![Τσινάβος (Κρι-Κρι) στον OT: Με «όπλο» το ελληνικό DNA θα κερδίσουμε τους Αμερικάνους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/05/tsinavos.png)
Μικρή και περιορισμένη είναι πλέον η εγχώρια αγορά για την Κρι-Κρι, η οποία αξιοποιώντας το παγκόσμιο success story του αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού φιλοδοξεί να απλώσει τις πωλήσεις της από την Αμερική μέχρι την Ιαπωνία.
Παγωτό: Ο «ψυχρός πόλεμος» των 200 ημερών και οι «καυτές» ανακατατάξεις
«Οι εξαγωγές είναι ο κρίσιμος παράγοντας που δίνει τις μελλοντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στην εταιρεία», λέει στον ΟΤ ο κος Παναγιώτης Τσινάβος, μεγαλομέτοχος και διοικητικός άρχων της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας, αποκαλύπτοντας ότι η αμερικανική αγορά είναι αυτή τη στιγμή ο πιο σημαντικός στόχος για την εταιρεία.
Οι στόχοι της Κρι-Κρι για το Greek frozen yogurt
Με όχημα το Greek frozen yogurt ήδη η Κρι-Κρι έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ, ξεκινώντας τη διαδρομή της από τα σούπερ μάρκετ του Τέξας.
«Η Αμερική είναι μια δύσκολη αγορά. Σε πρώτη φάση θέλουμε να μπούμε σε μικρές αλυσίδες, να δοκιμαστεί το προϊόν, να πάρουμε feed back και γενικά να περάσουμε τις παιδικές ασθένειες, ώστε από του χρόνου να πάμε αξιώσεις και στους «μεγάλους» της αγοράς», αναφέρει ο κος Τσινάβος, σημειώνοντας ότι το όποιο αντίκτυπο της εν λόγω δραστηριότητας θα φανεί στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας από το 2025 και μετά.
![](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ot_kri_kri-1024x600.png)
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Κρι-Κρι, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τη Walmart καθώς και με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Kroger, ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση επισημαίνει πως δεν υπάρχει σχέδιο για δημιουργία παραγωγικής μονάδας στις ΗΠΑ όπου η αγορά του frozen yogurt εκτιμάται σε 360 εκατ. δολάρια.
Κι αυτό γιατί σε αντίθεση με το γιαούρτι, το frozen yogurt λόγω της μεγάλης διάρκειας ζωής του (σ.σ. δύο χρόνια) έχει τη δυνατότητα να φτάσει σε μακρινές χώρες.
Μάλιστα οι βλέψεις της εταιρείας για το Greek frozen yogurt, που συνδυάζει την αξία του ελληνικού γιαουρτιού και την απόλαυση του παγωτού, δεν εξαντλούνται στην Αμερική, αλλά φθάνουν μέχρι την Κορέα, όπου ήδη εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της, καθώς και στην Ιαπωνία, μια αγορά που η Κρι-Κρι είναι πολύ κοντά στο να «ανοίξει», όπως επισημαίνει ο κος Τσινάβος.
Το μεγάλο στοίχημα της πρωτεΐνης
Βεβαίως οι νέες κινήσεις που κάνει η Κρι-Κρι εκτός Ελλάδας δεν αφορούν μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και στην Ευρώπη.
«Η Αγγλία και η Ιταλία μπορεί να είναι οι μεγαλύτερες αγορές για την Κρι – Κρι αυτή τη στιγμή αλλά οι προοπτικές είναι μεγάλες και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Σκανδιναβία, η Γαλλία και η Ισπανία. Εκεί βέβαια πρέπει να ανιχνεύσουμε τις νέες διατροφικές τάσεις, όπως η κατηγορία του high protein (σ.σ. προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη), που δείχνει μια φοβερή δυναμική. Ήδη στην αγορά της Γαλλίας και της Ιταλίας έχουν κυκλοφορήσει τα high protein γιαούρτια της Κρι-Κρι, είτε με το δικό της σήμα είτε με τα brands των πελατών μας (private label) με πολύ καλά αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων», σημειώνει ο κος Τσινάβος.
Μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία κάνοντας «ένα βήμα μπροστά» είναι πολύ κοντά στο λανσάρισμα μίας νέας σειράς high protein Greek yogurt με το δικό της εμπορικό σήμα και στην αγορά της Ιρλανδίας.
Η κατηγορία του γιαουρτιού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη είναι τα μεγάλα στοιχήματα της εισηγμένης γαλακτοβιομηχανίας, καθώς σε συνδυασμό με το branding του «Greek yogurt», που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και στο εξωτερικό, δημιουργούνται ισχυρές προοπτικές να πρωταγωνιστήσει στις διεθνείς αγορές.
Ας σημειωθεί ότι σήμερα η Κρι-Κρι εξάγει το γιαούρτι της, επώνυμο και ιδιωτικής ετικέτας, σε περισσότερες από 42 χώρες, με κυριότερες την Ιταλία, την Αγγλία, τη Γερμανία κ.ά., με τις εξαγωγικές της πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 70% του συνολικού της τζίρου στο γιαούρτι.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο τρίμηνο εφέτος, η εταιρεία εμφάνισε αύξηση 14,4% στον κύκλο εργασιών, με τη διοίκηση να διατηρεί την αισιόδοξη στάση της για το σύνολο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, αναμένοντας άνοδο 8-11% έναντι του 2023.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/MOTOROIL_Refineries_yerolymbos-29-600x399.jpg)
Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση η Motor Oil
![Τράπεζες: Δωρεά 100.000 ευρώ στο πρόγραμμα Ανακαίνισης Σχολικών Κτιρίων «Μαριέτα Γιαννάκου»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/private-schools-600x423.png)
Δωρεά 100.000 ευρώ στο πρόγραμμα Ανακαίνισης Σχολικών Κτιρίων «Μαριέτα Γιαννάκου»
Εκατοντάδες σχολικές μονάδες ανά την επικράτεια θα ανακαινιστούν ριζικά βελτιώνοντας τις συνθήκες για την περαιτέρω αναβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης
![Τράπεζα Πειραιώς: Ανάληψη καθηκόντων Συμβούλου Διοίκησης από την κυρία Αναστασία Σακελλαρίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/sakellariou.png)
Πειραιώς: Ανάληψη καθηκόντων Συμβούλου Διοίκησης από την κυρία Αναστασία Σακελλαρίου
Η κυρία Σακελλαρίου διαθέτει μακρά εργασιακή εμπειρία στον χρηματοπιστωτικό τομέα στην Ελλάδα
![Eurobank: Με 93,47% στην Ελληνική Τράπεζα – Υποχρεωτική δημόσια πρόταση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/eurobank-600x400.jpg)
Στο 93,47% το ποσοστό της Eurobank στην Ελληνική Τράπεζα Κύπρου
H Eurobank απέκτησε το 37,5% της κυπριακής τράπεζας έναντι 750 εκατ. ευρώ προχωρά σε δημόσια πρόταση στα €4,843 ανά μετοχή
![Nexi Ελλάδος: Αναβαθμίζεται η e-Commerce πλατφόρμα online πληρωμών Nexi XPay](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/nexi-about-us.jpg)
Αναβαθμίζεται η e-Commerce πλατφόρμα online πληρωμών της Nexi Ελλάδος
Στην πλατφόρμα online πληρωμών Nexi XPay προστίθενται Apple Pay και Google Pay
![Τράπεζες: Πώς θωρακίζουν την κερδοφορία τους από τη μείωση του κόστους χρήματος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_banking_euros22-768x450-1-1-1-1-600x352.jpg)
Πώς οι τράπεζες θωρακίζουν την κερδοφορία τους - Το ανάχωμα στη μείωση του κόστους χρήματος
Ποιες κινήσεις δρομολογούν οι τράπεζες για να διατηρήσουν υψηλά την κερδοφορία τους - Ο ρόλος των επιτοκίων
![Εθνική Τράπεζα: Αμείωτες οι επενδύσεις στην ενέργεια – Ο στόχος για 30% στα δάνεια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/Karamouzis-Vasilis-ETE-Delfoi-600x469.jpg)
Καραμούζης (ΕΤΕ): Η Εθνική είναι η τράπεζα της Ενέργειας – Δάνεια 3 δισ. στις ΑΠΕ
Η Εθνική Τράπεζα σύμφωνα με τον Β. Καραμούζη γεν. διευθυντή Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής στοχεύει έως το 2030 να διατηρήσει το 30% στις ΑΠΕ
![Limnos Resort: Η επένδυση των 171 εκατ. ευρώ που θα αλλάξει την εικόνα της Λήμνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_boubouras-3-600x438.jpg)
Βίλες, 2 πεντάστερα και μαρίνα - Η μέγα επένδυση της οικογένειας Μπούμπουρα στη Λήμνο
Σε διαβούλευση η επένδυση Limnos Resort - Τι περιλαμβάνει - Ποια είναι η οικογένεια Μπούμπουρα
![Παπαδόπουλος (Witside): Μας ενδιαφέρουν οι στρατηγικές συνεργασίες, όχι η εξαγορά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Xristos-Papadopoulos-WITSIDE_image-1-600x494.jpeg)
Παπαδόπουλος (Witside): Μας ενδιαφέρουν οι στρατηγικές συνεργασίες, όχι η εξαγορά
Οι εξαγορές στην ευρύτερη αγορά της Πληροφορικής θα συνεχιστούν, εκτίμησε ο Χρήστος Παπαδόπουλος, CEO και ιδιοκτήτης της Witside
![Βενέτης: Πόσο κόστισε η αναγέννηση του Jackson Hall – Ποιο project πάγωσε](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Veneti_Jackson_Hall_GiorgosSfakianakis-16-600x400.jpg)
Πόσο κόστισε στην «Βενέτης» η αναγέννηση του φημισμένου Jackson Hall
Πως ξετυλίχθηκε το project της Βενέτης στο φημισμένο στέκι του Κολωνακίου – Τι είπε ο Π. Μονεμβασιώτης για τα Παγωτά Δωδώνη, τις ανατιμήσεις στον καφέ και τις εξαγορές αρτοποιιών