Μετρούν δεκαετίες επιτυχημένης λειτουργίας στην ελληνική αγορά, εξελίσσοντας το μεταποιητικό μοντέλο που αποτελούσε για δεκαετίες τον πυρήνα της ελληνικής επιχειρηματικότητας και επενδύοντας στο σχεδιασμό και την εμπορία σε τσάντες, για να βρουν τη δική τους θέση στην γκαρνταρόμπα των Ελληνίδων.
Μέσα σε ένα κατακερματισμένο εμπορικό περιβάλλον και με ολοένα και μεγαλύτερο ανταγωνισμό από ξένα brands και πλατφόρμες, οι ελληνικές αλυσίδες με τσάντες και αξεσουάρ έχουν πετύχει να εδραιώσουν τη δική τους θέση στην αγορά, να κερδίσουν το μερίδιό τους και πρωτίστως το brand awareness από τους καταναλωτές. Η KEΜ, η Thiros και η Doca επένδυσαν από νωρίς στην ψηφιακή τους παρουσία και παράλληλα με την ανάπτυξη του φυσικού τους δικτύου, έχουν το δικό τους, πιστό κοινό.
Η διαχρονική KEM
Με τα θρυλικά backpacks σε ουδέτερα και σταδιακά σε πιο μοντέρνα χρώματα και τις shoulder bags που είναι διαχρονικά best sellers, η ΚΕΜ κατέκτησε από νωρίς τη δική της θέση στην καταναλωτική συνείδηση.
Η βιοτεχνία μικρής εμβέλειας που ειδικευόταν στα γυναικεία αξεσουάρ από το 1985, συμφερόντων Γιώργου Μιχαηλίδη εξελίχθηκε με το πέρασμα των χρόνων σε καθετοποιημένη εταιρεία παραγωγής και διάθεσης δερμάτινων ειδών που διεύρυνε σταδιακά την προϊοντική της γκάμα από γυναικείες τσάντες σε ανδρικά, παιδικά αξεσουάρ, υποδήματα αλλά και είδη σπιτιού και δώρου.
Με πάνω από 300 σημεία πώλησης και 44 καταστήματα παρουσιάζει επιτυχημένη πορεία σε Ελλάδα, Κύπρο και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ δίνει σταθερά έμφαση στο ανταγωνιστικό ψηφιακό περιβάλλον, παρουσιάζοντας στο ηλεκτρονικό της κατάστημα αύξηση των πωλήσεων -ήδη από το 2020- και συμβάλλοντας σημαντικά στην τόνωση του κύκλου εργασιών, κάτι που η εταιρεία αναμένει να ενισχυθεί και στο μέλλον.
Το 2022 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε € 7.094.572,34, ενώ ο αντίστοιχος του 2021 ήταν € 7.180.912,87, παρουσιάζοντας οριακή μείωση ποσοστού 1,20%, λόγω της αβεβαιότηταςπου προκλήθηκε μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, την αύξηση του ενεργειακού κόστους και την εμφάνιση πληθωριστικών τάσεων, που επηρέασαν την αγοραστική δύναμη.
Thiros: Με έμπνευση… γραφίστα
Από τον Σεπτέμβριο του 2000 όταν ο Θεόδωρος – Θύρος εξού και το όνομα του brand – Κανελλόπουλος δημιούργησε την εταιρεία Thiros Δερμάτινα Είδη-Αξεσουάρ Α.Ε. στο Κουκάκι, εστίαση στη λιανική και τη χονδρική εμπορία δερμάτινων ειδών. Μέσα σε περισσότερο από δύο δεκαετίες δραστηριότητας, κατάφερε να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στην εγχώρια σκηνή, δημιουργώντας ένα δίκτυο φυσικών καταστημάτων σε όλη τη χώρα και δρομολογώντας εξαγωγές στο εξωτερικό.
Το brand Thiros ταυτίστηκε με το μοναδικό σχέδιο -που έφερε τη σφραγίδα του εμπνευστή της εταιρείας ως γραφίστας- τα ποιοτικά υφάσματα και τη διαχρονικότητα. Χαρακτηριστικά που κράτησαν ζωντανή την εταιρεία και όταν το σχέδιο με το project για τη δημιουργία της ετικέτας υποδημάτων Paolo Sardini δεν προχώρησε αλλά και εν μέσω της υγειονομικής κρίσης.
Μέσα σε ένα κατακερματισμένο εμπορικό περιβάλλον και με ολοένα και μεγαλύτερο ανταγωνισμό από ξένα brands και πλατφόρμες, οι ελληνικές αλυσίδες με τσάντες και αξεσουάρ έχουν πετύχει να εδραιώσουν τη δική τους θέση στην αγορά, να κερδίσουν το μερίδιό τους και πρωτίστως το brand awareness από τους καταναλωτές.
Κατά το 2022 η εταιρεία πραγµατοποίησε κύκλο εργασιών 924.404,38 έναντι πωλήσεων της προηγουµένης χρονιάς 949.507,25 (με ελαφρά µείωση κατά 2,65%), διατήρησε μηδενικό δανεισμό, ενώ ενίσχυσε τις συνεργασίες της για την προμήθεια πρώτων υλών από την ευρωπαϊκή και αμερικανική αγορά.
Με όχημα τις προσιτές belt bags, τα σακίδια πόλης, τις crossbody bags και τις handbags από τις best sellers σειρές Bella, Aurora και Olivia, η Thiros σήμερα πλέον διατηρεί 4 own branded σημεία, 10 corner shops, παρουσία σε 20 διαφορετικά σημεία στην ελληνική περιφέρεια και ένα δυναμικό e-shop που φέρεται να δουλεύει τριπλάσια από όσο όλα τα φυσικά καταστήματα μαζί.
Η Doca από τη Θεσσαλονίκη
Κάνοντας τα πρώτα της βήματα το 1989, η εταιρεία της Στέλλας Ντόκα ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2006 στη Θεσσαλονίκη με κύριο αντικείμενο την εισαγωγή και εμπορία ειδών μόδας, ένδυσης, αλλά και αξεσουάρ όπως τσάντες.
Σύντομα η εταιρεία βγήκε από τα όρια της Βόρειας Ελλάδας, δημιουργώντας ένα δίκτυο πωλήσεων με φυσικά καταστήματα, φτάνοντας σήμερα τα 34 Doca Shops και Corners σε Ελλάδα και εξωτερικό, με τα 15 να λειτουργούν με franchise, ενώ στόχος της εταιρείας είναι να προστίθενται συνεχώς καινούργια σε όλο τον κόσμο.
H Doca καθιέρωσε το δικό της στιλ με signature σχέδια, όπως τις ευπώλητες τσάντες πλάτης και τις τσάντες φακέλους, με γνώμονα το «value for money».
Οι ολοκληρωμένες συλλογές που παρουσιάζει κάθε σεζόν βασίζονται 100% στην έρευνα, την μελέτη και το σχεδιασμό των προϊόντων από το εξειδικευμένο τμήμα σχεδιασμού, που στεγάζεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη.
Κυρίαρχο ρόλο ωστόσο στην ανάπτυξή της έχει το ηλεκτρονικό κατάστημα που με σήμα-κατατεθέν το χαρακτηριστικό τετράφυλλο τριφύλλι (ένδειξη τύχης) έχει πάρει ένα σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων, όπως αναφέρει η εταιρεία στις οικονομικές καταστάσεις του 2022.
Ο κύκλος εργασιών για τη συγκεκριμένη χρονιά έκλεισε στα 8.849.296,35€ σε σύγκριση με τα 7.828.292,09€ τη χρήσης του 2021, εμφανίζοντας αύξηση της τάξης του 13,04%.
Latest News
«Πράσινο φως» Παπαθανάση σε 682 επενδυτικά σχέδια στις περιοχές της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης
Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Παπαθανάσης ανέφερε πως η κυβέρνηση συνεχίζει να υλοποιεί τις δεσμεύσεις της
Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): Πέντε αλλαγές στο κανονιστικό πλαίσιο των τραπεζών
Στις σημαντικές εξελίξεις στους κανονισμούς του χρηματοπιστωτικού τομέα αναφέρθηκε η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου, υποδιοικήτρια της ΤτΕ
«Πράσινο φως» για την ανάπλαση στις εγκαταστάσεις της πρώην Ζυθοποιίας ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη
Εκδόθηκε του σχετικό Προεδρικό Διάταγα, καθώς ενεργαοποιείται πολεοδομικά η περιοχή και δίνεται η δυνατότητα αξιοποίησής της
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» χρηματοδοτεί 151 επενδυτικά σχέδια με 102,5 εκατ. ευρώ
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» είναι εστιασμένη στην προσαρμογή των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο παραγωγικό μοντέλο «Βιομηχανία 4.0»
Επέκταση της Foot Locker στη Βουλγαρία με τρία νέα καταστήματα από τον όμιλο Fourlis
Τα τρία καταστήματα, που θα ανοίξουν σε καίριες εμπορικές τοποθεσίες, είναι τα πρώτα που ανοίγει ο όμιλος Fourlis στη Βουλγαρία
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη