Οι Κινέζοι καταναλωτές έχουν γίνει πιο φειδωλοί σε όλα, από τα παντοπωλεία μέχρι τα ταξίδια, καθώς η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου αντιμετωπίζει μια παρατεταμένη κρίση ιδιοκτησίας και υψηλή ανεργία.
Για αυτόν τον λόγο οι Κινέζοι ταξιδιώτες πραγματοποιούν περισσότερα ταξίδια της τελευταίας στιγμής, καθώς γίνονται πιο προσεκτικοί με τις δαπάνες εν μέσω μιας ασθενούς οικονομικής ανάκαμψης.
Κίνα: το παράδοξο της παγκοσμιοποίησης
Υπάρχει μια «πραγματική κρίση καταναλωτικής εμπιστοσύνης» στην Κίνα, δήλωσε στο CNBC ο Άντονι Καπουτάνο, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Marriott International.
Περισσότεροι Κινέζοι καταναλωτές κάνουν κράτηση για ξενοδοχεία μόλις τρεις ημέρες νωρίτερα, το μικρότερο διάστημα που έχει δει ποτέ και πολύ μικρότερο από το παράθυρο κράτησης σχεδόν 20 ημερών για τους καταναλωτές στον υπόλοιπο κόσμο.
Οι Κινέζοι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση την τελευταία στιγμή
Οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν ταξίδια πιο κοντά στην αναχώρηση καθώς προσπαθούν να «εκμεταλλευτούν τις προσφορές της τελευταίας στιγμής», είπαν στο CNBC οικονομολόγοι της Oxford Economics, σημειώνοντας μια αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών όπου «οι σύγχρονοι ταξιδιώτες προτιμούν τον αυθορμητισμό στα ταξιδιωτικά τους σχέδια».
Το μέτρο της πλησιέστερης στη διαμονή κράτησης, που συνήθως δείχνει την αυξημένη αβεβαιότητα και την προσοχή των καταναλωτών με τις δαπάνες, καθιστά δύσκολο για τις επιχειρήσεις να προβλέψουν και να προετοιμαστούν για τη ζήτηση, ειδικά δεδομένης της αργής ανάκαμψης της Κίνας, σύμφωνα με τον Πάτρικ Μπόντι στο Cheung Kong Graduate School of Business.
«Ενώ οι άνθρωποι εξακολουθούν να θέλουν να πάνε διακοπές, το συναίσθημα σχετικά με τα εισοδήματα και την κατανάλωση παραμένει χαμηλό», σύμφωνα με οικονομολόγους της Oxford Economics.
Πράγματι, η Κίνα είναι γνωστή ως αγορά με σταθερές περιόδους κρατήσεων πλησίον της ημερομηνίας διαμονής, σύμφωνα με έκθεση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών & Τουρισμού το 2021.
Το 2019, το 70% των κρατήσεων ξενοδοχείων στο ταξιδιωτικό γραφείο Trip.com έγιναν τρεις μέρες πριν από την άφιξη. Το ποσοστό αυτό ανέβηκε πάνω από 80% τα δύο πρώτα χρόνια της πανδημίας, λόγω της υψηλής αβεβαιότητας των ταξιδιωτικών περιορισμών.
Πέφτουν έξω οι προβλέψεις του κλάδου
Τον Ιούλιο, η Marriott International μείωσε την πρόβλεψή της για την ανάπτυξη εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο για το τρέχον έτος, επικαλούμενη «την τρέχουσα ασθενή ζήτηση και τάσεις τιμών» στην Κίνα.
Αυτή η πίεση στις τιμές αντικατοπτρίζεται σε ολόκληρο τον κλάδο, συμπεριλαμβανομένου του ταξιδιωτικού γραφείου εγχώριων κρατήσεων Trip.com, το οποίο ανέφερε ότι οι μέσες τιμές για ξενοδοχεία και πτήσεις εσωτερικού συνέχισαν να μειώνονται φέτος.
Κατά τη διάρκεια της γιορτής της Εργατικής Πρωτομαγιάς τον Μάιο – από τις μεγαλύτερες ετήσιες γιορτές της χώρας,- η Κίνα σημείωσε περισσότερα εγχώρια ταξίδια και τουριστικές δαπάνες σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού. Ωστόσο, η μέση δαπάνη ανά ταξιδιώτη εξακολουθεί να είναι κάτω από τα επίπεδα του 2019.
Η τάση των ανθρώπων που επιλέγουν ταξίδια μικρών αποστάσεων σε μικρότερες πόλεις ή επαρχίες θα συνεχιστεί, ανέφερε η Oxford Economics, κάτι που θα μπορούσε να τονώσει αυτές τις τοπικές οικονομίες.
Η ταξιδιωτική ζήτηση κατά την επερχόμενη Χρυσή Εβδομάδα στις αρχές Οκτωβρίου αναμένεται να ξεπεράσει το επίπεδο του 2019, ανέφεραν οι οικονομολόγοι.
Όταν ρωτήθηκε από το CNBC για τις προοπτικές για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, ο CFO της Trip.com, Ζιαοφάν Γουάνγκ, είπε ότι η εταιρεία έχει «πολύ περιορισμένη ορατότητα λόγω των κοντινών στην άφιξη κρατήσεων».
Latest News
«Πυθία» ο Ντάλιο για τις κινήσεις της Fed: «Ανόητο στοίχημα και οι 25 και οι 50 μ.β.»
Ο Ρέι Ντάλιο τονίζει ότι δεν έχει πραγματική σημασία για την αληθινή οικονομία το μέγεθος της μείωσης των επιτοκίων
Είναι οριστικό: Η Tupperware κατέθεσε αίτηση για πτώχευση - Τι θα ακολουθήσει
Η εμβληματική Tupperware βρέθηκε αντιμέτωπη με τη σημαντική πτώση στις πωλήσεις και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό
Μ. Βρετανία: «Όλο και χειρότερα» μετά το Brexit
Νέα έρευνα χτυπάει καμπανάκι για τη βρετανική οικονομία: «Όλο και χειρότερα» μετά το Brexit . «Όχι στην επιστροφή στην ενιαία αγορά, ναι στη βελτίωση των σχέσεων», τονίζει η κυβέρνηση.
Γιατί κράζουν οι αντιπρόσωποι τον CEO της Stellantis
Οι αντιπρόσωποι της Stellantis εγκαλούν τον CEO Ταβάρες σε επιστολή
Χοντραίνει το πόκερ με έπαθλο «mega deals» στον τραπεζικό κλάδο της ΕΕ - Οι μεγαλύτερες τράπεζες [γράφημα]
Ο Αντρέα Ορσέλ θέλει να γίνει ο Τζέιμι Ντάιμον της Ευρώπης - Ορσέλ: «Η Ευρώπη χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες»
Ποια χώρα έκανε την ανατροπή στην αύξηση των εκατομμυριούχων - Ξεπέρασε ΗΠΑ και Ευρώπη
Όσο οι φτωχοί γίνονται φτωχότεροι, κάποιοι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι - Αποκαλυπτική η πρόσφατη έκθεση για τη δημιουργία υπερπλούσιων
Οι αγορές στο ρυθμό της Fed - Πώς επηρεάζονται από τη μείωση των επιτοκίων
Η πολυαναμενόμενη μείωση των επιτοκίων από την Fed και ο αντίκτυπος της στις παγκόσμιες αγορές
Μας... τελείωσε - Πώς έπεσε η αυλαία στην 78χρονη ιστορία της Tupperware
Ένα αεροστεγές καπάκι, μια πατέντα και μια πρωτοποριακή μέθοδος πώλησης δημιούργησαν το θρύλο της Tupperware
Γιατί αποσύρονται οι δυτικές εταιρείες από την Κίνα
Κάποτε οι δυτικές εταιρείες συνέρρεαν στην τεράστια αγορά της Κίνας με τα φθηνά εργατικά χέρια, για να παράγουν αλλά και να πουλήσουν
Επίσκεψη Ντίμον στην Αφρική με στόχο την επέκταση της JP Morgan
Ο διευθύνων σύμβουλος Τζέιμι Ντίμον, σχεδιάζει να ταξιδέψει στην Αφρική στα μέσα Οκτωβρίου, σε μια προσπάθεια της JP Morgan να επεκταθεί στην ήπειρο