Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε νωρίτερα στο λιμάνι της Μυκόνου, όταν ένα επιβατηγό ταχύπλοο ξαφνικά ξεκίνησε τον απόπλου ενώ οι επιβάτες επιβιβάζονταν ακόμη και οι κάβοι ήταν δεμένοι.
Ενώ το πλοίο Jumbo Jet της SeaJets ήταν σε διαδικασία επιβίβασης επιβατών ξαφνικά έκανε «πρόσω» με τους κάβους δεμένους, οι οποίοι ευτυχώς δεν έσπασαν καθώς το πλοίο απομακρύνθηκε από τον προβλήτα. Κανείς επιβάτης δεν έπεσε στη θάλασσα εκτός από ορισμένες βαλίτσες.
Δεν αναφέρθηκε τραυματισμός
Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρεται ότι «σημειώθηκε μετακίνηση του επιβατηγού οχηματαγωγού ταχύπλοου JUMBO JET σημαίας Κύπρου. Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο-Τήνο-Μύκονο- Πάρο-Νάξο και επιστροφή.
Από το συμβάν δεν αναφέρθηκε τραυματισμός ενώ το πλοίο παραμένει στο λιμάνι της Μυκόνου μέχρι να προσκομιστεί βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί. Το Υπουργείο ανακοίνωσε επίσης ότι σχηματίζεται δικογραφία κατ εντολή του Εισαγγελέα για τα αίτια του συμβάντος».
Πρόσφατα το ίδιο πλοίο παρουσίασε και άλλο πρόβλημα καθώς στις αρχές Αυγούστου όπως ενημερώθηκε το Α’ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά παρουσίασε δυσλειτουργία στο άνοιγμα του καταπέλτη κατά τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι, με αποτέλεσμα να ζητηθεί συνδρομή γερανοφόρου οχήματος.
Από τη Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του Ε/Γ-Ο/Γ μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο.
Η ασφάλεια και το σύστημα χρονοθυρίδων
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε νεότερη ανακοίνωσή του έσπευσε να υπογραμμίσει πως με αφορμή το σημερινό συμβάν στο λιμάνι της Μυκόνου σχετικά με τη μετακίνηση του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ JUMBO JET, κατά την επιβίβαση επιβατών και οχημάτων, επαναλαμβάνει ότι η μεγαλύτερη προτεραιότητα του υπουργείου είναι τα θέματα ασφάλειας, ειδικά στην ακτοπλοΐα, τα οποία όπως τόνισε «είναι μη διαπραγματεύσιμα και δεν υπάρχει κανένα περιθώριο ανοχής».
Πρόσθεσε δε πως «στο πλαίσιο αυτό και για την ενίσχυση της ασφάλειας πλοίων, λιμένων και επιβατών, έχουν, μεταξύ άλλων, δρομολογηθεί από το Υπουργείο η ανάπτυξη Συστήματος Χρονοθυρίδων Θαλάσσιων Λιμένων, (Sea Ports Time Slots System) με ένα κεντρικό Πληροφοριακό Σύστημα παρακολούθησης και χρήσης, η προσαρμογή των υπόχρεων λιμένων στο διεθνή κώδικα ISPS, η αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων και η ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ