Λίγες ημέρες μετα την εταιρική ανακοίνωση που δεν απέκλειε το κλείσιμο εργοστασίου της Volkswagen στη Γερμανία, μια νέα είδηση δημιουργεί ερωτηματικά και συντηρεί τη συζήτηση για την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters η Volkswagen σχεδιάζει να σταματήσει την παραγωγή σε ένα από τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Κίνα.
Volkswagen: Η γενέτειρα της αυτοκινητοβιομηχανίας «τρέμει» το σχέδιο του κλεισίματος εργοστασίων
Οπως δήλωσε άτομο με άμεση γνώση του θέματος, η απόφαση αυτη είναι μια ακόμα ένδειξη της προσπάθειας των αυτοκινητοβιομηχανιών να διαχειριστούν την παραγωγική τους ικανότητα στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Η κοινοπραξία δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα κλείσει εντελώς το εργοστάσιο ή θα το βάλει προς πώληση
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, μαζί με τον κοινοπρακτικό εταίρο της , τη SAIC Motor, θα μεταφέρει σταδιακά την παραγωγή των αυτοκινήτων της οικογένειας Passat από το εργοστάσιο της Nanjing σε ένα κοντινό εργοστάσιο στην ίδια ανατολική επαρχία Jiangsu.
Ωστόσο, σύμφωνα με την πηγή του πρακτορείου, η κοινοπραξία δεν έχει οριστικό χρονοδιάγραμμα για τη μετακίνηση και δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα κλείσει εντελώς το εργοστάσιο ή θα το βάλει προς πώληση.
Ορισμένοι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Ναντζίνγκ θα κληθούν να μετακινηθούν για να εργαστούν στο εργοστάσιο Yizheng της SAIC-VW, το οποίο κατασκευάζει σήμερα τα πιο επιτυχημένα σεντάν Lavida της μάρκας, δήλωσε το άτομο.
Οι δύο εξετάζουν επίσης σχέδια για την αναζωογόνηση των πωλήσεων της Skoda καθώς η μάρκα αντιπροσωπεύει μόνο το 1% των συνολικών πωλήσεων της SAIC-VW, ενώ το 2018 αντιπροσώπευε το 17%.
Μείωση του μεριδίου στην Κίνα
Το Bloomberg News ανέφερε για πρώτη φορά την Τετάρτη τα σχέδια των δύο εταιρειών να κλείσουν δύο εργοστάσια της Nanjing και του Ningbo.
Η Volkswagen δήλωσε ότι δεν σχολιάζει εικασίες. Η SAIC δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για σχόλια.
Δύο πηγές διέψευσαν ότι οι εταίροι της κοινοπραξίας σχεδιάζουν να κλείσουν το εργοστάσιο Ningbo, το μεγαλύτερο μετά τα τρία εργοστάσιά της στη Σαγκάη.
Η Volkswagen, επί μακρόν η αυτοκινητοβιομηχανία με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα, υποφέρει από τη μείωση του μεριδίου αγοράς της στη χώρα και συνεργάζεται με τη SAIC και άλλους εταίρους όπως η Xpeng για να φέρει νέα μοντέλα στην αγορά που ελπίζει ότι θα είναι πιο ανταγωνιστικά.
Latest News
Ο Πάουελ «πάτησε την σκανδάλη» - Η πρώτη μείωση των επιτοκίων μετά από τέσσερα χρόνια
Η πολυαναμενόμενη απόφαση της Fed
Το ΔΝΤ αναβάλλει τις οικονομικές διαβουλεύσεις με τη Ρωσία
«Οι διαβουλεύσεις βάσει του άρθρου IV με τη Ρωσία αναβλήθηκαν καθώς συγκεντρώνουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία και αναλύσεις για μια απαιτητική διαβούλευση» ανέφερε εκπρόσωπος του ΔΝΤ
Οι ινδικές μετοχές ξεπέρασαν τις κινεζικές στον παγκόσμιο δείκτη MSCI
Η Ινδία βλέπει μεγάλο ενδιαφέρον από ξένους επενδυτές για την εγχώρια χρηματιστηριακή αγορά της - Συρρέουν μετρητά σε αμοιβαία κεφάλαια
Η ακτινογραφία της νέας Κομισιόν - Ποιος δουλεύει για ποιον [γράφημα]
Τα «μυστικά» της νέας Κομισιόν - Πώς διαμορφώνεται η ανθρωπογεωγραφία της
Η γενέτειρα της Volkswagen «τρέμει» το σχέδιο του κλεισίματος εργοστασίων
Στο Βόλφσμπουργκ, πληθυσμού 120.000 κατοίκων, οι μισοί εργάζονται για λογαριασμό της Wolkswagen - Στη «φόρα» τα προβλήματα εντός Γερμανίας
Ηχηρή παρέμβαση Ντίμον για επιτόκια και ύφεση στις ΗΠΑ - Τι τον ανησυχεί
Ο Ντίμον είπε ότι η εταιρεία του είναι προετοιμασμένη για επιτόκια από 2 έως και περισσότερο από 8%
Το ΔΝΤ αναβάλλει την αποστολή στη Ρωσία μετά τις ευρωπαϊκές αντιδράσεις
Οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις αναφέρουν ότι η επανέναρξη του διαλόγου με μια χώρα η οποία έχει εισβάλει σε μια άλλη θα έβλαπτε την αξιοπιστία του Ταμείου
Ένα ανταγωνιστικό επιχειρησιακό μοντέλο - Τι συμβαίνει στο «χωριό» της Shein στην Κίνα
Η Shein έχει μια «ειδική σχέση» της με τους κατασκευαστές των προϊόντων της στο Panyu - Από ποιον απειλείται
Στο 3,2% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Αύγουστο - Στο 2,2% στην ευρωζώνη
Ο πληθωρισμός στην ζώνη του ευρώ εξακολουθεί να τροφοδοτείται από τις τιμές στις υπηρεσίες και στα τρόφιμα και ποτά
Οι μπίζνες της Chanel στο real estate - Αποκτά ακίνητο στην λεωφόρο Montaigne
Η αξία του σημερινού χαρτοφυλακίου ακινήτων της Chanel ξεπερνά τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια - Και άλλες μάρκες πολυτελείας αναζητούν ακίνητα σε εμπορικές περιοχές σε όλο τον κόσμο