Με νέο κατάστημα Kiko Milano εκτός Ελλάδας, συμφωνίες στα σκαριά και σχέδια για το μέλλον, υποδέχθηκε ο όμιλος Φάις τη σεζόν, έχοντας ως βασικά οχήματα το brand της ιταλικής μάρκας ομορφιάς όπως και του Michael Kors.

Ήδη το δίκτυο του σήματος low cost καλλυντικών επεκτείνεται ταχύτατα σε όλη τη χώρα, ενώ ο όμιλος ως franchisee και σε Κύπρο, Ρουμανία και Βουλγαρία, κάνει τα αντίστοιχα βήματα για τη διεύρυνση του αποτυπώματος της μάρκας.

Kiko Milano – Sephora: Τρελές πωλήσεις με τη δύναμη του… λίπγκλος – Γιατί κερδίζουν τους νέους καταναλωτές

Kiko Milano: Πώς οδηγεί την ανάπτυξη του ομίλου Φάις

Στο πλαίσιο αυτό ετοιμάζεται να ανοίξει τις πόρτες του ένα νέο σημείο στο Βουκουρέστι, εντός του εμπορικού κέντρου Mega Mall που βρίσκεται έξω από την πόλη, όπου έχουν δώσει το παρών δεκάδες γνωστά σήματα, εστιατόρια ενώ υπάρχει και κινηματογράφος τύπου multiplex.

Ήδη, η Kiko Milano διαθέτει 4 σημεία πώλησης στην Κύπρο και συνολικά αναπτύσσει ένα δίκτυο λιανικής πώλησης 32 σημείων, όπως και του e-shop της.

Εντυπωσιακές επιδόσεις

Η ιταλική εταιρεία καλλυντικών έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά το 2020, όταν ο όμιλος Φάις έφερε πρώτος το low cost beauty brand στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020, μέσω της θυγατρικής SLF East Europe.

Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στο The Mall Athens, ακολούθησε το e-shop στις αρχές του 2021, ενώ η συνέχεια ήταν ταχύτατη: φυσικά καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λευκωσία, Λάρνακα, Πάφο και Σόφια, pop-up και shop-in-shop stores σε μεγάλα εμπορικά κέντρα.

Η διείσδυση του ιταλικού low cost beauty brand στην ελληνική αγορά αποτυπώθηκε στα οικονομικά στοιχεία της πρώτης οικονομικής χρήσης το 2021, όταν η Kiko Milano ξεπέρασε τα 3 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, με σύνολο τότε μόλις 5 καταστημάτων, ενώ το 2022 και το 2023 σηματοδότησαν την ανάπτυξη της αλυσίδας με εντατικούς ρυθμούς εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων.

Ενδεικτικό είναι ότι οι επιδόσεις της SLF Greece άγγιξαν σε τζίρο τα 8,4 εκατ. ευρώ την περσινή χρονιά. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου ξεπέρασε τα 200 εκατ. ευρώ το 2023, με κέρδη στα 34 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας κατά πολύ τις επιδόσεις του 2022 (κύκλος εργασιών 163,3 εκατ. ευρώ).

Μέσα σε τρία μόλις χρόνια, η Kiko Milano διαθέτει 4 σημεία πώλησης στην Κύπρο και συνολικά αναπτύσσει ένα δίκτυο λιανικής πώλησης 32 σημείων. Ξεχωριστή θέση στις πωλήσεις κατέχουν οι ηλεκτρονικές αγορές μέσα από το e-shop της.

Αποτέλεσμα mega-deal

Το ισχυρό της αποτύπωμα αποδείχθηκε από το mega deal της ιταλικής low cost μάρκας ομορφιάς με τον όμιλο της Louis Vuitton τον περασμένο Μάιο, όταν η επενδυτική εταιρεία L Catterton που υποστηρίζεται από την LVMH, ήρθε σε συμφωνία να αγοράσει το πλειοψηφικό μερίδιο της Kiko Milano από την οικογένεια Percassi σε μια συμφωνία περίπου 1,4 δισ. ευρώ που περιλαμβάνει και το χρέος του ιταλικού brand.

Οι Percassis που δημιούργησαν την Kiko Milano το 1997, θα διατηρήσουν «σημαντικό» μερίδιο, σύμφωνα με το Reuters, καθώς οι προοπτικές της βιομηχανίας της ομορφιάς είναι εξαιρετικές.

Τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 20% πέρυσι σε περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ, ενώ διαθέτει περισσότερα από 1.100 καταστήματα σε 66 χώρες, ενώ η παγκόσμια αγορά προϊόντων ομορφιάς αναμένεται να αυξηθεί στα 128 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2032 από 78 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, προβλέπει το Fortune Business Insight.

Τι ετοιμάζει ο όμιλος Φάις

Πληροφορίες αναφέρουν πως ο όμιλος Φάις προετοιμάζεται πυρετωδώς για μεγάλη επέκταση σε ακόμη δύο αγορές του εξωτερικού, παράλληλα με την εγχώρια ανάππτυξη.

Δεν είναι τυχαίο ότι ενισχύει περαιτέρω τη διανομή των Wilson, Adidas Padel και New Era, που εισάγει και εμπορεύεται σε χονδρική στην κατηγορία της άθλησης και της ευεξίας.

Την ίδια στρατηγική ακολουθεί και για τους βραχίονες της μηχανοκίνησης, των σκαφών αναψυχής και της διαχείρισης ακινήτων, όπως το εμπορικό κέντρο One Salonica στη Θεσσαλονίκη και την ανακαινισμένη Agora Modiano.

Το επόμενο χρονικό διάστημα προετοιμάζεται να ανοίξει το πρώτο monobrand κατάστημα του Michael Kors στην οδό Σταδίου, στο κέντρο της Αθήνας.

Υπενθυμίζεται πως τον περασμένο Απρίλιο, ο όμιλος Φάις επέκτεινε το δίκτυο του θρυλικού Levi’s με δύο νέα κομβικά και πολυτελή εμπορικά σημεία της Αθήνας με υψηλή επισκεψιμότητα.

Εξάλλου, διαθέτει ισχυρή παρουσία σε επίπεδο λιανικής και χονδρικής με περισσότερα από 15 multi-brand luxury καταστήματα, e-shops, monobrand μπουτίκ και shop-in-shop corners καθώς και ένα ισχυρό δίκτυο με πάνω από 350 σημεία πώλησης ενώ είναι είναι ο αποκλειστικός εκπρόσωπος και στη Ρουμανία, την Κύπρο και τη Βουλγαρία των fashion brands που εκπροσωπεί στην Ελλάδα – ανάμεσά τους οι Tod’s, Hogan, Ferragamo, Philip Plein, Kalogirou, Haralas, Ugg, DKNY, Dr. Martens, Geox.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Θεοδωρικάκος: Συνάντηση Σταύρου Καφούνη και εκπροσώπων του κλάδου της γουνοποιίας – Τι συζήτησαν
Επιχειρήσεις |

Συνάντηση Θεοδωρικάκου - Καφούνη με εκπροσώπους του κλάδου της γουνοποιίας - Τι συζητήθηκε

Ο υπουργός κατέγραψε όλα τα αιτήματα της επιτροπής και των πολιτικών εκπροσώπων της Δυτικής Μακεδονίας και δήλωσε της πρόθεση της κυβέρνησης να βοηθήσει τον κλάδο