Η Salesforce ανακοίνωσε το Salesforce Foundations, μια δωρεάν αναβάθμιση που ενσωματώνει βασικές διατμηματικές λειτουργίες για Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση, Μάρκετινγκ, Εμπόριο και Data Cloud, διαθέσιμη χωρίς επιπλέον κόστος σε όλους τους πελάτες του Sales και Service Cloud.
Η νέα αυτή αναβάθμιση της Salesforce στοχεύει στην ενοποίηση δεδομένων και εμπειριών στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να δημιουργούν απρόσκοπτες εμπειρίες, ενισχυμένες με Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), σε κάθε σημείο επαφής.
Τα σημεία βελτίωσης
Το Salesforce Foundations βελτιώνει την εμπειρία των χρηστών με μια νέα, διαισθητική διεπαφή (UI), διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών τους. Τα νέο περιβάλλον συγκεντρώνει χαρακτηριστικά όπως η διαχείριση ευκαιριών, η διαχείριση υποθέσεων, οι στοχευμένες καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι ασφαλείς σύνδεσμοι πληρωμών. Τα εργαλεία αυτά είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών και την αύξηση των εσόδων, χωρίς να απαιτούνται πρόσθετες δαπάνες ή πολύπλοκες ενσωματώσεις δεδομένων.
Επίσης, οι χρήστες του Salesforce Foundations αποκτούν πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα επεκτάσεων και ενοποιήσεων τρίτων μέσω του AppExchange –της μεγαλύτερης αγοράς επιχειρησιακών εφαρμογών στον κόσμο–, συμπεριλαμβανομένων παρατεταμένων δωρεάν δοκιμαστικών περιόδων σε περισσότερους από 25 κορυφαίους συνεργάτες, όπως οι Docusign, RingCentral και ZoomInfo.
Τι δείχνει έρευνα της Salesforce
Σημειώνεται πως, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Salesforce, σχεδόν το 80% των πελατών αναμένει απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις μεταξύ των τμημάτων. Ωστόσο περισσότεροι από τους μισούς (55%) πελάτες δηλώνουν ότι συχνά αισθάνονται πως επικοινωνούν με ξεχωριστά τμήματα αντί για μια ενιαία εταιρεία. Το Salesforce Foundations αντιμετωπίζει αυτήν την πρόκληση προσφέροντας ενοποιημένη λειτουργικότητα σε Sales και Service Cloud, ενοποιώντας δεδομένα πωλήσεων, εξυπηρέτησης, μάρκετινγκ και εμπορίου σε μία πλατφόρμα, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες λαμβάνουν συνεπείς, εξατομικευμένες εμπειρίες.
Επιπλέον, το Foundations απλοποιεί τις διαδικασίες πληρωμών επιτρέποντας στις ομάδες πωλήσεων να μετατρέπουν γρήγορα τις κλεισμένες συμφωνίες σε πληρωμές μέσω ασφαλών συνδέσμων πληρωμής. Η πλατφόρμα επίσης ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών, καθώς οι ομάδες εξυπηρέτησης βελτιώνουν την εμπειρία ενσωμάτωσης και εντοπίζουν τις ευκαιρίες για πωλήσεις, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν στοχευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ αξιοποιώντας δεδομένα από το Salesforce Data Cloud.
«Με το Salesforce Foundations, οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και κλάδων μπορούν πλέον να αυτοματοποιήσουν και να ενσωματώσουν ολόκληρο το front office τους σε μια ενιαία πλατφόρμα», δήλωσε ο Ντέιβιντ Σμάιερ, Πρόεδρος και Chief Product Officer της Salesforce. «Αυτή η αναβάθμιση δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να παρέχουν, σε πραγματικό χρόνο, εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα, απλοποιούν τις πληρωμές, επιλύουν ζητήματα εξυπηρέτησης και δημιουργούν καμπάνιες μάρκετινγκ με απήχηση».
Latest News
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%
Το Google.org ρίχνει 20 εκατ. δολάρια σε Τεχνητή Νοημοσύνη και Επιστήμη
Στο πρώτο Forum “AI for Science”, που έλαβε χώρα χθες, το Google.org ανακοίνωσε χρηματοδότηση ύψους 20 εκατ. δολαρίων για την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης για επιστημονικά επιτεύγματα.
SOS για τα SMS
Η χρήση των SMS για προσωπική επικοινωνία έχει πάρει την κατιούσα. Εξακολουθούν πάντως να παίζουν σημαντικό ρόλο σε περιόδους έκτακτης ανάγκης.
Μέχρι τις αρχές του 2027 έτοιμο το πρώτο data center της Data4
Tο campus της Data4 στην Παιανία, όταν ολοκληρωθεί, θα είναι το μεγαλύτερο στην Ελλάδα και θα βοηθήσει να καταστεί η χώρα πύλη εισόδου δεδομένων στη νότια Ευρώπη, είπε ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Ολιβιέ Μισελί
Πιέσεις στην Google να πουλήσει το Chrome - Τα σχέδια της Ουάσιγκτον
Η μηχανή αναζήτησης της Google βρίσκεται στο στόχαστρο των αντιμονοπωλιακών αρχών - Πότε αναμένεται η απόφαση
Η Sony μπαίνει σε anime και manga και φλερτάρει με το Elden Ring
Η Sony με έδρα το Τόκιο θέλει να επεκτείνει το ήδη τεράστιο χαρτοφυλάκιο πνευματικής ιδιοκτησίας της και η Kadokawa μπορεί να βοηθήσει σε αυτό
Η άνοδος των AI PC - «Τρέχει» η αγορά υπολογιστών Τεχνητής Νοημοσύνης
Οι παραδόσεις AI PC έφτασαν τα 13,3 εκατομμύρια μονάδες το γ' τρίμηνο του 2024, αντιπροσωπεύοντας το 20% του συνόλου
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης