Προσβλέποντας σε μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά της μικρής λιανικής, που μόνο μικρή δεν είναι αφού αθροίζει τζίρο σχεδόν 2 δισ. ευρώ, το efood είναι πλέον και «στο δρόμο σου», ανοίγοντας μετά το Γουδή το δεύτερο efood local, αυτή τη φορά στο Χαλάνδρι, επί της λεωφόρου Πεντέλης.
efood: Το ντεμπούτο του δικτύου efood local – Ποια νέα σούπερ μάρκετ έχει «φορτώσει» στην πλατφόρμα
Με έναν συνδυασμό παραδοσιακού ελληνικού μίνι μάρκετ, αμερικανικού ψιλικατζίδικου 7-Eleven (σ.σ. χωρίς τις αντλίες καυσίμων), συνοικιακού καφέ και τυροπιτάδικου, το efood στοχεύει στη γειτονιά, επιδιώκοντας να εδραιωθεί και στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με τον συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών.
Κάθε γειτονιά για το efood είναι ξεχωριστή
O Χάρης Τάκας, γενικός διευθυντής Quick Commerce του efood είπε χαρακτηριστικά «κάθε γειτονιά είναι ξεχωριστή, θα αφουγκραστούμε τις ανάγκες και θα προσαρμόζουμε το κάθε κατάστημα efood local».
Για παράδειγμα το νέο κατάστημα στο Χαλάνδρι θα διαθέτει και χώρο καθιστικού, για να μπορεί κάποιος να πιει καφέ ή φάει το πρωινό του, καθώς και λίγες θέσεις στάθμευσης.
Ανάλογα με τη γειτονιά θα προσαρμόζεται και η προϊοντική γκάμα του καταστήματος, που κατά βάση αποτελείται από 2.000 κωδικούς, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό, τον καφέ και τα σνακ, ενώ διατίθενται επίσης ποτά, καπνικά και είδη mini market.
Σημαντικό πλεονέκτημα είναι βεβαίως και το διευρυμένο ωράριο όλες τις μέρες του χρόνου, με βάση το μοντέλο που λειτουργούν σήμερα τα καταστήματα ευκολίας, ενώ κάποια εξ αυτών θα λειτουργούν επί 24ώρου βάσεως.
Τι θα γίνει με τα καταστήματα Kiosky’s
Ο κος Τάκας, κατά τη χθεσινή επίσημη παρουσίαση του concept, σημείωσε ότι το δίκτυο των efood local θα κινηθεί παράλληλα προς την ήδη υπάρχουσα αλυσίδα των περίπου 50 μικρών καταστημάτων Kiosky’s, ήτοι την «προίκα» που πήρε η εν Ελλάδι θυγατρική της Delivery Hero μετά την εξαγορά των εταιρειών του ομίλου Μούχαλη.
Ο ίδιος τόνισε ότι οι δύο επιχειρήσεις δεν είναι ανταγωνιστικές μεταξύ τους, λέγοντας ότι η καθεμία έχει το δικό της χαρακτήρα και ότι σκοπός είναι η Kiosky’s να διατηρήσει αυτόνομη παρουσία στην αγορά με τη μορφή που έχει σήμερα.
Ωστόσο δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα και αφού η διοίκηση έχει δει πως εξελίσσεται η αποδοχή για τη νέα αλυσίδα να υπάρξουν συνέργειες μεταξύ Kiosky’s και efood local, αν και κάτι τέτοιο εξαρτάται και από τις διαθέσεις των υφιστάμενων δικαιοδόχων.
Πού θα επικεντρωθεί η ανάπτυξη
Ας σημειωθεί ότι η ανάπτυξη του δικτύου του efood local θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.
Πάντως σύμφωνα με τον κο Τάκα θα δοθεί προτεραιότητα στη σωστή λειτουργία των καταστημάτων έναντι στη μεγέθυνση του δικτύου, κάτι που θα ξεκινήσει ουσιαστικά το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ σε πρώτη φάση η ανάπτυξη θα επικεντρωθεί σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας.
Latest News
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση
ΟΠΑΠ: Εκτινάχθηκαν τα κέρδη στο 9μηνο - Έφτασαν στα 352 εκατ. ευρώ
Αύξηση 14,4% στα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ, φτάνοντας τα 352 εκατ. ευρώ - Τι έδωσαν πρακτορεία και online στοίχημα