
Ανακοίνωση για το περιστατικό με τον καταπέλτη σε πλοίο της Jumbo Jet, που συνέβη το μεσημέρι της Πέμπτης στο λιμάνι της Μυκόνου εξέδωσε η πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Οι αξιωματικοί και το πλήρωμα ενήργησαν άμεσα και σύμφωνα με το πρωτόκολλο για την ασφάλεια των επιβατών. Δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός και για τις λίγες υλικές απώλειες οι επιβάτες ικανοποιήθηκαν στο ακέραιο. Ο Νηογνώμονας του πλοίου επιβεβαίωσε ότι το πλοίο είναι αξιόπλοο και συνέχισε το δρομολόγιό του.
Η εταιρεία ενεργοποίησε αμέσως όλες τις απαιτούμενες εσωτερικές διαδικασίες ελέγχου για την περαιτέρω διερεύνηση του συμβάντος προκειμένου να εξασφαλίσει ότι δεν θα συμβεί παρόμοιο περιστατικό».
Yπενθυμίζεται πως ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε νωρίτερα στο λιμάνι της Μυκόνου, όταν ένα επιβατηγό ταχύπλοο ξαφνικά ξεκίνησε τον απόπλου ενώ οι επιβάτες επιβιβάζονταν ακόμη και οι κάβοι ήταν δεμένοι.
Δεν αναφέρθηκε τραυματισμός
Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρεται ότι «σημειώθηκε μετακίνηση του επιβατηγού οχηματαγωγού ταχύπλοου JUMBO JET σημαίας Κύπρου. Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο-Τήνο-Μύκονο- Πάρο-Νάξο και επιστροφή.
Από το συμβάν δεν αναφέρθηκε τραυματισμός ενώ το πλοίο παραμένει στο λιμάνι της Μυκόνου μέχρι να προσκομιστεί βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί. Το Υπουργείο ανακοίνωσε επίσης ότι σχηματίζεται δικογραφία κατ εντολή του Εισαγγελέα για τα αίτια του συμβάντος».
Πρόσφατα το ίδιο πλοίο παρουσίασε και άλλο πρόβλημα καθώς στις αρχές Αυγούστου όπως ενημερώθηκε το Α’ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά παρουσίασε δυσλειτουργία στο άνοιγμα του καταπέλτη κατά τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι, με αποτέλεσμα να ζητηθεί συνδρομή γερανοφόρου οχήματος.
Από τη Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του Ε/Γ-Ο/Γ μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο.


Latest News

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή

Ναυτιλία: «Θαλασσοταραχή» απο τις προτάσεις Τραμπ για φόρο στα κινεζικής κατασκευής πλοία
Θέση πήρε και ο Κινέζος πρέσβης στην Αθήνα

Παύλος Ξηραδάκης: Τα ρυμουλκά ζητούν ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο
«Δεν γίνεται κατανοητός ο λόγος του αποκλεισμού του κλάδου μας από την πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία, όταν άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν ενταχθεί σε αυτά» είπε ο κ. Ξηραδάκης

ΕΤΑΔ: Στρατηγικό deal με την D-Marin για την Μαρίνα Ζέας
Τι περιλαμβάνει η συμφωνία της ΕΤΑΔ για την πώληση της συμμετοχής της στην μαρίνα Ζέας - Τι αλλάζει στο μίσθωμα

Παγκόσμιος κανονισμός για ένα πρότυπο καυσίμου
Διαφωνίες στην πρόταση για έναν καθολικό «φόρο» στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου