Συνεχίζει να φλέγεται το ελληνόκτητο πλοίο «SOUNION» μετά από την επίθεση των ανταρτών Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα. Η επιχείρηση «Ασπίδες» αναφέρει ότι η προσπάθεια για τη ρυμούλκηση συνεχίζεται καθώς υπάρχει ο κίνδυνος τεράστιας περιβαλλοντικής καταστροφής εάν υπάρξει διαρροή πετρελαίου από το τάνκερ.
«Η επιχείρηση διάσωσης του MV SOUNION είναι απαραίτητη προκειμένου να αποτραπεί μια πιθανή περιβαλλοντική καταστροφή στην περιοχή. Για να επιτευχθεί αυτό, συνεργάζονται διάφοροι δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς.
«Sounion»: Νέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου στην Ερυθρά Θάλασσα
Τα μέσα της EUNAVFOR ASPIDES συμμετείχαν ενεργά σε αυτό το πολύπλοκο εγχείρημα, δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον, το οποίο είναι απαραίτητο για τα ρυμουλκά για τη διεξαγωγή της επιχείρησης ρυμούλκησης.
Με την αμυντική της εντολή, η επιχείρηση ASPIDES εξυπηρετεί την προστασία των παγκόσμιων κοινών αγαθών, συμπεριλαμβανομένου του περιβάλλοντος και των μέσων διαβίωσης όσων ζουν γύρω από την Ερυθρά Θάλασσα», αναφέρει η ανακοίνωση.
Η επιχείρηση ρυμούλκησης του δεξαμενόπλοιου SOYNION ανεστάλη στις 3 Σεπτεμβρίου καθώς κρίθηκε ότι ήταν δεν ήταν ασφαλής.
Σε ανακοίνωση τότε η επιχείρηση «Ασπίδες» ανέφερε ότι «οι ιδιωτικές εταιρείες που ήταν υπεύθυνες για την επιχείρηση διάσωσης κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν πληρούνταν οι προϋποθέσεις για τη διεξαγωγή της επιχείρησης ρυμούλκησης του SOUNION, ότι δεν ήταν ασφαλές να προχωρήσει και διερευνούν εναλλακτικές λύσεις».
Χτυπήθηκε την 21η Αυγούστου ανοιχτά του λιμένα Χοντάιντα
Το δεξαμενόπλοιο SOUNION, υπό ελληνική σημαία, με 150.000 τόνους αργού πετρελαίου στις δεξαμενές του, χτυπήθηκε επανειλημμένα την 21η Αυγούστου ανοιχτά του λιμένα Χοντάιντα, τον οποίο ελέγχουν οι αντάρτες, στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι Χούθι, κίνημα προσκείμενο στο Ιράν, ανέλαβαν την ευθύνη για την ενέργεια, αναφέροντας πως το έπληξαν με drones εφόρμησης και πυραύλους.
Το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο βρίσκεται 72 ν.μ. δυτικά της Χοντεϊντά Υεμένης.
Το εικοσιπενταμελές πλήρωμα του δεξαμενόπλοιου, το οποίο αποτελούσαν 23 υπήκοοι Φιλιππίνων και 2 υπήκοοι Ρωσίας, διασώθηκε από πλοίο της ναυτικής αποστολής Ασπίδες της Ευρωπαϊκής Ένωσης την επομένη της επίθεσης που υπέστη.
Πηγή: in.gr
Latest News
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων