Προσβλέποντας σε μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά της μικρής λιανικής, που μόνο μικρή δεν είναι αφού αθροίζει τζίρο σχεδόν 2 δισ. ευρώ, το efood είναι πλέον και «στο δρόμο σου», ανοίγοντας μετά το Γουδή το δεύτερο efood local, αυτή τη φορά στο Χαλάνδρι, επί της λεωφόρου Πεντέλης.
efood: Το ντεμπούτο του δικτύου efood local – Ποια νέα σούπερ μάρκετ έχει «φορτώσει» στην πλατφόρμα
Με έναν συνδυασμό παραδοσιακού ελληνικού μίνι μάρκετ, αμερικανικού ψιλικατζίδικου 7-Eleven (σ.σ. χωρίς τις αντλίες καυσίμων), συνοικιακού καφέ και τυροπιτάδικου, το efood στοχεύει στη γειτονιά, επιδιώκοντας να εδραιωθεί και στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με τον συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών.
Κάθε γειτονιά για το efood είναι ξεχωριστή
O Χάρης Τάκας, γενικός διευθυντής Quick Commerce του efood είπε χαρακτηριστικά «κάθε γειτονιά είναι ξεχωριστή, θα αφουγκραστούμε τις ανάγκες και θα προσαρμόζουμε το κάθε κατάστημα efood local».
Για παράδειγμα το νέο κατάστημα στο Χαλάνδρι θα διαθέτει και χώρο καθιστικού, για να μπορεί κάποιος να πιει καφέ ή φάει το πρωινό του, καθώς και λίγες θέσεις στάθμευσης.
Ανάλογα με τη γειτονιά θα προσαρμόζεται και η προϊοντική γκάμα του καταστήματος, που κατά βάση αποτελείται από 2.000 κωδικούς, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό, τον καφέ και τα σνακ, ενώ διατίθενται επίσης ποτά, καπνικά και είδη mini market.
Σημαντικό πλεονέκτημα είναι βεβαίως και το διευρυμένο ωράριο όλες τις μέρες του χρόνου, με βάση το μοντέλο που λειτουργούν σήμερα τα καταστήματα ευκολίας, ενώ κάποια εξ αυτών θα λειτουργούν επί 24ώρου βάσεως.
Τι θα γίνει με τα καταστήματα Kiosky’s
Ο κος Τάκας, κατά τη χθεσινή επίσημη παρουσίαση του concept, σημείωσε ότι το δίκτυο των efood local θα κινηθεί παράλληλα προς την ήδη υπάρχουσα αλυσίδα των περίπου 50 μικρών καταστημάτων Kiosky’s, ήτοι την «προίκα» που πήρε η εν Ελλάδι θυγατρική της Delivery Hero μετά την εξαγορά των εταιρειών του ομίλου Μούχαλη.
Ο ίδιος τόνισε ότι οι δύο επιχειρήσεις δεν είναι ανταγωνιστικές μεταξύ τους, λέγοντας ότι η καθεμία έχει το δικό της χαρακτήρα και ότι σκοπός είναι η Kiosky’s να διατηρήσει αυτόνομη παρουσία στην αγορά με τη μορφή που έχει σήμερα.
Ωστόσο δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα και αφού η διοίκηση έχει δει πως εξελίσσεται η αποδοχή για τη νέα αλυσίδα να υπάρξουν συνέργειες μεταξύ Kiosky’s και efood local, αν και κάτι τέτοιο εξαρτάται και από τις διαθέσεις των υφιστάμενων δικαιοδόχων.
Πού θα επικεντρωθεί η ανάπτυξη
Ας σημειωθεί ότι η ανάπτυξη του δικτύου του efood local θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.
Πάντως σύμφωνα με τον κο Τάκα θα δοθεί προτεραιότητα στη σωστή λειτουργία των καταστημάτων έναντι στη μεγέθυνση του δικτύου, κάτι που θα ξεκινήσει ουσιαστικά το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ σε πρώτη φάση η ανάπτυξη θα επικεντρωθεί σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό