Συνεχίζει να φλέγεται το ελληνόκτητο πλοίο «SOUNION» μετά από την επίθεση των ανταρτών Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα. Η επιχείρηση «Ασπίδες» αναφέρει ότι η προσπάθεια για τη ρυμούλκηση συνεχίζεται καθώς υπάρχει ο κίνδυνος τεράστιας περιβαλλοντικής καταστροφής εάν υπάρξει διαρροή πετρελαίου από το τάνκερ.
«Η επιχείρηση διάσωσης του MV SOUNION είναι απαραίτητη προκειμένου να αποτραπεί μια πιθανή περιβαλλοντική καταστροφή στην περιοχή. Για να επιτευχθεί αυτό, συνεργάζονται διάφοροι δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς.
«Sounion»: Νέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου στην Ερυθρά Θάλασσα
Τα μέσα της EUNAVFOR ASPIDES συμμετείχαν ενεργά σε αυτό το πολύπλοκο εγχείρημα, δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον, το οποίο είναι απαραίτητο για τα ρυμουλκά για τη διεξαγωγή της επιχείρησης ρυμούλκησης.
Με την αμυντική της εντολή, η επιχείρηση ASPIDES εξυπηρετεί την προστασία των παγκόσμιων κοινών αγαθών, συμπεριλαμβανομένου του περιβάλλοντος και των μέσων διαβίωσης όσων ζουν γύρω από την Ερυθρά Θάλασσα», αναφέρει η ανακοίνωση.
Η επιχείρηση ρυμούλκησης του δεξαμενόπλοιου SOYNION ανεστάλη στις 3 Σεπτεμβρίου καθώς κρίθηκε ότι ήταν δεν ήταν ασφαλής.
Σε ανακοίνωση τότε η επιχείρηση «Ασπίδες» ανέφερε ότι «οι ιδιωτικές εταιρείες που ήταν υπεύθυνες για την επιχείρηση διάσωσης κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν πληρούνταν οι προϋποθέσεις για τη διεξαγωγή της επιχείρησης ρυμούλκησης του SOUNION, ότι δεν ήταν ασφαλές να προχωρήσει και διερευνούν εναλλακτικές λύσεις».
Χτυπήθηκε την 21η Αυγούστου ανοιχτά του λιμένα Χοντάιντα
Το δεξαμενόπλοιο SOUNION, υπό ελληνική σημαία, με 150.000 τόνους αργού πετρελαίου στις δεξαμενές του, χτυπήθηκε επανειλημμένα την 21η Αυγούστου ανοιχτά του λιμένα Χοντάιντα, τον οποίο ελέγχουν οι αντάρτες, στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι Χούθι, κίνημα προσκείμενο στο Ιράν, ανέλαβαν την ευθύνη για την ενέργεια, αναφέροντας πως το έπληξαν με drones εφόρμησης και πυραύλους.
Το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο βρίσκεται 72 ν.μ. δυτικά της Χοντεϊντά Υεμένης.
Το εικοσιπενταμελές πλήρωμα του δεξαμενόπλοιου, το οποίο αποτελούσαν 23 υπήκοοι Φιλιππίνων και 2 υπήκοοι Ρωσίας, διασώθηκε από πλοίο της ναυτικής αποστολής Ασπίδες της Ευρωπαϊκής Ένωσης την επομένη της επίθεσης που υπέστη.
Πηγή: in.gr
Latest News
Η Θεοδώρα Ρήγα εξελέγη Πρόεδρος της MedCruise
Η νέα πρόεδρος της MedCruise είναι γενική εμπορική διευθύντρια και διευθύντρια στρατηγικής επικοινωνίας της ΟΛΘ Α.Ε
«Ναυμαχία» Στυλιανίδη-πλοιάρχων για την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του υπουργού Ναυτιλίας που επαναβεβαίωσε τη θέλησή του για ενίσχυση της εποικοδομητικής συνεργασίας με την ΠΕΠΕΝ
Νέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου «Sounion» στην Ερυθρά Θάλασσα
Το «Sounion» παραμένει αγκυροβολημένο 72 ν.μ. δυτικά της Χοντάιντα της Υεμένης,
Τι απαντά η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Jumpo Jet για το περιστατικό στη Μύκονο
Το Jumpo Jet ξεκίνησε ενώ ακόμη επιβίβαζε επιβάτες
Ρωσικός πύραυλος χτύπησε εμπορικό πλοίο στη Μαύρη Θάλασσα
Έπλεε σε ρουμανικά χωρικά ύδατα στην Μαύρη Θάλασσα όταν επλήγη από ρωσικό πύραυλο
Ατύχημα σε πλοίο στη Μύκονο - Ξεκίνησε ενώ ακόμη επιβίβαζε επιβάτες
Το ίδιο πλοίο παρουσίασε πρόσφατα και άλλο πρόβλημα καθώς παρουσίασε δυσλειτουργία στο άνοιγμα του καταπέλτη
Ζημιές παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών για την Attica Group - Ο ρόλος της ΑΝΕΚ
Τα αποτελέσματα έχουν την ενσωμάτωση των εργασιών της ΑΝΕΚ, για πρώτη φορά σε ολόκληρη την περίοδο από την ημερομηνία εξαγοράς της
Η νέα πορεία του ΝΑΤ στην πράξη- Τι αλλάζει με τα ψηφιακά έντυπα πλοίων (e-books)
Τις παρεμβάσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει στους Έλληνες ναυτικούς παρουσίασε ο φορέας
Τι ανησυχεί τους ηγέτες της παγκόσμιας ναυτιλίας
Για τους ανερχόμενους κινδύνους που αντιμετωπίζει η ναυτιλία αναφέρεται η έκθεση του ICS - Επίσης, αναλύει τις μεταβολές του κλίματος και πως επηρεάζουν τις ναυτιλιακές
Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας: Το έκτακτο τέλος να μην εστιάζει μόνο στην κρουαζιέρα
Βέλη από την CLIA στην επιβολή έκτακτου τέλους στην κρουαζιέρα