Σε μείωση των οικονομικών της προβλέψεων για το τρέχον έτος προχώρησε η Mercedes – Benz Group AG καθώς η κατασκευάστρια βιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων επικαλέστηκε την ταχεία επιδείνωση των δραστηριοτήτων της στην Κίνα, σηματοδοτώντας το τελευταίο πλήγμα στον ταλαιπωρημένο βιομηχανικό τομέα της Γερμανίας.
Πριν μερικές μέρες η αποσύρθηκε από την κοινοπραξία που είχε στην Κίνα με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία να κατέχει τον πλήρη έλεγχο της. Την ώρα που όλο και περισσότερες διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες εισέρχονται στην κινεζική αγορά, τη μεγαλύτερη του κόσμου, ο γερμανικός κολοσσός αποχώρησε.
Η Mercedes-Benz Cars αναμένει τώρα η προσαρμοσμένη απόδοση των πωλήσεών της να είναι μεταξύ 7,5% και 8,5%, σε σύγκριση με προηγούμενη πρόβλεψη έως και 11%, σύμφωνα με ανακοίνωση την Πέμπτη (19 Σεπτεμβρίου). Ο Όμιλος Mercedes-Benz ανέφερε ότι τα κέρδη του προ τόκων και φόρων αναμένεται τώρα να είναι «σημαντικά χαμηλότερα» από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους.
«Αυτό προκλήθηκε από την περαιτέρω επιδείνωση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος, κυρίως στην Κίνα», ανέφερε η εταιρεία. «Η αύξηση του ΑΕΠ στην Κίνα έχασε περαιτέρω τη δυναμική εν μέσω ασθενέστερης κατανάλωσης καθώς και της συνεχιζόμενης ύφεσης στον τομέα των ακινήτων. Αυτό επηρέασε τον συνολικό όγκο πωλήσεων στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων στην κορυφαία κατηγορία».
Mercedes, Volkswagen και BMW στην ίδια πορεία
Η προειδοποίηση για το κέρδος είναι η πιο πρόσφατη οπισθοδρόμηση για έναν γερμανικό βιομηχανικό τομέα που κλυδωνίζεται από τότε που η Ρωσία διέκοψε τις φθηνές προμήθειες φυσικού αερίου.
Η Volkswagen, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της ηπείρου, έχει καταργήσει ένα εργασιακό σύμφωνο που ίσχυε για δεκαετίες και ετοιμάζετε να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για πρώτη φορά λόγω πτωτικής ζήτησης. Η BMW μείωσε τις προβλέψεις των κερδών της για ολόκληρο το έτος, εν μέρει επικαλούμενη τις υποτονικές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (EV).
Για τη Mercedes, η αποδυνάμωση των πωλήσεων για τα ακριβότερα μοντέλα της σηματοδοτεί πλήγμα σε μια στρατηγική πολυτελείας που έχει σκοπό να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της μετάβασής της σε ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον. Η Κίνα, μια χώρα όπου η αυτοκινητοβιομηχανία πουλά ένα σχετικά υψηλό μερίδιο από τα πιο πολυτελή οχήματά της, θεωρήθηκε ως πρότυπο που η εταιρεία θα μπορούσε να αντιγράψει αλλού.
Ωστόσο, τα πιο πρόσφατα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας συνάντησαν μια χλιαρή ανταπόκριση από τους καταναλωτές στην μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας. Εν τω μεταξύ, οι νεότεροι πελάτες στην Κίνα στρέφονται όλο και περισσότερο σε εγχώριες μάρκες που θεωρείται ότι διαθέτουν πιο προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία και τεχνολογία ψυχαγωγίας στο αυτοκίνητο από ό,τι οι premium γερμανικές μάρκες όπως η Mercedes.
Latest News
Πάνω από τον στόχο του 2% επέστρεψε ο πληθωρισμός στη Βρετανία
Η εκτίναξη των τιμών στη Βρετανία περιορίζει τις προσδοκίες της αγορές για νέα μείωση των επιτοκίων τον Δεκέμβριο
Καμπανάκι ΕΚΤ για νέα κρίση χρέους στην ευρωζώνη
Η ΕΚΤ επισημαίνει τα «αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και τη χλιαρή ανάπτυξη
Ανατροπή στα ενοίκια - Οι χρυσοί δρόμοι του εμπορίου και η θέση της Αθήνας [πίνακες]
Ανατροπή στα ενοίκια - Το Μιλάνο πέρασε Νέα Υόρκη και Λονδίνο καθώς το νέο Top 10 τού αποδίδει τον ακριβότερο εμπορικό δρόμο στον κόσμο
Σε αναζήτηση υπουργού Οικονομικών ο Τραμπ - Συνεχίζονται οι συνεντεύξεις «μνηστήρων»
Ο Ντόναλντ Τραμπ αναζητεί το πρόσωπο που θα εφαρμόσει την ριζοσπαστική του οικονομική ατζέντα για τις ΗΠΑ
Καμπανάκι από Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ
Η Morgan Stanley προειδοποιεί ότι η επιβράδυνση της αμερικανικής οικονομίας θα γίνει ιδιαίτερα εμφανής το 2026
Η ΕΕ βάζει αναχώματα στα κινεζικά gigafactories - Τα νέα κριτήρια στους διαγωνισμούς
Τα νέα κριτήρια που μελετά η Ευρώπη θα ισχύουν για τις μπαταρίες, αλλά θα μπορούσαν να επεκταθούν και σε άλλους πράσινους τομείς
Το «ασημένιο τσουνάμι» στην αγορά ακινήτων - Τι βλέπει η «Μάντισσα της Wall Street»
Οι υψηλές τιμές στα ακίνητα έχουν δημιουργήσει ένα χάσμα γενεών, το οποίο μπορεί να μειωθεί μόνο με πτώση τιμών
Η Foxconn βγάζει από τις αγγελίες προσλήψεων στην Ινδία ηλικιακά και οικογενειακά κριτήρια
Πώς αναγκάστηκε να ασχοληθεί με τα κριτήρια προσλήψεων η Foxconn που συναρμολογεί τα iPhone της Apple
Γιατί 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να αγοράζουν είδη πολυτελείας
Οι μάρκες πολυτελείας όπως Dior και Burberry γνώρισαν καθίζηση μετά από «αθετήσεις υποσχέσεων» στους πελάτες
Γιατί οι εταιρείες πιέζουν τους εργαζομένους να χρησιμοποιούν δικά τους τηλέφωνα για δουλειές
Τα προσωπικά τηλέφωνα για εργασία ενέχει κινδύνους για τους εργοδότες και δεν σημαίνει ότιδεν θα σας τηλεφωνήσουν εκτός ωραρίου