Η Salesforce ανακοίνωσε το Salesforce Foundations, μια δωρεάν αναβάθμιση που ενσωματώνει βασικές διατμηματικές λειτουργίες για Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση, Μάρκετινγκ, Εμπόριο και Data Cloud, διαθέσιμη χωρίς επιπλέον κόστος σε όλους τους πελάτες του Sales και Service Cloud.

Η νέα αυτή αναβάθμιση της Salesforce στοχεύει στην ενοποίηση δεδομένων και εμπειριών στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να δημιουργούν απρόσκοπτες εμπειρίες, ενισχυμένες με Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), σε κάθε σημείο επαφής.

Τα σημεία βελτίωσης

Το Salesforce Foundations βελτιώνει την εμπειρία των χρηστών με μια νέα, διαισθητική διεπαφή (UI), διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών τους. Τα νέο περιβάλλον συγκεντρώνει χαρακτηριστικά όπως η διαχείριση ευκαιριών, η διαχείριση υποθέσεων, οι στοχευμένες καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι ασφαλείς σύνδεσμοι πληρωμών. Τα εργαλεία αυτά είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών και την αύξηση των εσόδων, χωρίς να απαιτούνται πρόσθετες δαπάνες ή πολύπλοκες ενσωματώσεις δεδομένων.

Επίσης, οι χρήστες του Salesforce Foundations αποκτούν πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα επεκτάσεων και ενοποιήσεων τρίτων μέσω του AppExchange –της μεγαλύτερης αγοράς επιχειρησιακών εφαρμογών στον κόσμο–, συμπεριλαμβανομένων παρατεταμένων δωρεάν δοκιμαστικών περιόδων σε περισσότερους από 25 κορυφαίους συνεργάτες, όπως οι Docusign, RingCentral και ZoomInfo.

Τι δείχνει έρευνα της Salesforce

Σημειώνεται πως, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Salesforce, σχεδόν το 80% των πελατών αναμένει απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις μεταξύ των τμημάτων. Ωστόσο περισσότεροι από τους μισούς (55%) πελάτες δηλώνουν ότι συχνά αισθάνονται πως επικοινωνούν με ξεχωριστά τμήματα αντί για μια ενιαία εταιρεία. Το Salesforce Foundations αντιμετωπίζει αυτήν την πρόκληση προσφέροντας ενοποιημένη λειτουργικότητα σε Sales και Service Cloud, ενοποιώντας δεδομένα πωλήσεων, εξυπηρέτησης, μάρκετινγκ και εμπορίου σε μία πλατφόρμα, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες λαμβάνουν συνεπείς, εξατομικευμένες εμπειρίες.

Επιπλέον, το Foundations απλοποιεί τις διαδικασίες πληρωμών επιτρέποντας στις ομάδες πωλήσεων να μετατρέπουν γρήγορα τις κλεισμένες συμφωνίες σε πληρωμές μέσω ασφαλών συνδέσμων πληρωμής. Η πλατφόρμα επίσης ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών, καθώς οι ομάδες εξυπηρέτησης βελτιώνουν την εμπειρία ενσωμάτωσης και εντοπίζουν τις ευκαιρίες για πωλήσεις, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν στοχευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ αξιοποιώντας δεδομένα από το Salesforce Data Cloud.

«Με το Salesforce Foundations, οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και κλάδων μπορούν πλέον να αυτοματοποιήσουν και να ενσωματώσουν ολόκληρο το front office τους σε μια ενιαία πλατφόρμα», δήλωσε ο Ντέιβιντ Σμάιερ, Πρόεδρος και Chief Product Officer της Salesforce. «Αυτή η αναβάθμιση δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να παρέχουν, σε πραγματικό χρόνο, εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα, απλοποιούν τις πληρωμές, επιλύουν ζητήματα εξυπηρέτησης και δημιουργούν καμπάνιες μάρκετινγκ με απήχηση».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Ποιοι διαμορφώνουν τις επιλογές των παιδιών
Τεχνολογία |

Ποιοι διαμορφώνουν τις επιλογές των παιδιών - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς

Τι γίνεται αν οι influencers που θαυμάζουν τα παιδιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατευθύνουν με μη εμφανή τρόπο τις επιλογές τους προς κατευθύνσεις που όχι μόνο είναι λανθασμένες αλλά και δυνητικά επικίνδυνες;