Την απόφαση της οικογένειας Τσινάβου να πουλήσει μερίδιο από το ποσοστό που κατέχει στην Κρι Κρι γνωστοποίησε πριν από λίγο ο Παναγιώτης Τσινάβος, μιλώντας στην εκδήλωση για τα 20 παρουσίας της εταιρείας στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
«Στόχος μας είναι η αύξηση της ελεύθερης διασποράς. Υπάρχει ενδιαφέρον από ξένους και Έλληνες θεσμικούς επενδυτές. Θεωρώ δίκαιο το αίτημα της αγοράς για αύξηση της εμπορευσιμότητας. Η μεγάλη ζήτηση για τα προϊόντα της εταιρείας δημιουργεί θετικό μομέντουμ», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Τσινάβος, ο οποίος χτύπησε το καμπανάκι για την έναρξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών.
Σε ότι αφορά στην πώληση των μετοχών, ο βασικός μέτοχος της εταιρείας υπογράμμισε ότι θα πραγματοποιηθεί ως το τέλος της φετινής χρονιάς, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει το ποσοστό ή την τιμή.
Τσινάβος (Κρι-Κρι) στον OT: Με «όπλο» το ελληνικό DNA θα κερδίσουμε τους Αμερικάνους
«Μέλημα μας είναι η αύξηση της συναλλακτικής δραστηριότητας στη μετοχή. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με αύξηση της ελεύθερης διασποράς», είπε ο κ. Τσινάβος.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία κατέχει το 72,8% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.
Αύξηση πωλήσεων
Υπενθυμίζεται ότι μετά το θετικό πρόσημο του πρώτου τριμήνου, αυξημένος κατά 15,8% εμφανίζεται ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ και στο εξάμηνο. Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις α’ εξαμήνου 2024, διαμορφώθηκε σε €130,87 εκ. έναντι €112,97 εκ. το 2023.
Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής: Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €29,44 εκ. έναντι €28,72 εκ. το 2023. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €27,05 εκ., έναντι €26,18 εκ. το 2023. Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €26,32 εκ., έναντι €21,19 εκ. το 2023.
Στο εξωτερικό με το γιαούρτι
Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +14,5% σε αξία και +19,7% σε όγκο. Στις αγορές εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη +27,8%, ξεπερνώντας τα €63εκ. Πλέον αποτελούν το 62,6% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Σημαντική ώθηση υπάρχει από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας, καθώς και από την είσοδο σε νέες αγορές όπως η Γαλλία.
Latest News
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023