Με μοχλό τις υψηλότερες τιμές και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η διοίκηση της Tottis – Bingo, γνωστής κυρίως για τις μάρκες γκοφρέτας της, όπως η Serenata, η Amaretti και η Koukouroukou, αναμένει πωλήσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ για εφέτος.
Καφές: Οι ανατιμήσεις δεν τελείωσαν – Τι προβλέπουν οι ειδικοί
Πιο αναλυτικά, ο ρυθμός ανάπτυξης περίπου 15% για την εταιρεία, η οποία ελέγχει μερίδιο 42,6% στην κατηγορία της γκοφρέτας στην ελληνική αγορά (το 2022 ήταν 41,2% σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen), θα προέλθει από τους εξής παράγοντες: τις ανατιμήσεις των προϊόντων λόγω αύξησης του κόστους των πρώτων υλών και τον ολοένα αυξανόμενο τομέα του Private Label, αλλά και την περαιτέρω αύξηση των εξαγωγών.
Ας σημειωθεί ότι οι εξαγωγές αποτελούν πλέον το 17,99% των εσόδων της εταιρείας από 12,7% που ήταν στη χρήση του 2022.
Αύξηση του περιθωρίου μικτού κέρδους για την Tottis – Bingo
Το 2023 η εταιρεία εμφάνισε τζίρο 88,81 εκατ. ευρώ από 77,97 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας ανάπτυξη 14%, επίδοση η οποία αποδίδεται σε αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Το περιθώριο μικτού κέρδους κυμάνθηκε στα επίπεδα του 20% έναντι 16,56 % το 2022, λόγω της μείωσης του κόστους ενέργειας και της ανατίμησης των προϊόντων εξαιτίας της ανατίμησης των τιμών των Α’ Υλών και του κόστους παραγωγής.
Εκτίναξη κερδών
Τα παραπάνω είχαν ιδιαίτερα θετική επίδραση στην κερδοφορία της εταιρείας, με τα προ φόρων κέρδη να εκτινάσσονται το 2023 σε 3,22 εκατ. ευρώ από 746,4 χιλ. ευρώ μία χρονιά πριν, ενώ τα καθαρά κέρδη της Tottis – Bingo διαμορφώθηκαν σε 2,42 εκατ. ευρώ έναντι 496,3 χιλ. ευρώ το 2022.
Μεγαλύτερη ανάπτυξη χάρη στις εκπτωτικές αλυσίδες
Η εταιρεία αντιλαμβανόμενη την οικονομική πίεση στην ελληνική οικονομία, στρατηγικά έχει επιλέξει την έντονη και ταχεία ανάπτυξη προς χώρες του εξωτερικού με προτεραιότητα της διοίκησης την επέκταση σε νέες αγορές.
Η Tottis – Bingo τα προηγούμενα χρόνια ανοίχτηκε στις Αραβικές Χώρες του Κόλπου, την Λατινική Αμερική και την Κορέα, ενώ πέρυσι κατέγραψε μεγάλη ανάπτυξη στις πωλήσεις στην Γερμανία (στις αλυσίδες ALDI και REWE) και φέτος προβλέπεται ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη με νέα προϊόντα και νέες συμφωνίες με τη LIDL Γερμανίας). Η Tottis – Bingo εξάγει σήμερα σε περισσότερες από 25 χώρες σε όλο τον πλανήτη.
PL και νέα προϊόντα
Η εταιρεία συνεχίζει την δυναμική της ανάπτυξη στην κατηγορία των private label, όπου είναι leader στην Ελλάδα, δημιουργώντας νέες συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες Super Market στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Επίσης, η εταιρεία λάνσαρε την νέα σειρά Amaretti 40% Less Sugar, καθώς επίσης και την γκοφρέτα Koukouroukou με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερο γάλα.
Latest News
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση