισαν και οι καλοκαιρινές μήνες.
Η άνοδος υπολογίζεται ότι υπερβαίνει το 13% εάν συμπεριληφθούν τα κανάλια της ΕΡΤ και οι περιφερειακοί σταθμοί.
Με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης «τρέχει» η διαφημιστική δαπάνη των καθαριστικών και του καφέ, σε αντίθεση με τις κατηγορίες των προϊόντων για την φροντίδα της γυναικείας ομορφιάς και της προσωπικής φροντίδας.
Η αύξηση της αγοράς αποδίδεται αφενός στις σημαντικές επενδύσεις των τηλεοπτικών σταθμών σε υψηλού επιπέδου περιεχόμενο που προσελκύουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών καθώς και στις σημαντικές αποδόσεις της διαφημιστικής επένδυσης στην τηλεόραση για τους διαφημιζόμενους.
Η τηλεόραση χάρη στη δύναμη της εικόνας παραμένει ένα ιδιαίτερα ελκυστικό προϊόν για τους διαφημιζόμενους
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, παράγοντες της αγοράς να έχουν αναπροσαρμόσει την εκτίμησή τους για ετήσια αύξηση της τηλεοπτικής διαφημιστικής αγοράς για το 2024 σε ποσοστά άνω του 10%.
Η τηλεόραση χάρη στη δύναμη της εικόνας παραμένει ένα ιδιαίτερα ελκυστικό προϊόν για τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι αναζητούν την προσφορότερη πλατφόρμα για να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Και να περάσουν το μήνυμα τους σε όσο το δυνατόν περισσότερο κοινό και με τον πλέον άμεσο τρόπο.


Latest News

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη

Με 1,7 δισ. χτίζει εργοστάσια και αποθήκευση ενέργειας - Το deal με Κοπελούζο
Η ΔΕΗ ολοκληρώνει την απόκτηση του μεριδίου του Κοπελούζου στο CCGT Αλεξανδρούπολης - Οι νέες επενδύσεις για ευέλικτη παραγωγή συνολικής ισχύος περίπου 2,3 GW

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ Μ. Παρασκευή και Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Δωδώνη: Στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία με 110 εκατ. ευρώ η ηπειρώτικη γαλακτοβιομηχανία
Τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία αναλαμβάνουν τον δανεισμό, 95 εκατ. ευρώ, της «Δωδώνη» - Είσοδος με επώνυμο προϊόν στη φέτα για τους Αφούς Σαράντη

Παρελθόν ο Μαρινόπουλος από τη Marks & Spencer - Πέρασε στα χέρια του μητρικού ομίλου
Μονομετοχική πλέον η Marks & Spencer στην Ελλάδα - Μέσα σε ένα μόλις μήνα, άλλαξε το ΔΣ της εταιρείας - Εκτός ο Στέφανος Μαρινόπουλος

Κατασκευή φράγματος στον Ασωπό από τον όμιλο AKTOR
Το έργο είναι συμβατό με το Σχέδιο Διαχείρισης Λεκανών Απορροής Ποταμών του Υδατικού Διαμερίσματος Βόρειας Πελοποννήσου.