«’Επεσαν» οι υπογραφές της σύμβασης για την παραχώρηση της Μαρίνας Πύλου για 40 έτη.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ, η διαδικασία πραγματοποιήθηκε μεταξύ αφενός του Ελληνικού Δημοσίου και του ΤΑΙΠΕΔ και αφετέρου της εταιρείας ΜΑΡΙΝΑ ΠΥΛΟΥ Α.Ε. ως Παραχωρησιούχου και των μετόχων της, D MARINAS HELLAS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. και ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Α.Ε., έναντι ανταλλάγματος ύψους 1,5 εκατ. ευρώ κατ’ ελάχιστο.
Στην τελετή παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, Βασιλική Κουτσούκου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Δημήτρης Πολίτης, o Διευθύνων Σύμβουλος του Υπερταμείου, Γρηγόρης Δ. Δημητριάδης, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Υπερταμείου, Στέφανος Θεοδωρίδης, ο Regional Director Ελλάδος της D-Marin, Ιωάννης Κουτσοδόντης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΕΜΕΣ Α.Ε., Ευγένιος Δενδρινός.
Πώς θα γίνει η καταβολή
Η συνολική αξία της συμφωνίας περιλαμβάνει εφάπαξ καταβολή κατά την έναρξη της παραχώρησης και επιπλέον ποσοστό επί των ετήσιων ακαθάριστων εσόδων της Μαρίνας. Ο Παραχωρησιούχος εκτιμάται ότι θα υλοποιήσει τα επόμενα έτη επενδύσεις άνω των 10 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών και της επιχειρησιακής ικανότητας της Μαρίνας Πύλου.
Η Μαρίνα Πύλου βρίσκεται στο κεντρικό και βορειανατολικό τμήμα της παραλιακής ζώνης της πόλης της Πύλου, με δυνατότητα ελλιμενισμού περίπου 130 τουριστικών σκαφών με μήκος από 8 έως 30 μέτρα.
Κεφαλογιάννη: Ποιοτική ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος μας
Η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, δήλωσε: «Η σύμβαση για την παραχώρηση της Μαρίνας Πύλου επισφραγίζει την δέσμευση μας για την ποιοτική ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας, προσφέροντας υποδομές υψηλών προδιαγραφών και ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας διεθνώς. Η ανάπτυξη της Μαρίνας Πύλου εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό μας για το δίκτυο των μαρινών, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο προορισμό ιστιοπλοΐας και yachting στη Μεσόγειο αλλά και σε ένα σημαντικό παίκτη στην παγκόσμια αγορά του θαλάσσιου τουρισμού. Παράλληλα, στο Υπουργείο Τουρισμού, μέσω του σχεδιασμού του δικτύου των τουριστικών λιμένων, στοχεύουμε στη διασύνδεση των μαρινών με τα ιστορικά και πολιτιστικά αξιοθέατα της χώρας για την ενίσχυση και την διαφοροποίηση της τουριστικής εμπειρίας, την προσέλκυση υψηλού εισοδήματος τουριστών, την οικονομική ανάπτυξη των παράκτιων περιοχών και τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας στην ευρύτερη περιοχή».
ΤΑΙΠΕΔ: Η μαρίνα θα μεταμορφωθεί τα επόμενα χρόνια
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Δημήτρης Πολίτης, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι γιατί ένα επενδυτικό σχήμα με μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη και διαχείριση τουριστικών λιμένων αναλαμβάνει την αξιοποίηση της Μαρίνας Πύλου. Με σημαντικές επενδύσεις, η μαρίνα θα μεταμορφωθεί τα επόμενα χρόνια βελτιώνοντας αισθητά την εμπειρία των χρηστών και την ποιότητα του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, η οποία έχει καθιερωθεί ως ένας από τους σημαντικότερους προορισμούς στην Ελλάδα. Η αξιοποίηση της Μαρίνας Πύλου εντάσσεται στην προσπάθεια του ΤΑΙΠΕΔ για την ανάπτυξη ενός δικτύου τουριστικών λιμένων υψηλών προδιαγραφών στη Δυτική Ελλάδα με την αναβάθμιση υφιστάμενων, στην Πύλο και το Αργοστόλι, και τη δημιουργία νέων στην Κέρκυρα. Τα έργα αυτά θα προσφέρουν μεγάλα πολλαπλασιαστικά οφέλη στις τοπικές οικονομίας με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, την ανάδειξη των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της χώρας και την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων».
Θεοδωρίδης: Σχέδιο για τον θαλάσσιο τουρισμό
Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Υπερταμείου, Στέφανος Θεοδωρίδης, τόνισε: «Η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης για την αξιοποίηση της Μαρίνας Πύλου αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού στη χώρα μας με τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και την ποιοτική αναβάθμιση του εθνικού τουριστικού προϊόντος, από τον Όμιλο του Υπερταμείου. Ειδικά για την ευρύτερη περιοχή της Πύλου η αξιοποίηση της μαρίνας έρχεται σε συνέχεια σημαντικών επενδύσεων στην ευρύτερη περιοχή που μεταξύ άλλων συντόμως θα περιλαμβάνει και το διεθνές αεροδρόμιο της Καλαμάτας που θα ενισχύσει περαιτέρω την δυναμική της τουριστικής ανάπτυξης με υψηλά ποιοτικά κριτήρια».
Κουτσοδόντης: Το πρώτο βήμα
Tο μέλος του Δ.Σ. και νόμιμος εκπρόσωπος της Μαρίνα Πύλου Α.Ε. Ιωάννης Κουτσοδόντης, δήλωσε «Είμαστε ενθουσιασμένοι που σήμερα κάνουμε το πρώτο βήμα για να αναδείξουμε την μαρίνα της Πύλου ανάμεσα στις πιο ελκυστικές μαρίνες στην περιοχή», προσθέτοντας ότι «η D-MARIN, ως κορυφαίος παραχωρησιούχος και διαχειριστής πολυτελών μαρίνων στη Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, διαχειριζόμενη μεταξύ άλλων τις μαρίνες της Ζέας, της Λευκάδας και των Γουβιών στην Ελλάδα, έχει μοναδική τεχνογνωσία στην ανάπτυξη μαρινών που ξεχωρίζουν για τις σύγχρονες εγκαταστάσεις τους και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Μαζί με την TEMEΣ, έναν στρατηγικό επενδυτή στη Μεσσηνία, στοχεύουμε να καθιερώσουμε την μαρίνα της Πύλου ως μια κορυφαία επιλογή για τους ιδιοκτήτες σκαφών και τους ταξιδιώτες και να δημιουργήσουμε σημαντική προστιθέμενη αξία όχι μόνο για την Πύλο αλλά για ολόκληρη την περιοχή και τις τοπικές κοινότητες».
Latest News
Καλλίνικος (Goldair) στον OT: Μπουλντόζες στο Θριάσιο μέσα στο 2024 – Το deal με την DFC
Σε προχωρημένο στάδιο η ωρίμανση του project στο Θριάσιο – Πώς προέκυψε το ενδιαφέρον της αμερικάνικης αναπτυξιακής τράπεζας, της DFC
Προχωρά ο σχεδιασμός για τον ΟΛΘ - Προς έγκριση προεδρικό διάταγμα
Οι υποχρεωτικές επενδύσεις «κλειδώνουν» με την έγκριση του προεδρικού διατάγματος για το master plan του λιμένα
Ποια είναι τα 30 μεγαλύτερα και πιο κερδοφόρα λιμάνια στον κόσμο [πίνακας]
Στα πιο κερδισμένα λιμάνια του κόσμου είναι το Λος Άντζελες/Λονγκ Μπιτς στις ΗΠΑ με 14,7% αύξηση
Η Ελλάδα στην ελίτ των ναυτιλιακών κέντρων - Ανέβηκαν θέση Αθήνα, Πειραιάς [πίνακας]
Περισσότερα από 1.000 ναυτιλιακά γραφεία έχουν έδρα είτε στην Αθήνα είτε στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής
Ακτοπλόοι: Οι 4 αιτίες για τα προβλήματα προσέγγισης των πλοίων στα λιμάνια
Το μήνυμα που στέλνει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) είναι «μην πυροβολείται τους πλοιάρχους»
«Μαζεύει τις απώλειες» από την κρίση στην Ερυθρά το λιμάνι του Πειραιά
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Cosco για την πορεία διακίνησης containers στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας
Γιατί τα λιμάνια στις ΗΠΑ «ζουν» ημέρες πανδημίας
Η φρενίτιδια των εισαγωγών, τα πολυσύχναστα λιμάνια στις Δυτικές ακτές και οι λόγοι ανησυχίας
Από την Κρήτη έως τον Άη Στράτη: Τα λιμενικά έργα που παίρνουν... προτεραιότητα
Στόχος είναι η βελτίωση της ασφάλειας και της διασυνδεσιμότητας στα λιμάνια των νησιωτικών περιοχών