
Σε συνομιλίες με την πολιτεία Ταμίλ Ναντού της Ινδίας , προκειμένου να εξερευνήσει την παραγωγή οχημάτων για εξαγωγή, βρίσκεται η Ford Motor όπως δήλωσε ο επικεφαλής της πολιτείας.
Η εξέλιξη αυτη σηματοδοτεί πιθανώς ότι η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να ξεκινήσει ξανά την παραγωγή στην Ινδία τρία χρόνια μετά την έξοδο της απο τη χώρα, αναφέρει το Reuters .
Ford: Βάζει φρένο σε σχέδια για ορισμένα ηλεκτρικά και στρέφεται στα υβριδικά
Η Ford σταμάτησε να παράγει αυτοκίνητα στην Ινδία για εγχώρια πώληση το 2021, αφού αγωνίστηκε να αυξήσει τους όγκους και απέσυρε τις εξαγωγές το 2022, βγαίνοντας ουσιαστικά από την τρίτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, στην οποία κυριαρχούν οι Ασιάτες ανταγωνιστές.
Η Ford πούλησε ένα από τα δύο εργοστάσιά της στην Ινδία στην Tata Motors το 2023. Το άλλο εργοστάσιό της, το οποίο βρίσκεται στο Chennai στην πολιτεία Ταμίλ Ναντού, έκλεισε.
“Είχαμε μια πολύ συναρπαστική συζήτηση με την ομάδα της Ford Motors. Διερευνήσαμε τη σκοπιμότητα της ανανέωσης της συνεργασίας τριών δεκαετιών με το Tamil Nadu, για να δημιουργήσουμε ξανά το Tamil Nadu για τον κόσμο”, δήλωσε ο M.K. Στάλιν σε ανάρτησή του στο Χ.
Το εργοστάσιο της Ford στην Ινδία
Η Ford συνεχίζει να διερευνά κατάλληλες εναλλακτικές λύσεις για το εργοστάσιό της στο Chennai, ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία σε δήλωση.
Η Ford, η οποία κατασκεύασε τα EcoSport και Endeavor SUV της στην Ινδία, είχε λιγότερο από 2% μερίδιο στην αγορά επιβατικών οχημάτων της χώρας όταν σταμάτησε την παραγωγή, έχοντας αγωνιστεί για χρόνια για να πραγματοποιήσει κέρδη.
Όταν σταμάτησε την παραγωγή, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανια είπε ότι είχε συσσωρεύσει απώλειες άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε μια δεκαετία και η ζήτηση για τα νέα της οχήματα ήταν ασθενής.
Η απόφαση για έξοδο από την αγορά ήρθε αφού η Ford και η τοπική αυτοκινητοβιομηχανία Mahindra & Mahindra απέτυχαν να ολοκληρώσουν μια κοινοπραξία που θα επέτρεπε στην αμερικανική εταιρεία να συνεχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα στην Ινδία με χαμηλότερο κόστος.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς