H startup Anthropic που υποστηρίζεται από την Amazon, και ιδρύθηκε από πρώην στελέχη έρευνας της OpenAI, κυκλοφόρησε το μεγαλύτερο νέο προϊόν της, το Claude Enterprise ειδικά για επιχειρήσεις.

Το Claude, στην αρχική του μορφή, είναι ένα από τα chatbots που, όπως το ChatGPT της OpenAI και το Gemini της Google , έχουν τραβήξει επάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα.

Γιατί η Google έμεινε πίσω από OpenAI και Anthropic στην τεχνητή νοημοσύνη

Από τότε που η Anthropic κυκλοφόρησε την πρώτη έκδοση του Claude τον Μάρτιο του 2023 έχει γίνει μία από τις πιο «καυτές» νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνητής νοημοσύνης, με υποστηρικτές όπως η Google, η Salesforce και η Amazon και ένα προϊόν που ανταγωνίζεται άμεσα το ChatGPT τόσο στην επιχείρηση όσο και στον απλό καταναλωτή. Από τον Ιανουάριο, έχει εισαγάγει εφαρμογές για iOS και Android, μια προσαρμογή στο Team για επιχειρήσεις και μια διεθνή επέκταση στην Ευρώπη.

Οι GitLab, Midjourney και Menlo Ventures υπήρξαν όλοι χρήστες της (δοκιμαστικής) έκδοσης beta και πρώτοι πελάτες της Claude Enterprise, μαζί με τη North Highland Consulting και την Sourcegraph, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Anthropic. Το GitLab χρησιμοποίησε το προϊόν για τη δημιουργία περιεχομένου και την απάντηση σε αιτήματα για προτάσεις με πιο αυτοματοποιημένο τρόπο, δήλωσε στο CNBC ο Σκοτ Γουάιτ, διευθυντής προϊόντων στην Anthropic.

«[Προχωρούμε] σε έναν κόσμο όπου αυτά τα μοντέλα θα συμπεριφέρονται πολύ περισσότερο σαν εικονικοί συνεργάτες παρά σαν εικονικοί βοηθοί», είπε ο Γουάιτ.

Το Claude Enterprise επιτρέπει στους πελάτες να ανεβάζουν σχετικά έγγραφα με ένα πολύ μεγαλύτερο παράθυρο περιβάλλοντος από ό,τι πριν — το ισοδύναμο 100 συνομιλιών 30 λεπτών για πωλήσεις, 100.000 γραμμές κώδικα ή 15 πλήρεις οικονομικές αναφορές, σύμφωνα με την Anthropic. Το σχέδιο επιτρέπει επίσης «τροφοδοσία δραστηριότητας» σε υπερ-χρήστες μέσα σε μια εταιρεία να δείξουν στους νεότερους στην τεχνητή νοημοσύνη πώς να χρησιμοποιούν την τεχνολογία, είπε ο Γουάιτ.

Η τιμολόγηση θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες κάθε οργανισμού, δήλωσε εκπρόσωπος της Anthropic στο CNBC, αλλά οι παράγοντες αυτοί θα περιλαμβάνουν την κλίμακα χρήσης, όπως ο αριθμός των χρηστών και ο όγκος των ερωτημάτων, και συγκεκριμένες απαιτήσεις χαρακτηριστικών όπως το βάθος ενοποίησης.

Το λανσάρισμα του Claude Enterprise ακολουθεί το λανσάρισμα της Anthropic τον Ιούνιο του πιο ισχυρού Claude 3.5 «Sonnet» και την κυκλοφορία του σχεδίου «Team» για μικρότερες επιχειρήσεις τον Μάιο.

Το σχέδιο Team είχε αναπτυχθεί τα τελευταία τρίμηνα και περιελάμβανε δοκιμές beta με μεταξύ 30 και 50 πελάτες σε κλάδους όπως η τεχνολογία, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, οι νομικές υπηρεσίες και η υγειονομική περίθαλψη, δήλωσε στο CNBC η συνιδρύτρια της Anthropic, Ντανιέλα Αμοντέι. Η ιδέα για την υπηρεσία γεννήθηκε εν μέρει από πολλούς από τους ίδιους πελάτες που ζητούσαν ένα αποκλειστικό εταιρικό προϊόν, σημείωσε η Αμοντέι.

Τον Ιούνιο, η Anthropic ανακοίνωσε επίσης τα “Artifacts”, τα οποία είπε ότι επιτρέπουν σε έναν χρήστη να ζητήσει από το chatbot Claude να δημιουργήσει, για παράδειγμα, ένα έγγραφο κειμένου ή έναν κώδικα και στη συνέχεια να ανοίξει το αποτέλεσμα σε ένα ειδικό παράθυρο.

Τα τεχνουργήματα ή οι «χώροι εργασίας» που επιτρέπουν στους χρήστες να «βλέπουν, να επεξεργάζονται και να βασίζονται στις δημιουργίες του Claude σε πραγματικό χρόνο», είναι ένα βασικό πλεονέκτημα για τους πελάτες της Claude Enterprise, είπε ο Γουάιτ στο CNBC. Πρόσθεσε ότι η δυνατότητα θα επιτρέψει στους εταιρεικούς πελάτες να δημιουργούν ημερολόγια μάρκετινγκ, να τροφοδοτούν δεδομένα πωλήσεων, να κάνουν πίνακες εργαλείων ή προβλέψεις, να σχεδιάζουν κώδικα για χαρακτηριστικά, να γράφουν νομικά έγγραφα, να συνοψίζουν περίπλοκες συμβάσεις, να αυτοματοποιούν νομικές εργασίες και πολλά άλλα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tεχνητή νοημοσύνη
Kaspersky: 6 στους 10 ανησυχούν για την ψηφιακή κληρονομιά των νεκρών
Tεχνητή νοημοσύνη |

Ψηφιακή μετά θάνατον ζωή: 6 στους 10 ανησυχούν για την ψηφιακή κληρονομιά των νεκρών

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (58%) συμφωνούν ότι η διαδικτυακή παρουσία των ανθρώπων που έχουν πεθάνει θα μπορούσε να αναδημιουργηθεί χρησιμοποιώντας AI