Η Amazon αναπτύσσει ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους πωλητές τρίτων να επιλύουν γρήγορα ζητήματα με τους λογαριασμούς τους και να αντλούν δεδομένα πωλήσεων και αποθεμάτων.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι λανσάρει το προϊόν, που ονομάζεται Amelia, σε δοκιμαστική έκδοση για επιλεγμένους πωλητές στις ΗΠΑ, προτού το παρουσιάσει ευρύτερα αργότερα μέσα στο έτος. Η Amazon το περιγράφει ως έναν «ειδικό στις πωλήσεις “όλα σε ένα”, βασισμένο στη AI».
Amazon: Συγκλονίζει τη Βρετανία η αποκάλυψη για 1.400 κλήσεις ασθενοφόρων σε 5 χρόνια
Τι είναι η Amelia της Amazon
Η Amelia είναι το πιο πρόσφατο εργαλείο δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης που η Amazon έφερε στην αγορά τον τελευταίο χρόνο, καθώς προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη διαφημιστική προβολή που προκάλεσε το ChatGPT της OpenAI. Η εταιρεία έχει παρουσιάσει έναν βοηθό αγορών με τεχνητή νοημοσύνη με την ονομασία Rufus, ένα chatbot για επιχειρήσεις με την ονομασία Q και το Bedrock, μια δημιουργική υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης για πελάτες cloud.
Η Amazon σχεδιάζει επίσης να αναβαθμίσει την εικονική βοηθό μέσω φωνητικών εντολών Alexa με χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης, όπως ανέφερε προηγουμένως το CNBC, και η εταιρεία έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στον ανταγωνιστή του OpenAI, την Anthropic, τη μεγαλύτερη συμφωνία επιχειρηματικών συμμετοχών που έχει συνάψει μέχρι σήμερα.
Οι δηλώσεις του CEO της Amazon
Ο διευθύνων σύμβουλος Άντι Τζάσι δήλωσε στους επενδυτές νωρίτερα φέτος ότι η «ευκαιρία της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης» είναι σχεδόν άνευ προηγουμένου και ότι η αύξηση των κεφαλαιουχικών δαπανών είναι απαραίτητη για να την εκμεταλλευτούμε.
«Δεν ξέρω αν κάποιος από εμάς έχει δει μια τέτοια δυνατότητα στην τεχνολογία εδώ και πολύ καιρό, σίγουρα από τότε που δημιουργήθηκε το cloud, ίσως από τότε που δημιουργήθηκε το διαδίκτυο», δήλωσε ο Τζάσι στην κλήση για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου της εταιρείας τον Απρίλιο.
Η Google και η Microsoft έχουν εισαγάγει ανταγωνιστικά προϊόντα για να προσπαθήσουν να εξασφαλίσουν τη θέση τους σε μια αγορά που προβλέπεται να ξεπεράσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια σε έσοδα μέσα σε μια δεκαετία.
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει επίσης γίνει πιο διαδεδομένη στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon. Η εταιρεία εμφανίζει πλέον περιλήψεις κριτικών για προϊόντα που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη και έχει ξεκινήσει λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης για τρίτους πωλητές που μπορούν να τους βοηθήσουν να γράψουν καταχωρίσεις και να δημιουργήσουν φωτογραφίες για διαφημίσεις.
Η Amazon ανακοίνωσε επίσης την Πέμπτη ότι λανσάρει εργαλεία που επιτρέπουν στους πωλητές να δημιουργούν διαφημίσεις βίντεο που δημιουργούνται με AI και να χρησιμοποιούν AI για να γράφουν μαζικά λίστες προϊόντων με βάση ολόκληρο τον κατάλογό τους. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για να εμφανίζει εξατομικευμένες συστάσεις και καταχωρίσεις προϊόντων με βάση το ιστορικό αγορών ενός χρήστη. Για παράδειγμα, η Amazon θα εμφανίσει τον όρο «χωρίς γλουτένη» στην περιγραφή ενός κουτιού δημητριακών, εάν ένας αγοραστής αναζητά συνήθως προϊόντα με αυτή τη φράση.
Η Amazon έκανε τις ανακοινώσεις στο ετήσιο συνέδριό της για τους πωλητές που πραγματοποιείται στο Σιάτλ.
Ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος της Amazon για τις παγκόσμιες υπηρεσίες συνεργατών πωλήσεων, δήλωσε στο CNBC σε συνέντευξή του ότι ένας αυξανόμενος αριθμός εμπόρων χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης της. Περισσότεροι από 400.000 από τα εκατομμύρια πωλητές τρίτων μερών της Amazon έχουν χρησιμοποιήσει το εργαλείο καταχώρισης AI, από 200.000 τον Ιούνιο, είπε.
Latest News
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων
Ενίσχυση των επιχειρηματικών επενδύσεων στην AI - Τι δείχνει έρευνα της IBM
Έρευνα της IBM δείχνει ότι τα στελέχη των επιχειρήσεων αναγνωρίζουν τα οφέλη των επενδύσεων στην πληροφορική για την ενίσχυση της βιωσιμότητας, με το 88% να σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις
Η Δανία ανοίγει τον δρόμο για υπεύθυνες λύσεις AI στην Ευρώπη
Επιχειρήσεις και δημόσιοι οργανισμοί της Δανίας ένωσαν τις δυνάμεις τους για να καταγράψουν τις κατευθυντήριες γραμμές που θα επιταχύνουν την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI Act)
Πώς η ΑΙ θα το προκαλέσει το επόμενο κοινωνικό πρόβλημα στις ΗΠΑ
Η ζήτηση τεχνητής νοημοσύνης θα υπερβεί τη παραγωγή των επιχειρήσεων ηλεκτρικής ενέργειας έως το 2027, σύμφωνα με μελέτη
Η xAI του Ίλον Μασκ αγοράζει 100.000 τσιπ της Nvidia
Ο γύρος χρηματοδότησης της xAI, του Ίλον Μασκ αναμένεται να χρησιμοποιηθεί για τον εξοπλισμό νέου υπερυπολογιστή στο Μέμφις