Οι παθογένειες του παρελθόντος, που είχαν ως αποτέλεσμα καθυστερήσεις και αύξηση του κόστους, μπορούν να αποφευχθούν στη νέα γενιά έργων. Αυτό τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΑΒΑΞ, Κωνσταντίνος Μιτζάλης μιλώντας στο συνέδριο ITC 2024,
Ακόμη, ο κ. Μιτζάλης τόνισε ότι οι πρότυπες προτάσεις που έχουν τη δυνατότητα και είναι διατεθειμένοι να συγκροτήσουν οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι, είναι ένα πρώτο βήμα ώστε να μη διαιωνίζεται το καθεστώς που χαρακτηρίζει τα δημόσια έργα τις τελευταίες δεκαετίες.
ΑΒΑΞ – Metlen: Διαψεύδουν πληροφορίες περί συνεργασίας στον τομέα των κατασκευών
Σε ερώτηση για τις δυσκολίες και τη διαφορά μεταξύ «δύσκολου» και «εύκολου έργου», ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒΑΞ τόνισε ότι «με τόσα χρόνια σε αυτόν τον χώρο, έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχουν εκ προοιμίου εύκολα ή δύσκολα έργα. Έχω δει φαινομενικά εύκολα έργα να βαλτώνουν, και έχω δει δύσκολα έργα να «τρέχουν». Όλα εξαρτώνται από την απρόσκοπτη χρηματοδότηση εκ μέρους του αναθέτοντος το έργο, τη βαθιά γνώση του αντικειμένου, την εμπειρία και την αξιοπιστία εκείνου που το αναλαμβάνει και βεβαίως από την οικονομική συγκυρία που επικρατεί».
Αναφερόμενος στα κεντρικά έργα του Ομίλου, ο κ. Μιτζάλης σημείωσε ότι η ΑΒΑΞ αυτή τη στιγμή υλοποιεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας, τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. «Σας πληροφορώ ότι η διάνοιξη της Γραμμής 4, ένα έργο εξαιρετικά σύνθετο κινείται βάσει του χρονοδιαγράμματος, όπως μέσα στο χρονοδιάγραμμα υλοποιούμε και το Α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου, το πιο δύσκολο κομμάτι του νέου δρόμου, αφού στα πρώτα 13 από τα 21,5 χιλιόμετρα κάνουμε τις εργασίες ενώ η κίνηση διεξάγεται κανονικά.
Είμαι επίσης υπερήφανος και ως Θεσσαλονικιός για τον τρόπο που προχωράμε το Flyover, τα τρία Νοσοκομεία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στη Θεσσαλονίκη, την Κομοτηνή και τη Σπάρτη, έργα υποδομής στο Ελληνικό, τα δύο μεγάλα ενεργειακά έργα στη Ρουμανία και τώρα στο Ιράκ, τον οδικό άξονα Μπράλος – Άμφισσα και βεβαίως ενεργειακές υποδομές σε φυσικό αέριο και ΑΠΕ» ανέφερε.
Latest News
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση