Μια νέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου «Sounion» στην Ερυθρά Θάλασσα, το οποίο παραμένει αγκυροβολημένο 72 ν.μ. δυτικά της Χοντάιντα της Υεμένης, θα επιχειρηθεί από ελληνικό ναυγοσωστικό πλοίο και ένα ρυμουλκό.
Μετά την αποτυχημένη προσπάθεια δύο ρυμουλκών που κινητοποιήθηκαν αρχικά για τη ρυμούλκηση του ελληνόκτητου τάνκερ, ελληνικό ναυαγοσωστικό πλοίο, στο οποίο επιβαίνει ειδική ναυαγοσωστική ομάδα με εξειδικευμένο εξοπλισμό, έχει μεταβεί πολύ κοντά στο σημείο, που βρίσκεται το δεξαμενόπλοιο.
Ναυτιλία: Τι ανησυχεί τους ηγέτες της παγκόσμιας ναυτιλίας
Το ναυαγοσωστικό πλοίο και το ρυμουλκό συνοδεύονται από την ελληνική φρεγάτα Ψαρά και γαλλικό πολεμικό πλοίο.
Η ρυμούλκηση του ελληνόκτητου τάνκερ, που μεταφέρει 150.000 τόνους ιρακινού αργού πετρελαίου με προορισμό τους Αγίους Θεοδώρους, είχε κριθεί προς το παρόν αδύνατη, λόγω της ύπαρξης μικρών εστιών φωτιάς στο κατάστρωμά του από τις 27 Αυγούστου και των υψηλών θερμοκρασιών.
Επικεφαλής του Ανώτατου Πολιτικού Συμβουλίου των Χούθι δήλωσε ότι η απόφαση να επιτραπεί η απόσυρση του «Sounion» οφείλεται στην ανησυχία για οικολογική καταστροφή, ωστόσο η περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας εξακολουθεί να αποτελεί κίνδυνο για αρκετά πλοία που δέχονται επιθέσεις. Το πλοίο δέχτηκε την πρώτη επίθεση την Τετάρτη 21 Αυγούστου, με το 25μελές πλήρωμά του (23 Φιλιππινέζοι και δύο Ρώσοι), να μεταφέρεται την επομένη από γαλλικό αντιτορπιλικό σε ασφαλές σημείο στο Τζιμπουτί. Στη συνέχεια ακολούθησαν επιθέσεις με την τοποθέτηση εκρηκτικών μικρής ισχύος στο κατάστρωμα του δεξαμενόπλοιου.
Aspides: Έτοιμη να διευκολύνει μια νέα επιχείρηση
Στις 12 Σεπτεμβρίου, το MV SOUNION παραμένει στις φλόγες μετά από επίθεση που δέχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, αναφέρει η EUNAVFOR ASPIDES και δηλώνει ότι είναι έτοιμη να διευκολύνει μια νέα επιχείρηση διάσωσης τις επόμενες ημέρες, παρέχοντας προστασία στα εμπορικά ναυλωμένα πλοία που θα ρυμουλκήσουν το πλοίο σε ασφαλή τοποθεσία.
Το πλοίο είναι επί του παρόντος αγκυροβολημένο, δεν παρασύρεται και δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το κύριο αμπάρι.
Για την αποτροπή μιας περιβαλλοντικής καταστροφής, είναι απαραίτητο να συνεργαστούν στενά δημόσιοι και ιδιωτικοί οργανισμοί και φορείς, τονίζει η EUNAVFOR ASPIDES
Latest News
Τι απαντά η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Jumpo Jet για το περιστατικό στη Μύκονο
Το Jumpo Jet ξεκίνησε ενώ ακόμη επιβίβαζε επιβάτες
Ρωσικός πύραυλος χτύπησε εμπορικό πλοίο στη Μαύρη Θάλασσα
Έπλεε σε ρουμανικά χωρικά ύδατα στην Μαύρη Θάλασσα όταν επλήγη από ρωσικό πύραυλο
Ατύχημα σε πλοίο στη Μύκονο - Ξεκίνησε ενώ ακόμη επιβίβαζε επιβάτες
Το ίδιο πλοίο παρουσίασε πρόσφατα και άλλο πρόβλημα καθώς παρουσίασε δυσλειτουργία στο άνοιγμα του καταπέλτη
Ζημιές παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών για την Attica Group - Ο ρόλος της ΑΝΕΚ
Τα αποτελέσματα έχουν την ενσωμάτωση των εργασιών της ΑΝΕΚ, για πρώτη φορά σε ολόκληρη την περίοδο από την ημερομηνία εξαγοράς της
Η νέα πορεία του ΝΑΤ στην πράξη- Τι αλλάζει με τα ψηφιακά έντυπα πλοίων (e-books)
Τις παρεμβάσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει στους Έλληνες ναυτικούς παρουσίασε ο φορέας
Τι ανησυχεί τους ηγέτες της παγκόσμιας ναυτιλίας
Για τους ανερχόμενους κινδύνους που αντιμετωπίζει η ναυτιλία αναφέρεται η έκθεση του ICS - Επίσης, αναλύει τις μεταβολές του κλίματος και πως επηρεάζουν τις ναυτιλιακές
Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας: Το έκτακτο τέλος να μην εστιάζει μόνο στην κρουαζιέρα
Βέλη από την CLIA στην επιβολή έκτακτου τέλους στην κρουαζιέρα
Ο «Σούπερ Μάριο» ποντάρει στη ναυτιλία για την ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης
Η έκθεση Ντράγκι αναγνωρίζει την παγκόσμια ηγετική θέση της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και επισημαίνει ότι ένα κατάλληλο ρυθμιστικό και φορολογικό πλαίσιο
Επίσκεψη γερμανικής αντιπροσωπείας στον ΟΛΘ
Στον ΟΛΘ πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ, με τιμώμενη χώρα τη Γερμανία
Επιτόπια αυτοψία κλιμακίου της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων στο λιμάνι του Βόλου
Η αυτοψία στο λιμάνι του Βόλου αφορούσε την εμφάνιση τόνων νεκρών ψαριών