Μικρή και περιορισμένη είναι πλέον η εγχώρια αγορά για την Κρι-Κρι, η οποία αξιοποιώντας το παγκόσμιο success story του αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού φιλοδοξεί να απλώσει τις πωλήσεις της από την Αμερική μέχρι την Ιαπωνία.
Παγωτό: Ο «ψυχρός πόλεμος» των 200 ημερών και οι «καυτές» ανακατατάξεις
«Οι εξαγωγές είναι ο κρίσιμος παράγοντας που δίνει τις μελλοντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στην εταιρεία», λέει στον ΟΤ ο κος Παναγιώτης Τσινάβος, μεγαλομέτοχος και διοικητικός άρχων της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας, αποκαλύπτοντας ότι η αμερικανική αγορά είναι αυτή τη στιγμή ο πιο σημαντικός στόχος για την εταιρεία.
Οι στόχοι της Κρι-Κρι για το Greek frozen yogurt
Με όχημα το Greek frozen yogurt ήδη η Κρι-Κρι έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ, ξεκινώντας τη διαδρομή της από τα σούπερ μάρκετ του Τέξας.
«Η Αμερική είναι μια δύσκολη αγορά. Σε πρώτη φάση θέλουμε να μπούμε σε μικρές αλυσίδες, να δοκιμαστεί το προϊόν, να πάρουμε feed back και γενικά να περάσουμε τις παιδικές ασθένειες, ώστε από του χρόνου να πάμε αξιώσεις και στους «μεγάλους» της αγοράς», αναφέρει ο κος Τσινάβος, σημειώνοντας ότι το όποιο αντίκτυπο της εν λόγω δραστηριότητας θα φανεί στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας από το 2025 και μετά.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Κρι-Κρι, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τη Walmart καθώς και με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Kroger, ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση επισημαίνει πως δεν υπάρχει σχέδιο για δημιουργία παραγωγικής μονάδας στις ΗΠΑ όπου η αγορά του frozen yogurt εκτιμάται σε 360 εκατ. δολάρια.
Κι αυτό γιατί σε αντίθεση με το γιαούρτι, το frozen yogurt λόγω της μεγάλης διάρκειας ζωής του (σ.σ. δύο χρόνια) έχει τη δυνατότητα να φτάσει σε μακρινές χώρες.
Μάλιστα οι βλέψεις της εταιρείας για το Greek frozen yogurt, που συνδυάζει την αξία του ελληνικού γιαουρτιού και την απόλαυση του παγωτού, δεν εξαντλούνται στην Αμερική, αλλά φθάνουν μέχρι την Κορέα, όπου ήδη εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της, καθώς και στην Ιαπωνία, μια αγορά που η Κρι-Κρι είναι πολύ κοντά στο να «ανοίξει», όπως επισημαίνει ο κος Τσινάβος.
Το μεγάλο στοίχημα της πρωτεΐνης
Βεβαίως οι νέες κινήσεις που κάνει η Κρι-Κρι εκτός Ελλάδας δεν αφορούν μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και στην Ευρώπη.
«Η Αγγλία και η Ιταλία μπορεί να είναι οι μεγαλύτερες αγορές για την Κρι – Κρι αυτή τη στιγμή αλλά οι προοπτικές είναι μεγάλες και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Σκανδιναβία, η Γαλλία και η Ισπανία. Εκεί βέβαια πρέπει να ανιχνεύσουμε τις νέες διατροφικές τάσεις, όπως η κατηγορία του high protein (σ.σ. προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη), που δείχνει μια φοβερή δυναμική. Ήδη στην αγορά της Γαλλίας και της Ιταλίας έχουν κυκλοφορήσει τα high protein γιαούρτια της Κρι-Κρι, είτε με το δικό της σήμα είτε με τα brands των πελατών μας (private label) με πολύ καλά αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων», σημειώνει ο κος Τσινάβος.
Μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία κάνοντας «ένα βήμα μπροστά» είναι πολύ κοντά στο λανσάρισμα μίας νέας σειράς high protein Greek yogurt με το δικό της εμπορικό σήμα και στην αγορά της Ιρλανδίας.
Η κατηγορία του γιαουρτιού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη είναι τα μεγάλα στοιχήματα της εισηγμένης γαλακτοβιομηχανίας, καθώς σε συνδυασμό με το branding του «Greek yogurt», που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και στο εξωτερικό, δημιουργούνται ισχυρές προοπτικές να πρωταγωνιστήσει στις διεθνείς αγορές.
Ας σημειωθεί ότι σήμερα η Κρι-Κρι εξάγει το γιαούρτι της, επώνυμο και ιδιωτικής ετικέτας, σε περισσότερες από 42 χώρες, με κυριότερες την Ιταλία, την Αγγλία, τη Γερμανία κ.ά., με τις εξαγωγικές της πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 70% του συνολικού της τζίρου στο γιαούρτι.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο τρίμηνο εφέτος, η εταιρεία εμφάνισε αύξηση 14,4% στον κύκλο εργασιών, με τη διοίκηση να διατηρεί την αισιόδοξη στάση της για το σύνολο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, αναμένοντας άνοδο 8-11% έναντι του 2023.
Latest News
Υποψήφιος για την Προεδρία της ΚΕΕΕ θα είναι ο Γιάννης Μπρατάκος
Ο Γιάννης Μπρατάκος επεσήμανε επίσης πως στόχος του είναι να ενδυναμώσει τον ρόλο του θεσμού σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο
Η άγνωστη σχέση του Πούτιν με την Τσάνταλης και τα «ασημικά»
Τίτλοι τέλους μετά από 135 χρόνια για την Τσάνταλης – Πώς έφτασε στην πτώχευση - Ποιοι ενδιαφέρονται για τα «ασημικά» της ιστορικής οινοποιίας
Margarita Louis-Dreyfus: Η δισεκατομμυριούχος που θέλει το 21% του λιμανιού Θεσσαλονίκης
Η επένδυση στον ΟΛΘ θα αποτελέσει την πρώτη τοποθέτηση της οικογένειας Louis-Dreyfus μέσω της LeonidsPort B.V. και παράλληλα την πρώτη σημαντική επένδυσή της στην Ελλάδα
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
ΕΛΤΟΝ: Ομολογιακό δάνειο 5,5 εκατ. ευρώ με κάλυψη από την Alpha Bank
Το προϊόν του εν λόγω μη εμπραγμάτως ασφαλισμένου Κοινού Ομολογιακού Δανείου της ΕΛΤΟΝ συνδέεται με την εξαγορά της Λέκος
ΕΚΤ: Στα «σκαριά» μοντέλο αυστηρότερης εποπτείας των τραπεζών
Πώς θα επηρεάσουν τις ελληνικές τράπεζες τα σχέδια της ΕΚΤ για συμπερίληψη προηγούμενων περιόδων στα μοντέλα πιστωτικού κινδύνου
Οι πιστωτές υπέρ της αίτησης πτώχευσης της Τσάνταλης - Στο σφυρί τα «ασημικά»
Υπέρ της πτώχευσης της Τσάνταλης οι πιστωτές της ιστορικής οινοποιίας - Τα επόμενα βήματα
Όμιλος Τιτάν: Τον Φεβρουάριο η IPO της Titan America – Το 25% σε Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης
Ο Όμιλος Εταιρειών Τιτάν θα πραγματοποιήσει τη δημόσια εγγραφή, σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του Φεβρουαρίου με σκοπό την άντληση 600 εκατ. δολ.
Alter Ego Media - City Hub Events: Διοργανώνουν 3 σημαντικά συνέδρια
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση σε Ανοιχτό Διάλογο - «Βιώσιμη Ανάπτυξη και Κοινωνική Συνοχή»
Να μπει «φρένο» στις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας - Τι εκτιμά ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αναφέρθηκε στην ανάγκη για πρωτόκολλα μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και ιδιωτικών νοσοκομείων