
Υπάρχει μια δύναμη στη βιομηχανία ψυχαγωγίας που παραμένει άγνωστη σε πολλούς περιστασιακούς θεατές κινουμένων σχεδίων – ονομάζεται Titmouse Animation, σύμφωνα με το CNBC.
Κινηματογράφος: Γιατί οι Κινέζοι γυρνούν την πλάτη στο Χόλιγουντ
Καθώς το mainstream θεατρικό animation βγαίνει από το τέλμα και αντιμετωπίζει την επικείμενη απειλή της τεχνητής νοημοσύνης, το Titmouse – το οποίο πρόκειται να γιορτάσει την 25η επέτειό του το επόμενο έτος – προχωρά στο επόμενο βήμα του. Η ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής έχει συνεργαστεί με σχεδόν όλα τα μεγάλα στούντιο του Χόλιγουντ για να δημιουργήσει μοναδικό, ποικίλο περιεχόμενο κινουμένων σχεδίων.
Ακόμα κι αν δεν έχετε ακούσει το όνομα, πιθανότατα έχετε δει το έργο του Titmouse. Από νωρίς, το στούντιο έκανε την κύρια ακολουθία τίτλων για το “Avatar: The Last Airbender” του Nickelodeon, παρήγαγε αρκετές σκηνές κινουμένων σχεδίων για το “Community” του NBC και έκανε τα cinematics για τα παιχνίδια “Guitar Hero”. Πιο πρόσφατα, το έργο του Titmouse που μπορεί να προβληθεί στο Netflix είναι το «Μεγάλο στόμα» του Αμαζονίου και “The Legend of Vox Machina” και “Star Trek: Lower Decks” του Prime Video στο Paramount+
«Είναι ωραίο, ξέρετε, [και] είναι περίεργο να είσαι ανεξάρτητος», δήλωσε ο Chris Prynoski, συνιδιοκτήτης του Titmouse. «Μου αρέσει. Είναι σαν να είσαι ένας γιγάντιος ελεύθερος επαγγελματίας».
Τα περισσότερα μεγάλα στούντιο του Χόλιγουντ έχουν ένα εσωτερικό στούντιο κινουμένων σχεδίων – μερικές φορές περισσότερα από ένα, στην περίπτωση της Disney και Universal αλλά για ορισμένα σχέδια, είναι απαραίτητη η συνεργασία με τρίτους. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι η εσωτερική ομάδα δεν έχει το εύρος ζώνης για να εργαστεί σε αυτά τα έργα ή επειδή ένα τρίτο μέρος, όπως η Titmouse, έχει έναν ειδικό τομέα εμπειρογνωμοσύνης που χρειάζεται το στούντιο.
«Μου αρέσει να μπορώ να λέω όχι»
Για παράδειγμα, η Titmouse κλήθηκε από την Universal να παράγει το 2D animation για μια σκηνή στο “Trolls Band Together” του 2023 στην οποία τα τρολ μεταφέρονται για λίγο σε έναν ψυχεδελικό κόσμο.
Τις πρώτες μέρες, είπε ο Prynoski, το στούντιο δεν ήταν τόσο απαιτητικό για τα έργα στα οποία δούλευε, όσο καθιερωνόταν στη βιομηχανία.
«Τώρα, ευτυχώς, έχουμε ιστορικό και φήμη, οπότε η φασαρία δεν είναι η ίδια όπως ήταν», είπε.
Το κύρος της Titmouse στον κλάδο σημαίνει ότι το στούντιο μπορεί να είναι πιο επιλεκτικό σχετικά με τη δουλειά που αναλαμβάνει από άλλες εταιρείες και ότι μπορεί να κάνει μεγάλες διακυμάνσεις σε εσωτερικά έργα. Σημαίνει επίσης ότι περισσότερα στούντιο και δημιουργικά αναζητούν την εταιρεία.
«Μου αρέσει να μπορώ να λέω “όχι” σε πράγματα», είπε ο Prynoski.
Από το 2000, η Titmouse έχει εξελιχθεί από μια εταιρεία δύο ατόμων σε μια εταιρεία που απασχολεί περίπου 1.100 άτομα.


Latest News

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα

Οι Beatles ζωντανεύουν στην μεγάλη οθόνη
Η επερχόμενη βιογραφική ταινία για τους Beatles αναζωπυρώνει τον ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει τη διαχρονική τους γοητεία

Γιατί η Sotheby's κάνει δωρεάν αποτιμήσεις έργων τέχνης που ανήκουν σε αγγλικούς δήμους;
Μια επιστολή από το τμήμα Tax, Heritage and UK Museums του οίκου Sotheby's δημοπρασιών προσφέρθηκε να εκτιμήσει τα 5 κορυφαία έργα τους «χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις»

Γιατί το ΚΑΣ αρνήθηκε στον Λάνθιμο τα γυρίσματα στην Ακρόπολη
Το αίτημα της «Either Or Productions» και του Γιώργου Λάνθιμου για γυρίσματα στην Ακρόπολη δεν βρήκε θετική ανταπόκριση από το ΚΑΣ – Τι εξηγεί μέλος του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου

Εθνικό Γεωλογικό Μουσείο: «Θησαυροφυλάκιο» για τον ορυκτό πλούτο της χώρας από την ΕΑΓΜΕ
Η Ελληνική Αρχή Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (Ε.Α.Γ.Μ.Ε.) δημιούργησε ένα νέο μουσείο, με σκοπό την προστασία, τη διαφύλαξη, την οργάνωση και την προβολή του ορυκτού πλούτου και της γεωλογικής ιστορίας της χώρας μας

Πώς το Minecraft κατέκτησε τον κόσμο;
Η ταινία «A Minecraft Movie» που βρίσκεται στις αίθουσες και το «κόλλημα» του ηθοποιού Τζακ Μπλακ - Tο βιντεοπαιχνίδι Minecraft με τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών

Sotheby’s: Ο Αμερικανός CEO Τσαρλς Στιούαρτ που κρατάει το τιμόνι σε ασταθή οικονομικά νερά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος toy Sotheby's μίλησε για την μπανάνα 6,2 εκατομμυρίων δολαρίων, τους δισεκατομμυριούχους κρυπτονομισμάτων και το μέλλον της αγοράς τέχνης

«Μπλόκο» από το ΚΑΣ σε Λάνθιμο για γύρισμα στην Ακρόπολη - Τι συνέβη
Ο βραβευμένος Έλληνας δημιουργός Γιώργος Λάνθιμος ήθελε να κάνει ένα γύρισμα για τη νέα του ταινία «Bugonia» στην Ακρόπολη, ωστόσο το ΚΑΣ αποφάσισε ομόφωνα να μην κάνει δεκτό το αίτημά του.