Σε συνομιλίες με την πολιτεία Ταμίλ Ναντού της Ινδίας , προκειμένου να εξερευνήσει την παραγωγή οχημάτων για εξαγωγή, βρίσκεται η Ford Motor όπως δήλωσε ο επικεφαλής της πολιτείας.
Η εξέλιξη αυτη σηματοδοτεί πιθανώς ότι η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να ξεκινήσει ξανά την παραγωγή στην Ινδία τρία χρόνια μετά την έξοδο της απο τη χώρα, αναφέρει το Reuters .
Ford: Βάζει φρένο σε σχέδια για ορισμένα ηλεκτρικά και στρέφεται στα υβριδικά
Η Ford σταμάτησε να παράγει αυτοκίνητα στην Ινδία για εγχώρια πώληση το 2021, αφού αγωνίστηκε να αυξήσει τους όγκους και απέσυρε τις εξαγωγές το 2022, βγαίνοντας ουσιαστικά από την τρίτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, στην οποία κυριαρχούν οι Ασιάτες ανταγωνιστές.
Η Ford πούλησε ένα από τα δύο εργοστάσιά της στην Ινδία στην Tata Motors το 2023. Το άλλο εργοστάσιό της, το οποίο βρίσκεται στο Chennai στην πολιτεία Ταμίλ Ναντού, έκλεισε.
“Είχαμε μια πολύ συναρπαστική συζήτηση με την ομάδα της Ford Motors. Διερευνήσαμε τη σκοπιμότητα της ανανέωσης της συνεργασίας τριών δεκαετιών με το Tamil Nadu, για να δημιουργήσουμε ξανά το Tamil Nadu για τον κόσμο”, δήλωσε ο M.K. Στάλιν σε ανάρτησή του στο Χ.
Το εργοστάσιο της Ford στην Ινδία
Η Ford συνεχίζει να διερευνά κατάλληλες εναλλακτικές λύσεις για το εργοστάσιό της στο Chennai, ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία σε δήλωση.
Η Ford, η οποία κατασκεύασε τα EcoSport και Endeavor SUV της στην Ινδία, είχε λιγότερο από 2% μερίδιο στην αγορά επιβατικών οχημάτων της χώρας όταν σταμάτησε την παραγωγή, έχοντας αγωνιστεί για χρόνια για να πραγματοποιήσει κέρδη.
Όταν σταμάτησε την παραγωγή, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανια είπε ότι είχε συσσωρεύσει απώλειες άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε μια δεκαετία και η ζήτηση για τα νέα της οχήματα ήταν ασθενής.
Η απόφαση για έξοδο από την αγορά ήρθε αφού η Ford και η τοπική αυτοκινητοβιομηχανία Mahindra & Mahindra απέτυχαν να ολοκληρώσουν μια κοινοπραξία που θα επέτρεπε στην αμερικανική εταιρεία να συνεχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα στην Ινδία με χαμηλότερο κόστος.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...