Συνεχίζει να φλέγεται το ελληνόκτητο πλοίο «SOUNION» μετά από την επίθεση των ανταρτών Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα. Η επιχείρηση «Ασπίδες» αναφέρει ότι η προσπάθεια για τη ρυμούλκηση συνεχίζεται καθώς υπάρχει ο κίνδυνος τεράστιας περιβαλλοντικής καταστροφής εάν υπάρξει διαρροή πετρελαίου από το τάνκερ.
«Η επιχείρηση διάσωσης του MV SOUNION είναι απαραίτητη προκειμένου να αποτραπεί μια πιθανή περιβαλλοντική καταστροφή στην περιοχή. Για να επιτευχθεί αυτό, συνεργάζονται διάφοροι δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς.
«Sounion»: Νέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου στην Ερυθρά Θάλασσα
Τα μέσα της EUNAVFOR ASPIDES συμμετείχαν ενεργά σε αυτό το πολύπλοκο εγχείρημα, δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον, το οποίο είναι απαραίτητο για τα ρυμουλκά για τη διεξαγωγή της επιχείρησης ρυμούλκησης.
Με την αμυντική της εντολή, η επιχείρηση ASPIDES εξυπηρετεί την προστασία των παγκόσμιων κοινών αγαθών, συμπεριλαμβανομένου του περιβάλλοντος και των μέσων διαβίωσης όσων ζουν γύρω από την Ερυθρά Θάλασσα», αναφέρει η ανακοίνωση.
Η επιχείρηση ρυμούλκησης του δεξαμενόπλοιου SOYNION ανεστάλη στις 3 Σεπτεμβρίου καθώς κρίθηκε ότι ήταν δεν ήταν ασφαλής.
Σε ανακοίνωση τότε η επιχείρηση «Ασπίδες» ανέφερε ότι «οι ιδιωτικές εταιρείες που ήταν υπεύθυνες για την επιχείρηση διάσωσης κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν πληρούνταν οι προϋποθέσεις για τη διεξαγωγή της επιχείρησης ρυμούλκησης του SOUNION, ότι δεν ήταν ασφαλές να προχωρήσει και διερευνούν εναλλακτικές λύσεις».
Χτυπήθηκε την 21η Αυγούστου ανοιχτά του λιμένα Χοντάιντα
Το δεξαμενόπλοιο SOUNION, υπό ελληνική σημαία, με 150.000 τόνους αργού πετρελαίου στις δεξαμενές του, χτυπήθηκε επανειλημμένα την 21η Αυγούστου ανοιχτά του λιμένα Χοντάιντα, τον οποίο ελέγχουν οι αντάρτες, στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι Χούθι, κίνημα προσκείμενο στο Ιράν, ανέλαβαν την ευθύνη για την ενέργεια, αναφέροντας πως το έπληξαν με drones εφόρμησης και πυραύλους.
Το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο βρίσκεται 72 ν.μ. δυτικά της Χοντεϊντά Υεμένης.
Το εικοσιπενταμελές πλήρωμα του δεξαμενόπλοιου, το οποίο αποτελούσαν 23 υπήκοοι Φιλιππίνων και 2 υπήκοοι Ρωσίας, διασώθηκε από πλοίο της ναυτικής αποστολής Ασπίδες της Ευρωπαϊκής Ένωσης την επομένη της επίθεσης που υπέστη.
Πηγή: in.gr
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους