Ξεκίνησε, από το ναυαγοσωστικό πλοίο «Aigaion Pelagos», η ρυμούλκηση του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου «Sounion», το οποίο παρέμενε αγκυροβολημένο από τις 27 Αυγούστου με εστίες φωτιάς 72 ναυτικά μίλια δυτικά της Χοντάιντα της Υεμένης, στην Ερυθρά Θάλασσα.
«Sounion»: Νέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου στην Ερυθρά Θάλασσα
Πρωινές ώρες σήμερα το ελληνικό ναυαγοσωστικό αφίχθη στο σημείο όπου βρισκόταν το ελληνόκτητο τάνκερ, συνοδευομενο από ισχυρές στρατιωτικές δυνάμεις, τρεις φρεγάτες, ελικόπτερα και ομάδα ειδικών δυνάμεων.
Η ειδική ναυαγοσωστική ομάδα του «Aigaion Pelagos» που ανέβηκε στο δεξαμενόπλοιο κατάφερε να προσδέσει το τάνκερ στο ναυαγοσωστικό παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούσαν στο κατάστρωμα του δεξαμενόπλοιου, λόγω των εστιών πυρκαγιάς όπου οι θερμοκρασίες έφταναν μέχρι και τους 400 βαθμούς Κελσίου σύμφωνα με τα όργανα μέτρησης.
Το «Aigaion Pelagos» ρυμουλκεί το ελληνικό τάνκερ βόρεια, συνοδευόμενο από τις στρατιωτικές δυνάμεις, προκειμένου να φύγει από την επικίνδυνη περιοχή όπου επιτίθενται οι Χούθι και να συνεχίσει τις ναυαγοσωστικές εργασίες με ασφάλεια.
Το πυροσβεστικό ρυμουλκό «Πανορμίτης» συνοδεύει το «Sounion» που ρυμουλκείται από το «Aigaion Pelagos» και ανα πάσα στιγμή είναι έτοιμο να προβεί σε κατάσβεση εάν απαιτηθεί.
Σημειώνεται, ότι το δεξαμενόπλοιο μεταφέρει 150.000 τόνους πετρελαίου και όπως έχει αναφέρει και η ευρωπαϊκή επιχείρηση ASPIDES η διάσωσή είναι απαραίτητη προκειμένου να αποτραπεί μία πιθανή περιβαλλοντική καταστροφή στην περιοχή.
Ο επικεφαλής του Ανώτατου Πολιτικού Συμβουλίου των Χούθι έχει δηλώσει ότι η απόφαση να επιτραπεί η απόσυρση του «Sounion» οφείλεται στην ανησυχία για οικολογική καταστροφή, ωστόσο η περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας εξακολουθεί να αποτελεί κίνδυνο για αρκετά πλοία που συνεχίζουν να δέχονται επιθέσεις.
Το πλοίο «Sounion» δέχτηκε την πρώτη επίθεση από τους Χούθι την Τετάρτη 21 Αυγούστου, με το 25μελές πλήρωμά του (23 Φιλιππινέζοι και δύο Ρώσοι), να μεταφέρεται την επομένη ημέρα από γαλλικό αντιτορπιλικό σε ασφαλές σημείο στο Τζιμπουτί. Στη συνέχεια ακολούθησαν επιθέσεις με την τοποθέτηση εκρηκτικών μικρής ισχύος στο κατάστρωμα του δεξαμενόπλοιου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
SOYNION: Συνεχίζεται η προσπάθεια για τη ρυμούλκηση
Προσπάθειες να αποφευχθεί η περιβαλλοντική καταστροφή
Η Θεοδώρα Ρήγα εξελέγη Πρόεδρος της MedCruise
Η νέα πρόεδρος της MedCruise είναι γενική εμπορική διευθύντρια και διευθύντρια στρατηγικής επικοινωνίας της ΟΛΘ Α.Ε
«Ναυμαχία» Στυλιανίδη-πλοιάρχων για την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του υπουργού Ναυτιλίας που επαναβεβαίωσε τη θέλησή του για ενίσχυση της εποικοδομητικής συνεργασίας με την ΠΕΠΕΝ
Νέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου «Sounion» στην Ερυθρά Θάλασσα
Το «Sounion» παραμένει αγκυροβολημένο 72 ν.μ. δυτικά της Χοντάιντα της Υεμένης,
Τι απαντά η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Jumpo Jet για το περιστατικό στη Μύκονο
Το Jumpo Jet ξεκίνησε ενώ ακόμη επιβίβαζε επιβάτες
Ρωσικός πύραυλος χτύπησε εμπορικό πλοίο στη Μαύρη Θάλασσα
Έπλεε σε ρουμανικά χωρικά ύδατα στην Μαύρη Θάλασσα όταν επλήγη από ρωσικό πύραυλο
Ατύχημα σε πλοίο στη Μύκονο - Ξεκίνησε ενώ ακόμη επιβίβαζε επιβάτες
Το ίδιο πλοίο παρουσίασε πρόσφατα και άλλο πρόβλημα καθώς παρουσίασε δυσλειτουργία στο άνοιγμα του καταπέλτη
Ζημιές παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών για την Attica Group - Ο ρόλος της ΑΝΕΚ
Τα αποτελέσματα έχουν την ενσωμάτωση των εργασιών της ΑΝΕΚ, για πρώτη φορά σε ολόκληρη την περίοδο από την ημερομηνία εξαγοράς της
Η νέα πορεία του ΝΑΤ στην πράξη- Τι αλλάζει με τα ψηφιακά έντυπα πλοίων (e-books)
Τις παρεμβάσεις για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει στους Έλληνες ναυτικούς παρουσίασε ο φορέας
Τι ανησυχεί τους ηγέτες της παγκόσμιας ναυτιλίας
Για τους ανερχόμενους κινδύνους που αντιμετωπίζει η ναυτιλία αναφέρεται η έκθεση του ICS - Επίσης, αναλύει τις μεταβολές του κλίματος και πως επηρεάζουν τις ναυτιλιακές