
Για σκάνδαλο μη χορήγησης βίζας σε Τούρκους εξαγωγείς που είχαν ενοικιάσει περίπτερα για να εκθέσουν τα προϊόντα τους σε διεθνή έκθεση εξαγωγών στην Κολωνία κάνει λόγο σήμερα εκτενές ρεπορτάζ της εφημερίδας Χουριέτ.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, στέλεχος της εταιρείας που διοργανώνει την έκθεση δήλωσε ότι τέσσερις από τις έξι εταιρείες από την Τουρκία δεν μπόρεσαν να στείλουν εκπροσώπους τους στη Γερμανία, επειδή δεν τους χορηγήθηκε βίζα από τις γερμανικές προξενικές αρχές στην Τουρκία, παρόλο που, όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν, είχαν κάνει όλες τις απαραίτητες προετοιμασίες για να συμμετάσχουν στη Διεθνή Έκθεση Spot Export IAV στην Κολωνία, αλλά την τελευταία στιγμή δεν κατάφεραν να ταξιδέψουν, επειδή δεν τους δόθηκε η απαραίτητη βίζα.
Οι τέσσερις τουρκικές εταιρείες εξαγωγών είχαν ήδη στείλει τα προιόντα τους στην Κολωνία, και καθώς η βίζα καθυστερούσε, ζήτησαν από φίλους ή συγγενείς τους που ζουν στη Γερμανία να επανδρώσουν τα περίπτερά τους, οι οποίοι όμως δεν είχαν καμία ειδική γνώση για τα εκτιθέμενα προϊόντα. Τελικά η έκθεση τελείωσε χωρίς οι Τούρκοι εξαγωγείς να έχουν πάρει τη βίζα τους ούτε να τους έχουν επιστραφεί τα διαβατήρια.
Οι επιχειρηματίες ισχυρίζονται ότι το γερμανικό προξενείο στην Κωνσταντινούπολη τους είχε διαβεβαιώσει ότι δεν θα υπήρχε πρόβλημα βίζας, εφόσον έδειχναν το τιμολόγιό τους με το κόστος συμμετοχής στην έκθεση. Όμως το γερμανικό προξενείο πήρε τα έγγραφά τους, αλλά δεν τους χορήγησε τις βίζες ούτε τα διαβατήρια έως την ημέρα της έκθεσης. «Στείλαμε οκτώ διαβατήρια από έξι εταιρείες και δεν απαντήθηκε ούτε ένα. Τα διαβατήρια, τα οποία συνήθως επιστρέφονται εντός 10 ημερών, δεν έφυγαν από το προξενείο για περισσότερες από δύο εβδομάδες» δηλώνουν δυσαρεστημένοι οι Τούρκοι εξαγωγείς, που δεν μπόρεσαν φέτος να φτάσουν στην Κολωνία, αλλά έφτασαν εκεί τα… προϊόντα τους.
Αριάνα Φερεντίνου, Κωνσταντινούπολη
Πηγή: DW


Latest News

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW

Στροφή Toyota στην παραγωγή εντός ΗΠΑ - Τι σχεδιάζει με το κορυφαίο σε πωλήσεις RAV4
Η Τoyota διαθέτει 11 εργοστάσια στις ΗΠΑ, ανάμεσά τους εργοστάσια ανταλλακτικών αυτοκινήτων, και παρήγαγε σχεδόν 1,3 εκατομμύρια οχήματα το 2024

Λευκός Οίκος: Θέτει υπό τον έλεγχο του ανεξάρτητες Αρχές – Τι ισχύει για την Fed
Τι προβλέπει η νέα καθοδήγηση από το Γραφείο Πληροφοριών και Ρυθμιστικών Υποθέσεων

«Σύννεφα» στον ιταλικό οίκο μόδα Valentino - Πτώση κερδών 22% το 2024
Ο οίκος μόδας Valentino ανακοίνωσε μειωμένα λειτουργικά κέρδη, στα 246 εκατομμύρια ευρώ το 2024

Η Amazon είναι καλύτερα προετοιμασμένη για τον εμπορικό πόλεμο από όσο νομίζουν οι επενδυτές
Περίπου το 25% των προϊόντων που πουλά απευθείας η Amazon προέρχονται από την Κίνα, εκτιμά η Morgan Stanley

Το διπλό μήνυμα Πάουελ: «Δεν θα σώσω τις αγορές»
Ο Αμερικανός τραπεζίτης διαψεύδει όσους μιλούν για Fed put και αγνοεί τον Ντόναλντ Τραμπ

Xειρόφρενο Κia στις αυξήσεις τιμών λόγω δασμών - Η ανησυχία για τα ανταλλακτικά
Τα εξαρτήματα εγείρουν ένα δύσκολο και περίπλοκο ζήτημα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η νοτιοκορεατική Kia

Χοντραίνει η κόντρα Τραμπ - Πάουελ - Την απόλυσή του εξετάζει ο Λευκός Οίκος
Τι είπε ο οικονομικός σύμβουλος του Λευκού Οίκου σε ερώτηση δημοσιογράφου