Νικήτρια στον αγώνα δρόμου για την απόκτηση της Schenker, του βραχίονα σιδηροδρομικής εφοδιαστικής του γερμανικού κρατικού σιδηροδρόμου Deutsche Bahn, αναδείχθηκε η δανεζική εταιρεία logistics DSV, συμφωνα με πηγές.
Οι πηγές , μεταδίδει το Reuters, ανέφεραν ότι μια προκαταρκτική σύμβαση για τη συναλλαγή, αξίας περίπου 14 δισεκατομμυρίων ευρώ θα υπογραφεί τις επόμενες ημέρες.
Χερσαίες μεταφορές: Πώς ανακάμπτουν στις ΗΠΑ μέσα από δυσκολίες
Η συμφωνία πρέπει να εγκριθεί από το εποπτικό συμβούλιο της Deutsche Bahn (DB), το οποίο αποτελείται κυρίως από κυβερνητικούς, κοινοβουλευτικούς και συνδικαλιστικούς εκπροσώπους.
H επενδυτική CVC ήταν ο άλλος υποψήφιος που παρέμεινε στην κούρσα για την αγορά της Schenker, η οποία απασχολεί περισσότερους από 70.000 υπαλλήλους σε 1.850 τοποθεσίες παγκοσμίως, εκ των οποίων περίπου 15.000 στη Γερμανία.
Το διοικητικό συμβούλιο πρόκειται να συνεδριάσει εκτάκτως τις επόμενες ημέρες για να εγκρίνει τη συμφωνία.
Φόβοι για απολύσεις στη Schenker
Οι εκπρόσωποι των συνδικάτων στο διοικητικό συμβούλιο είχαν αντιταχθεί στην προσφορά της DSV, η οποία ήταν ελαφρώς υψηλότερη από την προσφορά της CVC, επειδή ανέμεναν ότι θα οδηγούσε σε περισσότερες χαμένες θέσεις εργασίας, ανέφεραν οι πηγές. Η κυβέρνηση, υπό την ιδιότητά της ως ιδιοκτήτης, επικράτησε, πρόσθεσαν.
Σύμφωνα με το Reuters, εκπρόσωπος της DB αρνήθηκε να σχολιάσει ενω και η DSV δήλωσε ότι δεν σχολιάζει τις φήμες της αγοράς.
Η εξαγορά της Schenker από την DSV θα ήταν η πιο δαπανηρή για μια δανική εταιρεία μέχρι σήμερα. Θα την ωθούσε πάνω από τον ελβετικό όμιλο Kuehne und Nagel τόσο σε όγκο όσο και σε έσοδα, καθιστώντας την την κορυφαία διαμεταφορική εταιρεία παγκοσμίως, σύμφωνα με τη χρηματιστηριακή εταιρεία Sydbank.
Η Deutsche Bahn πουλάει την Schenker, την πιο κερδοφόρα μονάδα της, για να χρηματοδοτήσει επενδύσεις στον πυρήνα της εγχώριας επιβατικής δραστηριότητας που πλήττεται από την κρίση και για να συμβάλει στη μείωση του τεράστιου χρέους των 30 δισεκατομμυρίων ευρώ του σιδηροδρόμου.
Η DSV έχει επεκταθεί σημαντικά μέσω αρκετών εξαγορών τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της αμερικανικής UTi, της ελβετικής Panalpina και της κουβεϊτιανής Global Integrated Logistics (GIL), με κύριο στόχο την ενίσχυση των αεροπορικών και θαλάσσιων δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Latest News
Η ΕΚΤ μπορεί να μειώσει τα επιτόκια ανεξάρτητα από τη Fed, διαμηνύει το Γάλλος τραπεζίτης
Ο Βιλερουά είπε ότι επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο θα «σημάνει πιθανότατα περισσότερο πληθωρισμό στις ΗΠΑ και λιγότερη ανάπτυξη παντού»
Κάτι τρέχει με την Temu - Σε ελεύθερη πτώση ο κινεζικός κολοσσός
Δεν έπιασε τους στόχους η PDD με την Temu - Προειδοποιεί για εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στο ηλεκτρoνικό εμπόριο
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.
Εσπρέσο... τέλος στα McDonald's
Άλλο ένα κακό συναπάντημα βάζει νάρκη στις πωλήσεις της McDonald's
«Μειώστε τα ενοίκια» - Νέα διαδήλωση των κατοίκων της Βαρκελώνης
Οι διαδηλωτές στη Βαρκελώνη ζητούν προσιτά ενοίκια για όλους - Σε πολλές πόλεις στην Ισπανία η εκτόξευση του τουρισμού και το Airbnb αφήνουν χωρίς σπίτια τους κατοίκους
Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
Η Shein, προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί ως μία παγκόσμια εταιρεία και όχι ως αμιγώς κινεζική, σημειώνει ο Economist
Ποιος είναι ο εκκεντρικός κροίσος που αγόρασε μια μπανάνα για 6,2 εκατ.
Ο Τζάστιν Σαν είναι Κινέζος επιχειρηματίας και λάτρης των κρυπτονομισμάτων, γνωστός για την ίδρυση της πλατφόρμας blockchain TRON
Πόσο θα μπορούσαν να μειώσουν το ΑΕΠ τα ζευγάρια που δεν κάνουν παιδιά
Περισσότεροι millenials επιλέγουν να μην κάνουν παιδιά αλλά αυτό θα μπορούσε να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην οικονομία
Η Μεγάλη Παραίτηση επανέρχεται; - Γιατί αυξάνεται ξανά η δυσαρέσκεια των εργαζομένων
Η αγορά εργασίας θα μπορούσε να περιμένει ένα νέο κύμα παραιτήσεων, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Glassdoor.
Νέα δολιοφθορά στη Βαλτική θάλασσα - Οι καταστροφές στα υποβρύχια καλώδια [διάγραμμα]
Μετά την καταστροφή του αγωγού Nordstream μια ακόμα δολιοφθορά, σε υποδομές στη Βαλτική θάλασσα, προβληματίζει