Με μοχλό τις υψηλότερες τιμές και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η διοίκηση της Tottis – Bingo, γνωστής κυρίως για τις μάρκες γκοφρέτας της, όπως η Serenata, η Amaretti και η Koukouroukou, αναμένει πωλήσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ για εφέτος.

Καφές: Οι ανατιμήσεις δεν τελείωσαν – Τι προβλέπουν οι ειδικοί

Πιο αναλυτικά, ο ρυθμός ανάπτυξης περίπου 15% για την εταιρεία, η οποία ελέγχει μερίδιο 42,6% στην κατηγορία της γκοφρέτας στην ελληνική αγορά (το 2022 ήταν 41,2% σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen), θα προέλθει από τους εξής παράγοντες: τις ανατιμήσεις των προϊόντων λόγω αύξησης του κόστους των πρώτων υλών και τον ολοένα αυξανόμενο τομέα του Private Label, αλλά και την περαιτέρω αύξηση των εξαγωγών.

Ας σημειωθεί ότι οι εξαγωγές αποτελούν πλέον το 17,99% των εσόδων της εταιρείας από 12,7% που ήταν στη χρήση του 2022.

Αύξηση του περιθωρίου μικτού κέρδους για την Tottis – Bingo

Το 2023 η εταιρεία εμφάνισε τζίρο 88,81 εκατ. ευρώ από 77,97 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας ανάπτυξη 14%, επίδοση η οποία αποδίδεται σε αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Το περιθώριο μικτού κέρδους κυμάνθηκε στα επίπεδα του 20% έναντι 16,56 % το 2022, λόγω της μείωσης του κόστους ενέργειας και της ανατίμησης των προϊόντων εξαιτίας της ανατίμησης των τιμών των Α’ Υλών και του κόστους παραγωγής.

Εκτίναξη κερδών

Τα παραπάνω είχαν ιδιαίτερα θετική επίδραση στην κερδοφορία της εταιρείας, με τα προ φόρων κέρδη να εκτινάσσονται το 2023 σε 3,22 εκατ. ευρώ από 746,4 χιλ. ευρώ μία χρονιά πριν, ενώ τα καθαρά κέρδη της Tottis – Bingo διαμορφώθηκαν σε 2,42 εκατ. ευρώ έναντι 496,3 χιλ. ευρώ το 2022.

Μεγαλύτερη ανάπτυξη χάρη στις εκπτωτικές αλυσίδες

Η εταιρεία αντιλαμβανόμενη την οικονομική πίεση στην ελληνική οικονομία, στρατηγικά έχει επιλέξει την έντονη και ταχεία ανάπτυξη προς χώρες του εξωτερικού με προτεραιότητα της διοίκησης την επέκταση σε νέες αγορές.

Η Tottis – Bingo τα προηγούμενα χρόνια ανοίχτηκε στις Αραβικές Χώρες του Κόλπου, την Λατινική Αμερική και την Κορέα, ενώ πέρυσι κατέγραψε μεγάλη ανάπτυξη στις πωλήσεις στην Γερμανία (στις αλυσίδες ALDI και REWE) και φέτος προβλέπεται ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη με νέα προϊόντα και νέες συμφωνίες με τη LIDL Γερμανίας). Η Tottis – Bingo εξάγει σήμερα σε περισσότερες από 25 χώρες σε όλο τον πλανήτη.

PL και νέα προϊόντα

Η εταιρεία συνεχίζει την δυναμική της ανάπτυξη στην κατηγορία των private label, όπου είναι leader στην Ελλάδα, δημιουργώντας νέες συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες Super Market στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Επίσης, η εταιρεία λάνσαρε την νέα σειρά Amaretti 40% Less Sugar, καθώς επίσης και την γκοφρέτα Koukouroukou με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερο γάλα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις