Μικρή και περιορισμένη είναι πλέον η εγχώρια αγορά για την Κρι-Κρι, η οποία αξιοποιώντας το παγκόσμιο success story του αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού φιλοδοξεί να απλώσει τις πωλήσεις της από την Αμερική μέχρι την Ιαπωνία.
Παγωτό: Ο «ψυχρός πόλεμος» των 200 ημερών και οι «καυτές» ανακατατάξεις
«Οι εξαγωγές είναι ο κρίσιμος παράγοντας που δίνει τις μελλοντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στην εταιρεία», λέει στον ΟΤ ο κος Παναγιώτης Τσινάβος, μεγαλομέτοχος και διοικητικός άρχων της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας, αποκαλύπτοντας ότι η αμερικανική αγορά είναι αυτή τη στιγμή ο πιο σημαντικός στόχος για την εταιρεία.
Οι στόχοι της Κρι-Κρι για το Greek frozen yogurt
Με όχημα το Greek frozen yogurt ήδη η Κρι-Κρι έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ, ξεκινώντας τη διαδρομή της από τα σούπερ μάρκετ του Τέξας.
«Η Αμερική είναι μια δύσκολη αγορά. Σε πρώτη φάση θέλουμε να μπούμε σε μικρές αλυσίδες, να δοκιμαστεί το προϊόν, να πάρουμε feed back και γενικά να περάσουμε τις παιδικές ασθένειες, ώστε από του χρόνου να πάμε αξιώσεις και στους «μεγάλους» της αγοράς», αναφέρει ο κος Τσινάβος, σημειώνοντας ότι το όποιο αντίκτυπο της εν λόγω δραστηριότητας θα φανεί στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας από το 2025 και μετά.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Κρι-Κρι, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τη Walmart καθώς και με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Kroger, ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση επισημαίνει πως δεν υπάρχει σχέδιο για δημιουργία παραγωγικής μονάδας στις ΗΠΑ όπου η αγορά του frozen yogurt εκτιμάται σε 360 εκατ. δολάρια.
Κι αυτό γιατί σε αντίθεση με το γιαούρτι, το frozen yogurt λόγω της μεγάλης διάρκειας ζωής του (σ.σ. δύο χρόνια) έχει τη δυνατότητα να φτάσει σε μακρινές χώρες.
Μάλιστα οι βλέψεις της εταιρείας για το Greek frozen yogurt, που συνδυάζει την αξία του ελληνικού γιαουρτιού και την απόλαυση του παγωτού, δεν εξαντλούνται στην Αμερική, αλλά φθάνουν μέχρι την Κορέα, όπου ήδη εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της, καθώς και στην Ιαπωνία, μια αγορά που η Κρι-Κρι είναι πολύ κοντά στο να «ανοίξει», όπως επισημαίνει ο κος Τσινάβος.
Το μεγάλο στοίχημα της πρωτεΐνης
Βεβαίως οι νέες κινήσεις που κάνει η Κρι-Κρι εκτός Ελλάδας δεν αφορούν μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και στην Ευρώπη.
«Η Αγγλία και η Ιταλία μπορεί να είναι οι μεγαλύτερες αγορές για την Κρι – Κρι αυτή τη στιγμή αλλά οι προοπτικές είναι μεγάλες και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Σκανδιναβία, η Γαλλία και η Ισπανία. Εκεί βέβαια πρέπει να ανιχνεύσουμε τις νέες διατροφικές τάσεις, όπως η κατηγορία του high protein (σ.σ. προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη), που δείχνει μια φοβερή δυναμική. Ήδη στην αγορά της Γαλλίας και της Ιταλίας έχουν κυκλοφορήσει τα high protein γιαούρτια της Κρι-Κρι, είτε με το δικό της σήμα είτε με τα brands των πελατών μας (private label) με πολύ καλά αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων», σημειώνει ο κος Τσινάβος.
Μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία κάνοντας «ένα βήμα μπροστά» είναι πολύ κοντά στο λανσάρισμα μίας νέας σειράς high protein Greek yogurt με το δικό της εμπορικό σήμα και στην αγορά της Ιρλανδίας.
Η κατηγορία του γιαουρτιού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη είναι τα μεγάλα στοιχήματα της εισηγμένης γαλακτοβιομηχανίας, καθώς σε συνδυασμό με το branding του «Greek yogurt», που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και στο εξωτερικό, δημιουργούνται ισχυρές προοπτικές να πρωταγωνιστήσει στις διεθνείς αγορές.
Ας σημειωθεί ότι σήμερα η Κρι-Κρι εξάγει το γιαούρτι της, επώνυμο και ιδιωτικής ετικέτας, σε περισσότερες από 42 χώρες, με κυριότερες την Ιταλία, την Αγγλία, τη Γερμανία κ.ά., με τις εξαγωγικές της πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 70% του συνολικού της τζίρου στο γιαούρτι.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο τρίμηνο εφέτος, η εταιρεία εμφάνισε αύξηση 14,4% στον κύκλο εργασιών, με τη διοίκηση να διατηρεί την αισιόδοξη στάση της για το σύνολο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, αναμένοντας άνοδο 8-11% έναντι του 2023.
Latest News
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών